דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי והטרנדים שמשגעים את כולנו 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2254 פעמים ]

מה יש בהם בטרנדים? הם קובעים אופנות, הם גורמים לנו לשנות את דעתנו ואנחנו נוהרים בעקבותיהם למקומות חדשים, לובשים את המעצב הידוע או מתחילים לאכול מאכלים שלעולם לא חשבנו שננסה קודם לכן כמו סושי, ומתמכרים אליהם מאד מהר. אז מה יש בטרנדים שמושכים אותנו לשנות את החיים שלנו בעקבותיהם, ושעוברים מאחד לאחר, עד שכולנו נדבקים בהם?

אנחנו לא רוצים להודות בזה, אבל האמת היא שאנחנו נוחים מאד להשפעה. ואם המשפיעים עלינו הם האנשים החשובים לנו ביותר כמו בני הזוג, החברים ובני המשפחה- אדרבא! זו הסיבה שאם חבר טוב ייקח אתכם לנסות ולטעום סושי, רוב הסיכויים שלא תגידו לו לא, ואם החוויה איתו תהיה נעימה, סביר שתחזרו לאכול סושי בת"א ותציגו את המאכל גם לחברים אחרים.

אבל יש מי שבונה על המגמות שהטרנדים מעצבים עבורנו. אלו הם כל מובילי דעת הקהל, משרדי הפרסום והמפרסמים. הם אלו שגורמים לנו להאמין שאכילת סושי בת"א איננה רק אכילת סושי בת"א, אלא חוויה מלאה, הכוללת יוקרה והתנסות שאנו חייבים להיות חלק ממנה, מעבר לטעם הנפלא של המעדן.

המפרסמים מנסים לשייך מוצר כמו סושי לטרנד מוביל למשל טרנד המסעדות האסיאתיות ועל ידי כך למשוך אנשים למוצר. באמצעות כך יותר ויותר אנשים מבלים במסעדות סושי בת"א שזכו להצלחה עצומה בשנים האחרונות.

כשאנו רואים מפורסם מנסה איזה שהוא טרנד הדבר משפיע עלינו לנסות גם. אם נראה את הזמר האהוב עלינו או את הדוגמנית השומרת על הגזרה שלה טועמים סושי וחולקים הזמנות סושי, נרצה גם אנחנו לנסות את המאכל, וברגע שננסה, נתמכר לתענוג.

ברגע שהמותג ממתג את עצמו כבעל אופי מסוים בתודעה, יהיה קשה מאד לנתק את המחשבה שלנו מהתדמית של המוצר. כך למשל אכילת סושי נקשרת בבריאות, טרנדיות ועכשוויות. סושי הוא מאכל שנתפס כבין לאומי והאוכל אותו מרגיש כאילו קפץ לחו"ל. לכן חוויית אכילת סושי בת"א שונה מאד מקניית פלאפל או שווארמה. אם בעבר סושי היה נחשב למוצר יוקרתי בישראל והיה אפשר להשיג אותו רק במסעדות היוקרתיות ביותר, כיום נפתחות סושיות פאסט פוד לרוב, ולאור עליית המחירים של המנות האחרות, אכילת סושי בת"א הופכת לשווה לכל נפש ומתאימה לכל אחד.

טכניקת המיתוג עובדת בגלל ההקשר שאדם עושה בין מוצר למשהו נדרש ונחשק. כך סושי קיבל את התדמית הנחשקת שלו כאשר התבסס בתחילה במסעדות יוקרתיות בת"א ומשם עבר השיגעון לעם כולו. המחירים הזולים שבהם ניתן כיום להשיג סושי בת"א מעידים על כך שלא חייבים לשלם סכום גבוה כדי ליהנות ממותג.
אז איך נוכל לזהות את הטרנדים החמים? טרנדים חמים עדין עוברים מפה לאוזן, גם במאה העשרים ואחת אין כמו המלצה של חבר או קרוב על מקום לאכול סושי בת"א כדי לשכנע אותנו לבדוק את המקום הזה בעצמנו. מקום אחר שבאמצעותו נוכל להגיע לטרנדים חדשים הוא רשת האינטרנט כמובן: בלוגים, כתבות ורשתות חברתיות. אם אתם רוצים לבדוק עד כמה טרנד הוא חם, מספיק שתקישו את שמו בגוגל ותראו כמה תוצאות יש לכם בנושא. אם תכתבו סושי בעברית בגוגל למשל תקבלו יותר ממיליון תוצאות! לכן בהחלט ניתן לומר ששיגעון הסושי שטף את ישראל והפך כבר לעובדה מוגמרת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב