דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית: כיצד להציע נישואים בדרך מקורית? 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2364 פעמים ]

האם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתקדם הלאה במערכת היחסים שלכם? אחרי שנפגשתם באמצעות חברים, בבית קפה או במהלך שיעורי טיסה, יצאתם זה עם זו במשך כמה חודשים או שנים, צברתם חוויות רבות ומשותפות כמו שיעורי טיסה משותפים או טיסה רומנטית בשמי הארץ, גרתם זה עם זו והוכחתם לעצמכם שאתם מסוגלים להסתדר יחד וכעת אתם בלתי נפרדים ולא יכולים לחשוב על חייכם ללא הצד השני. זהו זה, אתם אומרים לעצמכם, הגיע הזמן להציע את השאלה הגורלית- הם תינשאי לי או האם תינשא לי, אך איך עושים זאת בדרך שתישאר לדורות הבאים כדי שיהיה סיפור מיוחד לספר בערב החתונה וגם לאחר שנים רבות לנכדים? בשורות הבאות ננסה לענות על שאלה זו.

כולכם שמעתם בודאי את הסיפורים על הצעות נישואין מיוחדות במיוחד כמו למשל להציע נישואין במהלך טיסה רומנטית, לכתוב הצעת נישואין בעזרת מטוס בשמי הארץ, לפרסם הצעת נישואין במודעת פרסומת לצד הכביש העירוני או להציע נישואין במהלך הופעה, סרט או אירוע ספורט. נדמה שהיום אי אפשר להציע נישואים בדרך הרגילה וכל אחד חייב להתעלות על השני, ברעיונות מקוריים, שיהפכו את הצעת הנישואים ליוצאת דופן.

"האם תינשאי לי?" שלוש מילים פשוטות, שיכולות להכריע את עתידכם. אז מדוע לא להשקיע ברגע מיוחד? רגע שאותו תזכרו לעד? חוויה של הצעת נישואים, שתהיה הכי מיוחדת שאפשר ותכלול גימיקים כמו טיסה רומנטית שבמהלכה תבקשו את ידם של בני הזוג שלכם.

אם תציעו נישואים בדרך מעניינת ומקורית, סביר שבני הזוג שלכם יזכרו זאת לכל חייהם. הם יזכרו מה הם לבשו ברגע המדויק, כיצד הפתעתם אותם בטיסה רומנטית ובשיעורי טיסה, כיצד שאלתם אותם את השאלה הגורלית והגשתם להם את הטבעת וכיצד התחבקתם והתנשקתם לאחר ההחלטה והבטחתם לעצמכם לחזור לחגוג שוב ושוב בטיסה רומנטית לפחות פעם בשנה.

אז איך מתחילים? קודם כל הולכים לבחור טבעת יהלום. רצוי עם חברה או אימה של הבחורה הנבחרת. אחר כך מתקשרים ומזמינים טיסה רומנטית. אם אתם רוצים לשדרג את חווית ההצעה, תוכלו ללמוד שיעורי טיסה במשך כמה חודשים ואז כאשר תעלה אהובתכם למטוס היא תופתע לגלות שבתא הטייס אתה יושב, לבוש כטייס, מסתובב אליה, אומר לה שבשבילה תטוס גם לכוכבים ומגיש לה את טבעת הנישואים. אחרי הצעה כזו, היא באמת תוכל להגיד לך לא?

אבל בוא נחזור אחורה, אם אתה רוצה להציע נישואים במהלך טיסה רומנטית, עליך לתכנן את ההצעה לפרטי פרטים. מה תאכלו במהלך הטיסה? האם תקרין סרט? האם תבחר בסרט האהוב עליה או שאולי תכין סרט בעצמך שבו תצלם את כל החברים מספרים לה עד כמה אתה נהדר ושעליה, ללא ספק, להיענות לחיזוריך. וכדי שהמעמד יהיה בהחלט מרגש, אל תשכח להירשם לשיעורי טיסה מבעוד מועד!

יום אחד, כאשר תשבו בסלון הבית עם הילדים והנכדים, תפתחו את אלבום התמונות ותיזכרו ברגע הזה. איך הפתעת אותה בטיסה רומנטית, איך היא גילתה להפתעתה שלקחת שיעורי טיסה כדי להתכונן לרגע ואיך הרשמת אותה עם הטבעת שהצגת לפניך. "אתה יודע" היא תגיד לך אז "הייתי אומרת כן גם אם היית מציע לי כאן בבית מול הטלוויזיה, כי ידעתי שאתה האחד" ואתה תנשק אותה ומאוחר יותר תספר לה שכבר הזמנת כרטיסים לטיסה רומנטית לכבוד חתונת הזהב. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב