דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלים והצבעים שישדרגו את הבית שלך 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2155 פעמים ]

אם אתה בונה בית חדש בעזרת אדריכל או מעצב מחדש את הדירה שלך בעזרת אדריכל, תשמח בודאי לדעת שמשרד אדריכלים יכול לעזור לך לא רק עם מפרטי הבנייה אלא גם בכל הקשור לעיצוב הבית עצמו. אדריכל טוב ידע לתת חוות דעת גם על הפרטים הקטנים, כולל גודל החדרים, הצבע שלהם ואפילו ימליץ בפניך על הריהוט שכדאי לך להכניס לביתך, כל זאת בשיתוף פעולה בין אדריכל למעצב שלעיתים קרובות מועסק גם הוא במשרד אדריכלים.

רבים מפחדים לעצב את דירתם או אפילו לבצע פעולה פשוטה כמו לבחור צבע לדירתם. אבל יש פיתרון, אפשר להתייעץ גם עם אדריכל וגם עם מעצב העובד במשרד אדריכלים שישמחו לעמוד לרשותכם בכל הנוגע לבחירת הצבע!

הכלל הראשון בבחירת צבע הוא לבחור צבע שאינו בהיר מדי וניטרלי מדי, שהרי אז, כמו שכל אדריכל יאמר

לך,הדירה יכולה להיראות שטוחה וחסרת ייחוד. מצד שני אינך רוצה לבחור בצבעים חזקים מדי, כדי שלא יאפילו על התכנון של הדירה, שבוצע על ידי משרד אדריכלים שבו בחרת.

בחירת צבעים טובה תדגיש את המאפיינים של הדירה שעוצבו על ידי אדריכל. שימוש נכון בצבע יכול להסוות פגמים בעיצוב ולעלות את ערך השוק של הדירה. תוכל גם לבחור לצבוע בצבע שונה פריטים מיוחדים מסוימים שעיצב אדריכל כדי להדגיש את התכנון של משרד אדריכלים.

שכנים, חברים וקרובי משפחה, יכולים לספק לך רעיונות צביעה לא פחות מאשר ייעוץ אצל אדריכל. אבל מוטב לא להעתיק לגמרי את העיצוב שראית אצל אחרים. אחרי הכול, אתה בעל אופי משלך והדירה שלך צריכה לבטא אותו. מקור אחר לרעיונות לצבע הדירה יכול להיות הנוף הנשקף מחלון ביתך. אם הוא ירוק או עירוני, תוכל להכניס את הנוף החיצוני לתוך הבית. אם אתה גר במגדל מגורים ונופו של הים משתקף מחלונך, תוכל לצבוע את הדירה  בהתאם למוטיב של ים ולשלב גוונים של כחול שישלימו את העיצוב שקבע האדריכל.

הבית יכול לכלול גם פריטים מיוחדים שעיצב אדריכל, שאינם דורשים צביעה נוספת. פריטים אלו יכולים להיות אח לבנים או קיר בעיצוב מיוחד מחומרים לא שגרתיים שמשולב בבית. כאשר אתה חושב על צביעת האזורים הסמוכים לאזורים אלו יש לקחת אותם בחשבון ולצבוע באופן שיבליט את המאפיינים המיוחדים ולא יסתיר אותם או יאפיל עליהם, שהרי אחרי הכול השקעת בהם כסף, מאמץ ותכנון עם אדריכל.

חלק מהאנשים בוחרים להתאים צבעים לאחר בחירת הריהוט והחפצים בבית, כך שהצבע שעל הקיר מתאים לפרטי הריהוט. דרך זו יכולה להראות מוזרה לאדריכל שלכם אך אדריכלים אחרים ימליצו עליה בפניכם. אחרי הכול, מה עוד יכול לשקף את ביתכם טוב יותר מאשר החפצים והפריטים המרכיבים אותו? הצבע של הרהיטים שלך יכול להנחות אותך לגבי הצבעים שצריכים להיות על הקירות, או לגבי מוטיבים של עיטורים צבעוניים שצריכים להופיע עליהם, לכן לעיתים מוטב לחכות עד אחרי העיצוב הסופי של הדירה, לצבוע בשלב ראשון את הדירה בלבן ורק אחר כך להחליט על צבעים אחרים לקירות. העיקר הוא לשמור על הרמוניה בין הקירות לבין הריהוט והחפצים בבית.

מספר הצבעים שישלטו בביתכם תלוי כמובן גם בגודל הדירה ובמספר החדרים. ככל שהבית גדול יותר ניתן לשלב בו, מן הסתם, יותר ויותר צבעים. בנוסף לצבע הקירות צריך גם לחשוב על הצבע של החלונות והדלתות. אך היזהרו שלא להכביד על הבית ביותר מדי צבעים. כל אדריכל יאמר לכם להיזהר מכך. מצד שני, פחות מדי צבעים או בית שהוא לבן מדי יכול ליצור תחושה של שעמום וחוסר אופי, לכן גם מכך יש להימנע. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב