דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי למנהיגות עסקית 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2357 פעמים ]

 

אימון אישי למנהיגות היא דרך יעילה לפתח כישורי מנהיגות אצלך ואצל הצוות שלך. אפקט הדומינו של מנהיגות יקדם את היעילות, יבנה את המוטיבציה והמורל וישפר את כל מערך השירותים שהעסק שלך מעניק וממילא יוביל לשיפור הביצועים בכל המדדים.

כל נושא הcoaching והאימונים האיישם הם בעצם נגזרת של תחום הפסיכולוגיה במיוחד פיסולוגיה קוגניטבית התנהגותית (cbt). אם טיפול קוגנטיבי התנהגותי הוא טיפול ממוקד שמטרתו להביא לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגותץ, האימונים האישיים האם אפילו ממוקדים יותר אך משתמשים באותם כלים השייכים לעולם הטיפול של ה-CBT.


ישנן אפשרויות שונות של תוכנית אימון שמותאמות לצרכים שונים כגון אימון למנהיגות, אימון להדרכה ומנהיגות, אימון למנהלים בכירים, אימון לחיים, אימון להתפתחות וגדילה אישית  כמו גם אימון צוותי לשיפור מיומנויות תקשורת בין אנשי הצוות והעצמת יכולות המנהיגות של הצוות. פיתוח צוותים היא אבן דרך חשובה בהצלחה של העסק, תהליך שכזה משווה אמינות לעשייה המקצועית של החברה./בית העסק.

יש שלב בקריירה המקצועית שרוב אנשי העסקים מרגישים שהם תקועים או חסרי כלים מספקים להתקדם בביטחון בשביל המקצועי שהם בחרו. התחושה היא תחושה של מוצפות וחוסר יכולת להתמודד עם כל ההיבטים של ניהול עסק. העסק גדל  ולאחר יצירת התשתית, הבניה והצמיחה ממשיכים ולפתע יש יותר מדי דברים לטפל בהם ולנהל אותם:גיוס כוח אדם, ניהול כספי, לוגיסטיקה ועוד. אז איך ניתן לטפח ולגדל עסק מצליח?  אימון עסקי מוכוון יעדים ומטרות עשוי לסייע לכם להתגבר על האתגרים הרבים העומדים בפניכם. אימון עסקי יסייעו לכם להשיג ת היעדים והמטרות על ידי צמצום המכשולים וארגון החשיבה. אימון עסקי ילמד אתכם להסתכל על הדברים בפרספקטיבה חדשה ושונה ויוביל אתכם לקבלת החלטות נכונה.

יש תלות הדדית בין הגשמה בחיים האישיים לבין הגשמה בחיים המקצועיים. אם אתם מתוסכלים ולא מאושרים  באחד מהמישורים המצוינים, סביר להניח שתחוו קושי להוסיף ערך מוסף להיבטים השונים של החיים.  אם אתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות בו, אתם חשים שאינכם מגשימים את עצמכם,  דבר המתבטא בחוסר אנרגיה, בחוסר מוטיבציה ובלבול או אם אתם חשים שאתם עמוסים מדיי ונמאס לכם לעשות הכול בעצמכם, זה הזמן לעזור לעצמכם ולפנות לאיש מקצוע שילווה אתכם צעד צעד ויסייע לכם הן בהגדרת המטרות האישיות והמקצועיות שלכם והן בהוצאתם אל הפועל והגשמתם.

אימון אישי ילמד אתכם לגשר על הפער בין המקום שאתם נמצאים בו עכשיו והמקום שאתם חפצים להיות בו.

מפגשי האימון האישי יסייעו לכם להציב מטרות ולהגיע למקום בו העשייה שלכם משמעותית. תהליכי אימון מסייעים למנהלים להרחיב את המודעות שלהם, לשפר את התקשורת הבינאישית שלהם, להעשיר את הידע שלהם, להכיר בעוצמות ובחוזקות שלהם, להעצים יכולות אלו ולשלב יכולות אלו במסגרת עבודתם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב