דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Roaming כרטיסי סים סלולרי 

מאת    [ 01/07/2011 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 2174 פעמים ]

 

Roaming – כרטיסי סים סלולרי בחו"ל – אפליקציות לחסכון

 

מאת: מערכת Telecom Experts – המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב

חיוג בחו"ל דרך חברת הסלולר שלך היא לא רעיון מבריק או מומלץ.

 

מנהלים, אנשי עסקים וסתם עמך ישראל נוטים לנסוע לעיתים תכופות לחו"ל, לעיתים לצרכי עבודה, לעיתים לצרכי טיול ולפעמים הם משלבים בין השניים. הבעיה: מרביתם נוסעים עם מכשיר הסלולר, ומחייגים אתו מחו"ל או גולשים דרכו מחו"ל (או באמצעות מודם סלולרי של חברת הסלולר). מי שהספיק לקרוא את המאמר: "שיחות מחו"ל – כל השיטות לחיסכון בהוצאות התקשורת לעסקים", קלט שיש כאן בעיה חמורה וטעות בביצוע ה- Roaming. אם אותו נוסע לחו"ל לא הבין זאת קודם, יבין זאת מ"הלם החשבונית" שיקבל בחוזרו מחו"ל. במאמר "כל הפתרונות לחיסכון בהוצאות שיחות סלולר מחו"ל לארץ", הובאו מיטב השיטות כדי להימנע מ"הלם החשבונית". התחום הזה דינאמי, ויש בו כמה חידושים. היות ועומדים להיכנס בקרוב כמה שחקני סלולר חדשים לשוק, מומלץ לנקוט משנה זהירות, ולבחון את הפתרונות כל הזמן.

כרטיסי סים סלולרי בחו"ל :

החידוש המצופה בחודשים הקרובים: הצגת הפתרון האולטימטיבי למחירי הנדידה בחו"ל, מהרעות החולות של הסלולר הישראלי. הפתרון מבוסס על יישום, שנמצא כעת בשלבי בנייה אחרונים, שלפיו לקוח היוצא עם המכשיר שלו לחו"ל, יזוהה ה- SIM הישראלי שלו בחו"ל כ- SIM זר ומקומי, והלקוח ישלם תעריפים זולים מאד ומקומיים בנדידה, מבלי צורך להחליף את ה- SIM במכשיר ולקבל מספר זר או מכשיר זר. בנוסף, במקומות בהם תהיה אפשרות לשיחת VoIP באמצעות SIP Client במכשיר, זה ישתלם יותר. פתרון זה יתקבל מאחד או יותר משחקני ה- MVNO החדשים בשוק (פרי טלקום וגלי פון – סיפמי). בנוסף, יש לצפות שרמי לוי- שיווק השקמה ימכור ברשת הסופרמרקטים שלו כרטיסי חיוג לחו"ל זולים במיוחד. שחקן נוסף היא חברת טלזר-019, שמספקת כיום שיחות בינ"ל יוצאות מישראל, שמתחרות במחירים הזולים של אקספון-018. בקרוב תספק טלזר-019 שירותים גם של Roaming מחו"ל. לאקספון-018 יש, זה מכבר, כרטיסי חיוג וסימים במחירים תחרותיים, גם Post-Paid וגם Pre-Paid. כך, שאילו הן החברות שיש לבצע השוואות בניהן, ולא להסס לתחר ביניהן, כדי לקבל את הדיל הטוב ביותר.

פתרונות Roaming - Call-Back:

עבור מי שרוצה לבנות את הפתרון ל- Roaming בחיוג ובגלישה בעצמו, ללא תלות בספקי תקשורת מקומיים, יש כמה חידושים. פתרונות Call-Back ו- VoC הם רק מקצת החלופות לחסכון בתקציב בשיחות נדידה בשהות בחו"ל. כדי לחסוך בשיחות ובגלישה באינטרנט, מומלץ לחפש פתרונות נוספים, רצוי על רשתות WiFi. בין הפתרונות החדשים יש גם כאלו המותאמים לעסקים וארגונים. הפתרון, שזוכה להצלחה בכל העולם, הוא מבית ווקלטק הישראלית, בשם magicTalk, שיש לו כמה מודלים בתצורת USB, שניתן לבחור מבניהם לפי צרכי המשתמשים. הגרסה המתקדמת ביותר קרויה MagicJack Plus, שאינה דורשת מחשב ופועלת על רשתות סלולר ו- WiFi. הפתרון הזה מאוד זול ונפוץ בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה).

פתרון נוסף ומעט שונה הוא של יורוטק תקשורת מראש פינה, שהמוצר המוביל אצלה הוא Winner, שמפעיל Call-Back  על הקו הפרטי או העסקי. לחברה זו מספר רב של פתרונות לעסקים כוללSIM Server  לניהול צי מכשירי הסלולר של הארגון בכל מקום בעולם. השיטה: השרת מעביר את ה-SIM באופן וירטואלי ברשת הסלולר. כך, מתבטל הצורך ב- SIM שיימצא במקום מסוים במכשיר סלולר מסוים. ה- SIM יכול להיות ממוקם בכל מקום בעולם, ומוצג לרשת מרחוק ולא ממכשיר הסלולר שבידי המשתמש. כלומר, שרת SIMs מספק שירותי 'שיחה מקומית' בכל מקום בעולם, עם שליטה מלאה על מכשירי הקצה, באמצעות שליטה על ה- SIM הווירטואלי.

חברות ישראליות מתחרות נוספות בתחום הפתרונות לעסקים הן: BoomeRing, MailVision, Voipli, ITS-Telecom, ו- MobileMax.

מהניסיון הנצבר בשנים האחרונות, הדרכים הטובות לחסכון ב-Roaming  הן: שימוש ב-VoIP  וחיוג Call-Back באמצעות סים זר בינלאומי, שמהווה את הגישה הזולה ביותר והמומלצת לתקשורת ברחבי העולם. אולם, איכות השיחה עדיין די ירודה בשיטה זו. אי הקמת שיחה וניתוקים הן תופעות שטרם נפתרו. לכן, אם לא נבחרה אחת החלופות שהוצעו לעיל, בחירה ב- SIM זר בארץ היעד היא החלופה המועדפת, לפני שימוש ב- Call-Back של ספק הסלולר או ספק המב"ל הישראלי. עבור מי שמתעקש לרכוש את הסים הבינלאומי הזר טרם יציאתו את הארץ, יש כמה חלופות לבחירה: TelAway,  טריום טלקום, קשר עולמי, Belowcall, OrNetPhone, iPhoneTrip, ועוד, שרובן כוללות אפשרות לקבל מספר ישראלי מקביל למספר הבינלאומי.

שורה תחתונה: אין צורך להיות שבוי של התעריפים המטורפים של מפעילי הסלולר והמב"ל בישראל.

 


Telecom Experts - הוקמה ע"י מהנדסים מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב במטרה לעזור לעסקים בצמצום והתייעלות הוצאות התקשורת. השירותים: שירות חיסכון לקוחות פלאפון. שירות חיסכון לקוחות סלקום. שירות חיסכון לקוחות אורנג'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב