דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים- גם בחורף 

מאת    [ 01/07/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2586 פעמים ]

הכל טוב ויפה עד כה, אך השאלה הינה מה קורה בתקופת החורף. נכון, החורף אצלנו הוא לא בדיוק החורף באירופה, אבל גם בינואר אנשים מתחתנים, וגני אירועים מכובדים חייבים לספק פתרונות.

קררר
אחת הבעיות המרכזיות של גני אירועים בחורף היא הקור. המבנים הפתוחים והאוויר הזורם מכל עבר עלולים להפוך את האורחים שלכם לשלגונים קפואים. גני אירועים בדרך כלל בנויים כך שכל הקונסטרוקציה של מקומות הישיבה, רחבת הריקודים והבאר נמצאים בחוץ, תחת שמי כוכבים. מה שבקיץ מרגיש כחלום מלטף, הופך בחורף לאנטרקטיקה.

גשם משמיים
הבעיה הנוספת שאיתה גני אירועים נאלצים להתמודד בתקופת החורף, היא הגשמים. נכון, גם נושא הגשמים הוא רגיש בארצנו אבל עדיין קיים. כפי שהוזכר קודם לכן, גני אירועים לרוב בנויים בשטח רחב ידיים פתוח ולא מקורה. הביקוש בגנים הוא בעיקר בחודשי הקיץ ולכן עניין הגשמים הוא איננו דבר שהם מתמודדים עימו באופן שוטף.

 

הפתרונות
ובכן, לכל סיר יש מכסה ולכל בעיה פתרון. גני אירועים שמכבדים את עצמם יציעו פתרונות מעשיים לתקופות החורף, אשר יאפשרו חגיגות ברמה גבוהה לאורך כל השנה: להגנה מהגשמים ולסגירת מרחב, קיימים אוהלי חורף במגוון עיצובים וגדלים. מדובר באוהלים מרשימים ומעוצבים בטוב טעם. בנוסף, את האוהלים ניתן לחמם בעזרת פטריות חימום המפיקות חום רב ללא סכנה בטיחותית. ישנם גני אירועים מאוד יוקרתיים שאפילו מתחת לרצפה קיימת מערכת חימום המבטיחה חגיגה חמה ומהנה.

גני אירועים רבים מחזיקים צמוד לגן גם באולם מקורה, בדיוק למצבים בהם מזג האוויר משתולל ועלול להפתיע באמצע אירוע. כדאי לברר ולשאול על כך לפני סגירת החוזה עם בעל האולם. כמו כן חשוב לדעת כי, לא כל גני אירועים מאופיינים בשטח פתוח לגמרי, ובהחלט ניתן למצוא מקומות המשלבים מבנה סגור וחצר פתוחה.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב