דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים, זה חשוב!! 

מאת    [ 30/06/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2381 פעמים ]

העבודה רבה וכולם בהמולה של אנרגיה ויצירה. נפלא. אבל אם אתם חושבים שלכלוך ובלאגן הם איכשהו "מגניבים" או יצירתיים, קרוב לוודאי שטעות בידיכם. מחקרים שונים בתחום יעילות העבודה מציגים פעם אחר פעם, כי סביבת עבודה יצירתית היא זו שאינה מבולגנת ומלוכלכת מחד, אך גם אינה סטרילית, מעוקרת וריקה מאידך. על ניקיון משרדים, על לכלוכם ועל מה שביניהם במאמר שלפניכם.

לכולנו יש תמונות בראש, שנובעת בחלקן בעיקר מסרטים ומסדרות שראינו או שאנו רואים עדיין. בסרטים יושבים העובדים או הלומדים עד השעות הקטנות של הלילה ועובדים עד כלות, כשהם מוקפים בציוד מחשבים, בים של ניירות מקומטים שהושלכו הצידה ובאריזות נייר של אוכל סיני, או קרטונים של פיצה (איכשהו תמיד חייב להיות מעורב בעבודה קשה גם ג'אנק פוד).

אבל מה שכולנו יודעים ובוחרים לשכוח הוא שבסרטים כמו בסרטים, זה לא באמת משקף את המציאות. בסרטים צוות של פועלי סט דואגים ללכלוך "נקי" שמפוזר בקפידה על מנת שיצטלם טוב, ולאחר מכן, אחרי שהסצנה צולמה לשביעות רצונו של הבמאי, מגיע צוות ניקיון של חברת ניקיון משרדים שנשכרה לדאוג לניקיון הסט ומנקים את הכול.

במציאות, ללא שירותי ניקיון משרדים, הלכלוך שהושאר מליל אמש נמצא שם גם ביום המחרת. לא דרוש זמן רב מדי, עד שלכלוך ובלגן מתחילים להשפיע לרעה על המוראל ועל התפוקה של העובדים. כמו כן, במידה ומדובר במשרד אליו מגיעים לקוחות וגורמים חיצוניים, האופן בוא המשרד נראה הוא בעל השלכה ישירה על האופן בו המשרד נתפס.

אגב, אנשים אשר מפעילים משרד מן הבית נוטים לחשוב לעתים כי הם פתורים איכשהו מן החשיבות המכרעת שיש לניקיון המשרד, אולם אין הדבר נכון. גם אם אין עוד איש אשר חולק עמכם את המשרד, ואין איש אשר יבקר אתכם על מראהו, לא מן הנמנע כי עד מהירה יכריע הבלגן את המערכה נגדכם ואתם תמצאו את תפוקתכם נפגמת בשל כך.

מסיבות אלו, אין זאת בהכרח פינוק להזמין שירותי ניקיון משרדים, גם אם מדובר במשרד קטנטן. אם ברצונכם לזכות לגדול ולהצליח, כדאי לכם לדאוג לפנות את הדרך ואת הזמן ולא להדאיג את עצמכם בדברים כגון ניקיון. כדי שייווצרו התנאים הדרושים כדי לפלס לעצמכם את הדרך אל ההצלחה, עליכם לדעת להבדיל בין העיקר לתפל ולהציב משימות חשובות לקידום המשרד לפני מטלות יומיומיות שלא יקדמו אתכם במאומה אל ייעדכם הרצוי.

לשירותי ניקיון משרדים - חברת שירותי שלמה
http://www.shlomo.org.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב