דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים באבו גוש 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 3340 פעמים ]

משהו במשפט הזה פשוט תפס אותי. לא יאומן כמה שזה נכון. כמה מאיתנו הולכים לעבודה, שהם התגלגלו אליה איכשהו, חיים עם בני זוג שהם איכשהו מצאו את עצמם איתו ובכלל חיים את החיים במין חצי מצב של אוטו פיילוט ופשוט נותנים להם להתגלגל?

קמים בבוקר, מצחצחים שיניים, אוכלים ארוחת בוקר, נתקעים בפקק בדרך לעבודה, עובדים, יוצאים לצהרים או מזמינים למשרד, חוזרים הביתה, אוכלים, רואים טלוויזיה והולכים לישון.

החיים הם הרבה יותר מאותה שגרה לעוסה שאנחנו עושים מבלי לשים לב. אני לא איזה אנרכיסטית או משהו, אני לא טוענת חלילה שיש בעיה עם השגרה הזאת שנוצרה על מנת שנוכל לחיות חיים תקינים ארוכים ומאושרים, אני פשוט טוענת שלפעמים חייבים לעצור, לנשום עמוק ולהיזכר קצת מי אנחנו באמת ומה אנחנו רוצים, באופן אקטיבי, לא סתם לאיפה אנחנו מקווים להתגלגל.

עצירות כאלה תמיד מובילות אותי למחשבה שאני רוצה לעשות יותר דברים כיפיים. יותר לטייל, יותר לראות, יותר לנוח, יותר לבלות ופשוט יותר לחיות מאשר רק להתקיים. אין כמו נופש קצר של כמה ימים עם בן זוגי בצימר באיזה ישוב פסטורלי כדי להזכיר לי כמה כיף לחיות לפעמים. מקום אחד נחמד במיוחד שיכול להיות מושלם לחופשה מסוג זה הוא כפר אבו גוש.

קצת על אבו גוש -

 אבו גוש הוא כפר השוכן בהרי יהודה, מערבית לישוב מבשרת ציון. הכפר ידוע ברחבי הארץ בשל החומוסיות הרבות והמצוינות שבו, המסעדות המזרחיות הפזורות בו ובשל פסטיבל המוזיקה הווקאלית שנערך בכנסיות בכפר פעמיים בשנה ומהווה מוקד משיכה לתיירים רבים מהארץ ומהעולם.

מה לעשות בכפר -

מעבר למסעדות המצוינות והחומוסיות שכבר הזכרנו ולאווירה המיוחדת, יש בכפר שתי כנסיות יפות ומיוחדות המהוות אטרקציות תיירותיות נחשבות במיוחד.

- כנסיית גברתנו של ארון הקודש - כנסיה זו ניצבת על פסגת תל גבעת יערים ובראשה פסל של המדונה והילד. לפי האמונה לכנסיה זו הובא ארון הברית לאחר ששוחרר משבי הפלשתים. במלחמת העצמאות שימש המנזר כבית חולים של חטיבת הראל.

- המנזר הבדיקטיני והכנסייה הצלבנית - המנזר הבדיקטיני ידוע בזכות הכנסייה הצלבנית בה שרדו פרסקאות מהמאה ה- 12. הכנסייה ממוקמת מעל מעיין הנובע בקריפטה שלה ובצמוד למסגד המרכזי בכפר.

איפה לישון באבו גוש -

- מבט אל הוואדי - מבט על הוואדי הינה דירה בעלת שני מפלסים ושלושה חדרים המתאימה במיוחד לחופשה קצרה של מספר ימים. ביחידה תוכלו למצוא מטבח ענקי מאובזר לחלוטין, מזגן,  סלון מרווח עם פינת ישיבה, כורסאות קש עם פינת אוכל, טלוויזיה עם לוויין ומכשיר DVD והכל מוקף בחצר גדולה מרווחת עם פרגולה, מרפסת נוף, פינות ברביקיו, בריכות נוי ומפלים, מגרש כדורגל, שולחן פינג פונג, ביליארד וגינה יפהפה ופורחת. אורחי המקום יוכלו ליהנות גם מטבילה מרעננת בבריכת הכפר או מהזמנת טיפולי ספא ומסז' עד לפתח הצימר לחוויית פינוק ורגיעה מושלמת.

לא משנה איפה תבחרו ללון ומה תבחרו לעשות אין ספק שבכפר אבו גוש יש משהו עבור כל אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב