דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליהנות מטלוויזיה איכותית בזכות תכני HD המשודרים במסגרתו של שירות ה - VOD 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2622 פעמים ]

 

שירות ה- VOD הינו בין השירותים המתקדמים ביותר, מהם אנו יכולים ליהנות בטלוויזיה שלנו. ככזה הכולל במסגרתו מבחר בלתי רגיל של תכנים מסוגים שונים, המתאימים לכל הגילאים וניתנים לבחירה בכל עת, הופך שירות ה - VOD  לשירות מועדף, אותו בוחרים רבים. שירות ה - VOD מציע לנו תכנים ברמת שידור גבוהה ביותר, בזכות טכנולוגית ה - HD, המציגה לנו תמונה ושמע באיכות גבוהה במיוחד. בין אם סדרות טלוויזיה, סרטים או שידורים חיים, אנו יכולים ליהנות מטלוויזיה בלתי רגילה, בזכות טכנולוגית ה - HD.

 

 

מהו שירות ה - VOD

 

בעזרתו של הממיר הדיגיטלי שלנו, אנו יכולים ליהנות ממגוון עצום של תכנים לצפייה וכל זאת בהזמנה אישית: החל ממאות סרטים מז'אנרים שונים, אלפי תכניות לילדים, תכניות פנאי וסגנון חיים, סדרות ישראליות ואף הפקות מקור. שירות ה - VOD מאפשר לנו לבחור כל תוכן שרצה באופן מיידי, מעבר למגוון הנוסף שקיים בערוצים השונים. תפעולו של שירות זה פשוט וקל בעזרתו של שלט וממיר דיגיטלי וכן באמצעות חיבור לרשת האינטרנט, המאפשר הזמנת סרטים שונים, אותם מציע לנו שירות ה - VOD. לצורך שימוש בערוץ זה אנו נדרשים בחיבור לאינטרנט במהירות של לפחות 2.5 מגה בייט, אנו נדרשים גם בנתב וכן בממיר דיגיטלי.

 

 

תכני ה - HD השונים

 

במסגרתו של שירות ה - VOD אנו יכולים ליהנות, כאמור, ממגוון בלתי רגיל של תכני HD שונים. אנו יכולים לבחור סרטי HD מז'אנרים רבים, כמו סרטי מתח, קומדיה, דרמה ואפילו סרטים לילדים. אנו יכולים גם לבחור סדרות HD, הנחשבות בין הסדרות המובילות והמצליחות ביותר, ובנוסף, מציע לנו גם שירות ה - VOD הופעות חיות, המשודרות אף הן בטכנולוגית ה - HD. המבחר הרב של תכני HD אלה מאפשר לנו ליהנות משפע של סרטים או סדרות בכל עת שנרצה, שחלקם עלו ממש זה עתה לערוצים השונים. אנו יכולים לעקוב אחר העונות הרבות של הסדרות המצולמות ולא לפספס פרקים אהובים. אנו יכולים להתאים את הצפייה למועד הנוח לנו ביותר, ובעזרתו של השלט באופן קל ונוח לבחור את התוכן האהוב עלינו. הנה דוגמא לכמה מהתכנים המצוינים, אותם מציע לנו ה - VOD במסגרת טכנולוגיה זו: הסרט "הצד הטוב של הכעס", סרטו של קווין קוסטנר, הסרט המצוין "הכי דומה לאהבה" עם אשטון קוצ'ר ואמנדה פיט, הסרט "סיפורי נרניה" ואחד מסרטיו של וודי אלן - "ויקי כריסטינה ברצלונה", שזה אף הוא להצלחה רבה. מבין הסדרות, המשודרות גם הן בטכנולוגית ה - HD, תוכלו למצוא את "העשב של השכן", "טורי ודין", "העוקץ", "רביעיית רן", "סרוגים", "מד מן" ועוד ועוד.

 

 

שירות ה - VOD הופך את הסלון שלנו לקולנוע אמיתי

 

בזכות האפשרות להזמין את התוכן האהוב עלינו בכל רגע שנרצה, אנו יכולים, ומבלי לצאת מהבית, ליהנות מקולנוע משובח. בשעות הערב, אחרי יום עבודה ארוך, או בסופי שבוע בימים חורפיים במיוחד, נוכל להזמין ממיטב התכנים השונים המוצגים בערוץ וליהנות מאיכות ברמה גבוהה. השילוב בין המגוון הבלתי רגיל של התכנים השונים לצד טכנולוגיה צפייה מובילה במיוחד, מציע לנו חווית צפייה נפלאה, וכל זה בעלויות נוחות ובמסגרתן של חבילות רבות ומגוונות. בין אם לילדים צעירים, בני נוער או מבוגרים, יכול כל אחד מאיתנו למצוא לו את הסרט או הסדרה האהובים עליו, ולהזמינו באופן קל ופשוט.

 

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב