דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח השידורים בחודשי הקיץ - איך להפוך את החופשה שלנו לטובה יותר 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2860 פעמים ]

 

לוח השידורים עוזר לנו להעביר את הזמן הפנוי שלנו מול תכניות אהובות וסרטים, שאנו לא רוצים לפספס. בקיץ, אז אנו מבלים שעות רבות מול המסך, ובמיוחד בתקופת חופשת הקיץ הארוכה, הופך לוח השידורים לכלי שימושי ויעיל, העוזר לנו לבחור נכון.

 

 

הסדרות המופיעות במסגרתו של לוח השידורים

 

חופשת הקיץ מביאה איתה תכנים חדשים ונפלאים, העולים לשידור במסגרתם של הערוצים השונים. אנו יכולים ליהנות משפע של סדרות דרמה חדשות, כמו "שוות בקליבלנד", למשל, או "קמלוט" וכן בעונות חדשות של הסדרות המצוינות, "מד מן", "הבטן הרכה" ועוד ועוד. בעזרתו של לוח השידורים, אנו יכולים להתעדכן בכל הסדרות החדשות או העונות השונות, המשודרות בחודשי הקיץ ולבחור לנו את התוכן האהוב עלינו. לוח השידורים מאפשר לנו גם לבחור בין ההפקות הישראליות הנהדרות שנעשו בשנים האחרונות, הכוללות את מיטב הבדרנים והשחקנים הטובים בארץ, כמו "סרוגים", "אורים ותומים", "אבודים באפריקה", "לא הבטחתי לך", "שוטטות" ועוד. ואם אנחנו אוהבים תוכניות ריאליטי, נוכל למצוא גם אותן, במסגרתו של לוח השידורים. תכניות כמו "פעם בחיים", תכנית נפלאה המפגישה אנשים מוכרים עם סגנונות חיים שונים, או "טורי ודין", על חייה של טורי ספלינג ובני משפחתה, וכמובן, "אקסטרים מייקאובר", אחת התכניות המרגשות ביותר החולקת איתנו את שיפוץ בתיהם של משפחות רבות, שנקלעו לקשיים שונים. לוח השידורים מבטיח לנו טלוויזיה איכותית ובחירה נכונה. לוח השידורים, החושף אותנו למגוון הסדרות הבלתי רגיל, עוזר לנו לבחור מבין השפע הכול כך רב וליהנות מהסדרות האהובות עלינו ביותר.

 

 

לוח השידורים מציג לנו את הסרטים הטובים ביותר

 

הקיץ מביא איתו גם את הסרטים הטובים ביותר אל מסך הטלוויזיה שלנו. אנחנו לא מוכרחים לצאת מהבית. סלון ביתנו יכול להפוך, תוך דקות ספורות לקולנוע אמיתי. אנו יכולים לבצע הזמנת סרטים, בעזרתו של לוח השידורים במועד הנוח לנו ביותר וליהנות מצפייה בלתי רגילה. לוח השידורים מביא לנו הקיץ מרתון של סרטי מטריקס שאסור לפספס. לוח השידורים בקיץ כולל גם סרטים נפלאים נוספים, כמו "הפסנתרן", "הטייס", "מליון דולר בייבי" ועוד ועוד. לוח השידורים מעדכן אותנו בסרטים השונים, המועלים במסגרתם של ערוצי הסרטים או במסגרתו של שירות ה - VOD ומאפשר הזמנת סרטים באופן מיידי ונוח במיוחד.

 

 

לוח השידורים במיוחד לילדים

 

בחופשת הקיץ הילדים שלנו אוהבים לבלות שעות מול מסך הטלוויזיה. בעזרתו של לוח השידורים, הם יכולים לבחור את התכנים האהובים ביותר. הם יכולים ליהנות ממגוון בלתי רגיל של סרטים מצוירים מדובבים, כמו "פיטר פן", "ארתור והמינימונים", "צבי הנינג'ה", "גיבור של כולם" ועוד מבחר נהדר של סרטים מדובבים נוספים. לוח השידורים מציג גם סרטים מתורגמים במיוחד לילדים, כמו "אליס בארץ הפלאות", "הכלב הטרויאני", "פגוש את היונים" ועוד.

 

 

לוח השידורים מביא לנו תכנים דוקומנטריים עשירים

 

לוח השידורים חושף אותנו לשלל של תכנים דוקומנטריים מגוונים, המפגישים אותנו אם אנשים, מקומות וסגנונות חיים במקומות רחוקים. סיפורים מרגשים במיוחד, סיפורים מעניינים על הישרדות וניצחון אישי, סיפורי משפחות או תרבויות שונות, הם רק חלק ממגוון התכנים אותם מביא לנו לוח השידורים המצוין בחופשת הקיץ. אנו יכולים ליהנות מהפקות מקור ישראליות נפלאות, כמו "בדרך הביתה", "גוגל בייבי" או "החברים מהכיתה שלי" וכן גם מסרטים חדשים כמו "העיתונאים", "מכורים" ועוד.

 

הזמנת סרטים בחודשי הקיץ, בעזרתו של לוח השידורים ובחירתם של התכנים האהובים עלינו, יהפכו את הקיץ שלנו לחם ומהנה במיוחד. המגוון והשפע הכול כך רב של התכנים השונים ואפשרות הבחירה, באופן קל ופשוט, מספקים לנו חווית צפייה בלתי רגילה.

 

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב