דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: לחשוב, להחליט, לצאת לדרך 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2721 פעמים ]

החלטה על גירושין היא אף פעם לא קלה. כאשר מחליטים על גירושין זה בדרך כלל קורה כאשר אחד מבני הזוג נתפס בבגידה או כאשר אחד מבני הזוג מגלה דברים על השני אשר הוא לא מסוגל לחיות ולהתמודד איתם. גירושין היא החלטה קשה מאוד, אבל לפעמים היא ההחלטה הנכונה ביותר עבור בני הזוג. כאשר יש ילדים ההחלטה על פנייה אל עו"ד גירושין קשה הרבה יותר וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הטיפול הזוגי לפני שמחליטים על צעד כזה. אם המצב בין בני הזוג אינו נורא כל כך, ופשוט הם רוצים לקבל החלטה כי עדיף להם לחיות בנפרד, ההחלטה על גירושין יכולה להיות טובה. אבל במרבית המקרים הנושא של גירושין מלווה בהרבה מאוד כעסים וכאבים וצריך להתמודד איתם בצורה מושכלת.

לעיתים שיקולים כלכליים יכולים גם הם להוות נדבך מרכזי בהחלטה על גירושין ויש צורך בעזרתו של עורך דין גירושין. כדי לקבל את כל הפרטים ולדעת בדיוק על אילו טפסים והסכמים צריך לחתום כשעוברים תהליך של גירושין ניתן להיכנס לאתרים שונים באינטרנט ושם לקבל מידע ופרטים אודות התהליך. ישנם אתרים רבים העוסקים בתחום זה ואם החלטתם שאתם מתחילים בתהליך כדאי לכל הפחות שתתייעצו עם עורך דין גירושין גם אם בסופו של דבר לא תיקחו עורך דין.

ההחלטה על גירושין יכולה להיות צעד קשה וכואב, אך היא יכולה להיות הפיתרון הנכון. לפעמים המצב הרבה יותר מסובך כאשר ישנם גם ילדים בגילאים צעירים, אשר במצב זה מלבד העניין של פרידה בין בני הזוג צריך גם לחשוב על טובת הילדים והדאגה לגידול והחינוך שלהם. לפעמים יכולים להיות ויכוחים לגבי עם מי הילדים נשארים או עוברים לגור, לפעמים יש ויכוחים לגבי הסדרי הראייה של אחד מבני הזוג (פעם בשבוע, פעם בשבועיים, סופי שבוע, וכו'), או לגבי תשלום המזונות. המקרים הללו יכולים לגרום לסכסוכים גדולים בין בני הזוג וצריך להיזהר שהמקרים הללו לא יפגעו בילדים, או לפחות יגרמו להם את הפגיעה הקטנה ביותר האפשרית.

בכל מקרה, אם מחליטים על גירושין ויש דברים שנראים בלתי פתורים או שככל הנראה תהיה סביבם מחלוקת, כדאי להתייעץ עם עורך דין גירושין. כמובן שעדיף להימנע מכך שהעניין יגיע לבית משפט אבל ההתייעצות עם אנשי מקצוע בתחום יכולה לפתור הרבה מהעניינים הללו מבעוד מועד ללא צורך במשפט. לפני ההחלטה על גירושין מומלץ גם לנסות את האפשרות של טיפול זוגי אצל מטפל מוסמך או פסיכולוג אשר יכול פעמים רבות להעלות על פני השטח דברים שמפריעים לאחד או לשני בני הזוג אשר הם לא יכלו או לא רצו להעלות אותם בפני בני הזוג השני ורק בעזרת מטפל הם ירגישו חופשיים לעשות זאת. בדרך כלל החלטה על גירושין היא ההחלטה האחרונה שבני הזוג היו רוצים לקבל והיא מגיע כמוצא אחרון למצב שאין לו פתרון. אם עשיתם כבר הכול והחלטתם כי זה הפתרון הנכון, בהצלחה בדרכם החדשה. לפעמים אין מה לעשות, וזה באמת הפתרון הנכון. גירושין הם לא סוף העולם והרבה אנשים עוברים את זה בשלום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב