דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית לחוץ לארץ 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2978 פעמים ]

מדוע טיסה רומנטית היא תמיד טיסה בשמי הארץ? מדוע אין עדיין חברות שמציעות לנו טיסות רומנטיות לארצות אחרות? האם לא הגיע הזמן להרחיב את האופקים המוגבלים של הרומנטיקה שלנו? האם לא הגיע הזמן שמישהו יציע לנו גם טיסה רומנטית אל החלל?

רומנטיקה היא כוח ועוצמה. כשאנחנו אוהבים אנחנו יכולים לעשות דברים מדהימים, טובים וגם רעים. האהבה היא כוח מניע בעל עוצמה אדירה ואנחנו מסרבים – על פי רוב – לשים לו גבולות ולהגביל אותו אל מרחב מצומצם. טיסה רומנטית היא מתנה פופולארית בין בני זוג כיוון שיש בה ביטוי לרצון שלנו לשבור את הגבולות שמגבילים את האהבה שלנו: כוח המשיכה בעצמו לא יכול להגביל אותנו כשאנחנו מאוהבים וגם חשבון הבנק לא יכול לעמוד בינינו ובין המחווה הרומנטית הכבירה שאנחנו חפצים בה. אם יהיה צורך אנחנו אפילו ניקח שיעורי טיסה עד שנדע להטיס מטוס בעצמנו כדי להוכיח לבן או בת הזוג שלנו עד כמה אנחנו אוהבים אותו או אותה.

אבל משום מה אנחנו עדיין מסתפקים בהיצע המוגבל שיש בתחום של טיסה רומנטית בארץ. על פי רוב מדובר בטיסה בשמי הארץ וזהו זה. אמת, מדובר בחוויה נהדרת, מפנקת ורומנטית ואין לנו תלונות בעניין. עם זאת, מדוע עלינו להסתפק בשמי הארץ? מדוע אנחנו לא יכולים לקחת את בחיר או בחירת ליבנו אל השמיים, לחצות גבולות, לרחף מעל הרים ונהרות, לעוף מעל הים ומעל האוקיינוס הרחק אל האופק הבלתי נגמר? מדוע אנחנו מגבילים את האהבה שלנו לגבולות הארץ? מדוע הרומנטיקה שלנו מצליחה להתגבר על כוח המשיכה אבל לא על הגבולות של המדינה?

אם חברות תעופה שמציעות טיסה רומנטית לזוגות מאוהבים לא ירימו את הכפפה ויציעו טיסות רומנטיות לארצות אחרות הרי שכל מי שמבקש להיות באמת רומנטי ייאלץ לעשות מעשה. כל אחד שמעוניין בכך ייקח כמה שיעורי טיסה שצריך עד שהוא ידע להטיס מטוס. לאחר מכן יהיה עליו לשכור או לרכוש מטוס והוא יוכל לעשות את מה שהחברות הקיימות עדיין לא השכילו להציע לו ולנו: טיסה רומנטית הרחק אל מעבר לגבול ולים.

אך מדוע עלינו להסתפק בכך? אומרים לנו שהשמיים הם הגבול אבל מעל השמיים נמצא החלל – או שהשמיים והחלל זה אותו דבר, אבל זה לא הנושא שלנו כרגע – מדוע איננו מביאים את הרומנטיקה שלנו אל הכוכבים? כיום כבר מתחילים להנץ ניצנים ראשונים של טיסות מסחריות לחלל. ניתן לראות בבירור שבקרוב ההיצע ילך ויגדל ואנחנו נוכל להציע לבחיר או בחירת ליבנו גם טיסה רומנטית אל החלל עצמו.

כיום עדיין מדובר בטיסה מוגבלת אל החלל הקרוב מאוד אל כדור הארץ – מה שרק בדוחק יכול להיקרא חלל – אבל זה מה שיש. כולנו מכירים את הקשר עמוק שיש בין כוכבים ובין אהבה ולכן ניתן לצפות שבעתיד לא נאלץ להסתפק בחלל הכול כך קרוב הזה ונוכל לערוך טיסה רומנטית גם אל הכוכבים הרחוקים – הקרובים יותר ופחות. ייתכן וגם נוכל – אחרי שיעור טיסה אחד או שניים – להטיס בעצמנו חללית אל הירח או אל הכוכבים ולהראות לבחיר או בחירת ליבנו בידוק עד כמה אנחנו אוהבים.

עד שזה יקרה נסתפק בטיסה רומנטית בשמי הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב