דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית: רומנטיקה ופרקטיקה 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2505 פעמים ]

גם כשמרחפים קילומטרים מעל הקרקע, כדאי לא לשכוח שחשוב להיות עם שתי רגליים עליה, לפחות במובן המטפורי. לכן גם כאשר עוסקים בנושא כה מרומם נפש וכל-כך רומנטי כמו טיסה רומנטית – נושא שנוגע בשמיים גם באופן פיזי וגם באופן מטפורי – חשוב להיזכר בצדדים המעשיים של הנושא הזה. להלן נפרט כמה נקודות מעשיות שכדאי לזכור בכל הנוגע לתחום של טיסה רומנטית.

כסף לא צומח על עצים

כאשר אתם מחליטים להעניק טיסה רומנטית למישהו במתנה – בין אם זה לבן או בת הזוג, לקרוב משפחה או לחבר, לעצמכם או למישהו אחר – חשוב לזכור שכל דבר טוב עולה כסף. הדבר הפשוט ביותר הוא לקפוץ על ההצעה הראשונה שבה אתם נתקלים אבל הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק קודם כל את המחיר ואת ההתאמה שלו לתקציב שלכם. חברות שונות מצעיות טיסה רומנטית אבל המחיר איננו אחיד וחשוב להשוות מחירים. חשוב גם לזכור שהמחיר הנמוך ביותר איננו תמיד המחיר הנכון ביותר כיוון שמחירים שונים כוללים דברים שונים, כפי שנראה בהמשך.

לא כולל שירות

מה, אם כן, כולל המחיר? מה כוללת ההצעה שניתנה לכם? טיסה רומנטית יכולה להיות טיסה ותו לא אבל ניתן גם למצוא חברות שכוללות עוד פינוקים בתוך הטיסה. כדאי מאוד לברר מה כוללת הטיסה, באיזה תנאים היא תתבצע, מה האורך שלה והמסלול שלה. יתכן ותגלו שהמחיר הנמוך ביותר הוא גם המחיר בו נכלל המעט ביותר. הדבר נכון לגבי כל תחום: מחיר נמוך איננו תמיד העסקה המשתלמת ביותר ולפעמים הוא מסתיר בתוכו איכות נמוכה. מצד שני לעיתים מחיר יקר איננו כולל איכות. חשוב לבדוק את ההצעה ולהשוות אותה עם הצעות אחרות לפני שבוחרים חברה מסוימת. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר על שיעור טיסה כמתנה נוספת בתחום התעופה. שיעורי טיסה שונים נבדלים זה מזה באורך שלהם ובאיכות המורה שמעניק שיעור טיסה לתלמיד. חשוב לבדוק את החבילה כולה ולא רק את המחיר.

אנשים שלא עפים

טיסה רומנטית או שיעור טיסה יכולים בהחלט להיות מתנה מקורית, מדהימה וחווייתית. עם זאת חשוב לזכור שיש אנשים שעבורם מדובר במתנה שהם היו מעדיפים שלא לקבל. לפני שאתם נותנים טיסה רומנטית או שיעור טיסה במתנה למישהו בררו בזהירות אם אין למקבל המתנה פחד מטיסות או בעיות רפואיות שאינן מאפשרות לו לטוס או ליהנות מהטיסה. כיוון שמדובר במתנה אנחנו לא רוצים שהיא תגרום סבל. לפעמים אנחנו כל-כך מתלהבים מהאפשרות לטוס שאנחנו שוכחים שבן או בת הזוג שלנו אולי לא נהנה כמונו מהעניין: מקבל המתנה אמור ליהנות מהמתנה, לא זה שנותן אותה...

יש חיים אחרי המטוס

הדבר נכון לגבי כל מתנה או מחווה רומנטית: אל תשכחו את השגרה. זה בהחלט יפה ומרגש לתת במתנה מתנה מיוחדת כמו טיסה רומנטית אבל אין זה אומר שבכך מסתיימת הרומנטיקה. זכרו שגם בשגרה צריך לדעת להעניק ולהקשיב ושמחווה רומנטית גדולה ככל שתהיה איננה תחליף לרומנטיקה של חיי היום יום, של הדברים הקטנים של החיים שהופכים אותם למה שהם. רגעים גדולים הם חשובים, אבל אל תזניחו את הרגעים הקטנים שמהם עשויים החיים שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב