דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא: דברים שכדאי לדעת לפני רכישת ספא 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2476 פעמים ]

בריכות ספא כבר מזמן הפכו לשם דבר בשמירה על בריאות הגוף והנפש. הן מרגיעות, הן מפנקות, הן מסייעות בהזרמת הדם לגוף, משפרות את איכות השינה, ובכלל מאפשרות למצוא מנוח מן הלחץ האינסופי שנקרא החיים. אנשים שבבעלותם בריכות ספא ודאי יאמרו לכם כי הן משפרות עבורם את איכות החיים במידה משמעותית. על כן, אין סיבה לתמוה על העובדה כי בריכות ספא הפכו לפריט המותקן לעיתים קרובות מאוד בבתים פרטיים, ולא רק של עשירים מופלגים, אלא גם של אנשים בעלי יכולת כלכלית ממוצעת.

אחת הסיבות העיקריות לפופולריות הגדולה של בריכות ספא היא משבר המים בישראל, אשר נכנס חזק למודעות הציבורית ואילץ את כל אלה שחשבו לרכוש בריכות שחייה פרטיות לביתם – לוותר על הרעיון ולרכוש בריכות ספא במקומן. אך מעבר להיותן של בריכות ספא חסכוניות יותר במים, אי אפשר להימנע מלהודות כי הן מעניקות חוויה בעלת אופי ייחודי ולעיתים מהנה אף יותר מבריכה רגילה.

אז כאמור, מדובר בפריט פופולרי ולכן המבחר גדול. ישנן חברות רבות המייצרות בריכות ספא ומציעות אותן בטווח מחירים די גדול. אז איך תוכלו לבחור לכם, מבין שלל בריכות ספא מסוגים שונים, את זאת שתתאים לכם ולביתכם? מה אתם נדרשים לדעת לפני שאתם מבצעים את הרכישה? מאילו דברים כדאי להיזהר ולהימנע? על כל השאלות האלה ננסה לענות בפסקאות הבאות.

אז קודם כל, עצם קיומו של מבחר כה גדול של חברות המייצרות בריכות ספא, מחייב אתכם כצרכנים לבצע מחקר על כל חברה שכזו, לבדוק עד כמה היא מוכרת והאם יש לה מוניטין של חברה מקצועית ואמינה. חלק חשוב מן המחקר הזה הוא לבצע בדיקה הנוגעת למתן אחריות על בריכות ספא: מהו היקף האחריות והאם החברה צפויה, על פי הנתונים שאספתם עליה, לעמוד בהתחייבויות שלה ולהעניק לכם את האחריות כפי שהובטח?

גורם נוסף שחשוב מאוד לבדוק לגבי בריכות ספא, הוא עד כמה הן חסכוניות בחשמל ובמים. מעבר לעניין המחסור במים שצויין לעיל, מדובר כמובן בעניין בעל השלכות ישירות על חשבונות החשמל והמים החודשיים שלכם. לסוגים שונים של בריכות ספא יש מידות שונות של חיסכון בחשמל ובמים.

בנוסף, יש לבדוק את טיב החומר שממנו עשויה הבריכה. בריכות ספא מסויימות נוטות להיות עשויות מחומר פחות איכותי, ומשמעות הדבר היא כי עכברים, חולדות ושלל מכרסמים אחרים יכולים להיכנס אל תוך המנגנון ולגרום נזק עצום לבריכה. למרות שזה אולי נשמע בלתי סביר, אפשרות זו למעשה נפוצה ביותר ובעיקר בעונת החורף, אשר בה מחפשים אותם מכרסמים אחר מקומות חמימים שיגנו עליהם מפני הקור המקפיא, ונצמדים אליהם. מיותר לציין כי גופי החימום המצויים בתוך בריכות ספא עושים את העבודה.

אין מטרת המאמר הזה להפחיד או לגרום לבהלה, אך עם זאת חשוב להבהיר כי על ידי בדיקה של גורמים אלה ואחרים תוכלו למנוע מעצמכם אי נעימויות או תקלות מיותרות, ולהנות באופן שלם ומלא מן הרכישה החדשה שלכם לבית. אחרי הכל, מטרת העל של בריכות ספא היא להעניק אפשרות מרגוע למתרחצים בהן, ולכן חשוב לבדוק את הדברים שצוינו לעיל ולחסוך לחצים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב