דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא בחצר, למה לא? 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2411 פעמים ]

כולנו מכירים ויודעים היטב את יתרונותיהן הרבים של בריכות ספא המותקנות בתוך שטח הבית. הם מעניקות שלווה ורוגע, מהוות מקום בו אפשר לשכוח מעמל היומיום ולשקוע במחשבות חיוביות ובריאות. מסיבות אלו ואחרות אנשים רבים מתקינים בריכות ספא בביתם. 

אך מה לגבי התקנת בריכות ספא לא בפנים הבית, אלא בחצר הבית? הרעיון הזה עשוי לעורר תמיהה כששומעים אותו בהתחלה, אך אם חושבים על זה לעומק – למעשה מדובר בפתרון מושלם למגבלות של בריכות ספא ביתיות. המיקום החיצוני, תחת כיפת השמיים, מעניק בדיוק את מה שחסר, בכך שהוא מאפשר להנות מהנוף של החצר שלכם בעודכם טובלים במערכת הג'קוזי הפרטית שלכם. מן הנוף הזה ניתן להנות בכל עונות השנה, מלבד כאשר יורד גשם, ובנוסף המיקום החיצוני מאפשר להנות מרחצה ביום כמו גם מרחצה לילית, ואלה שתי חוויות בעלות אופי שונה וייחודי.

המראות היפים שיש בחצר הבית משרתים, כאמור, את מטרת העל של בריכות ספא, והיא להעניק למתרחץ בהן חוויה בריאותית, מרגיעה ומפנקת. חיבור אל הטבע הוא הרי אלמנט מרכזי בכל מה שקשור לשמירה על אורח חיים בריא, ועל כן התקנת בריכות ספא בחצר משלימה את החוויה הזו.

הזכרנו קודם את האפשרות של גשם. אז אמנם כאן בארץ אין יותר מדי ימים גשומים – שזוהי בשורה טובה לבעלי בריכות ספא ופחות טובה למדינה – אבל גם במעט הימים הגשומים ניתן למצוא שלל פתרונות כדי לאפשר רחצה מפנקת בספא מבלי להירטב. ניתן, כמובן, להתקין סככה שתגן על הבריכה, וגם לרכוש כיסוי מיוחד ששומר על בריכות ספא בזמן שהן לא בשימוש. וכמובן שאם לא מעוניינים לרכוש את הדברים האלה – אפשר גם להישכב על הדשא ולהנות מרחצה טבעית...

חשוב לזכור כי ישנם כמה דברים שצריך לדאוג להם ולהקפיד עליהם כאשר מדובר על בריכות ספא בחצר. חשוב לדאוג, למשל, שהילדים לא יתקרבו אל איזור הבריכה וודאי שלא יתרחצו בה כאשר אין השגחת מבוגר. חשוב גם לדאוג לכך שחיות המחמד, אם יש כאלה בחצר, לא יתקרבו כלל אל הבריכה. זה מצריך הקפדה ואחריות יתרה, כיוון שלא ניתן לנעול את הגישה אל בריכות ספא המותקנות בחצר, כפי שניתן לנעול את דלת חדר הספא בבית.

ומה לגבי פרטיות? אז כמובן שכאשר אנו מדברים על בריכות ספא בחצר, באופן טבעי צריכה להיות גדר שמפרידה בין חצר ביתכם לבין חצר השכנים. ישנם אנשים המגדילים לעשות ומתקינים מבנה מתוחם נפרד בחצר עבור בריכות ספא, או מתקינים אותה בקומה גבוהה יותר ומתוחמת בקירות. האפשרות האחרונה, אולם, אינה מומלצת למי שמעוניין לנצל את מלוא הפוטנציאל של בריכות ספא בחצר ולהנות מן הנוף.

לסיכום, יש לציין כי מטבע הדברים אנשים מסויימים יעדיפו, מטעמי שמירה על הפרטיות, נוחות או כל דבר אחר, להתקין את הג'קוזי שלהם בתוך הבית, בחדר נעול שמאפשר להם גם למנוע גישת ילדים בקלות רבה יותר וגם לא להיות תלויים במזג האוויר. אך מנגד, יהיו אנשים שיעדיפו בריכות ספא בחצר מבלי לחשוב פעמיים, וזאת מפני שעבורם ההנאה מן הטבע היא חלק בלתי נפרד מן החוויה. לכל אחד ההעדפות האישיות שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב