דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: אותיות וניסים 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2997 פעמים ]

במאמר זה נדון בשימוש בטיפוגרפיה, כדרך להעצמת האווירה והתחושה המסוגננת באתר. תרומתם של פונטים מסוגננים לתחום עיצוב אתרים היא משמעותית. רכישת רישיון לפונטים הם ללא ספק עניין לא זול. יתכן כי משתלם יותר לרכוש חבילת פונטים מאשר לקנות פונט בודד אחד או שניים... מה גם שאין ספק שלא תשבעו משימוש בפונט אחד בלבד.
החיסרון של פונטים בתחום עיצוב אתרים הוא שב"טקסט חי" אין ממש אפשרות לשלב אותם, וכנראה שנצטרך להיצמד לאריאל הנצחי או לדויד... הבשורות הטובות, הן שבשימוש בתמונות ובפלאשים אין בעיה כלל לשלב פונטים יפים ומרשימים.
פונט לעיתים יוצר את כל האווירה של האתר. פונט דקיק ואלגנטי מעביר היטב תחושה של יוקרה. פונט שמנמן יותר ועם נוכחות הוא יותר בועט, צעיר ומושך תשומת לב, מאידך, הוא יכול גם לשדר רצינות וכובד, כראוי למשרד חקירות, לדוגמא. הפונט הדק, המשדר קלילות פיזית אך עם זאת אלגנטיות, יהיה מושלם עבור עיצוב אתרים של חנויות תכשיטי כסף, למשל.
עיצוב אתרים, העושה שימוש בפונט כתב יד, עושה זאת כדי לשדר תחושה אורגאנית, משוחררת וטבעית. לדוגמא, אתר של מוצרי קוסמטיקה ביתיים בעבודת יד, או חנות פרחים. כמובן, בתחום עיצוב אתרים עושים שימוש במגוון רחב של פונטים בכתב יד. יש פונטים עם מראה מסודר יותר, בזמן שאחרים נראים כאילו שורבטו באקראי על פיסת נייר.
לפונטים בתחום עיצוב אתרי אינטרנט יש השפעה בלתי מודעת על הגולש. גם אם מדובר בפונט קלאסי למדי וצנוע, הוא עדיין יראה טוב יותר מברירת המחדל, שאנחנו צופים בה כל כך הרבה ונתקלים בה כמעט בכל אתר. עיצוב אתרי אינטרנט בשימוש בפונט מיוחד נותן לכם אפשרות להתבלט מעל המתחרים שלכם, להפגין סטייל וסגנון, גם בפרטים הקטנים ביותר.

כמובן, השקעתם בפונטים, אז תתאמצו עוד קצת וחשבו על המסר שאותו אתם רוצים להעביר. אם צריך, התייעצו עם איש קופירייטינג, שכן אם אתם מתכוונים למשוך את תשומת לב הגולשים אל סלוגן מעוצב, כתוב בפונט יפהפה ויקר שרכשתם, כדאי גם שהוא יעביר מסר מכירתי כלשהוא. סלוגן קליט שמופיע מתחת ללוגו יוסיף לאתר ויעזור לחדד את המסר אצל הגולש. עיצוב אתרי אינטרנט ואסתטיקה מוקפדת צריכים להיות משולבים גם בטקסט מלוטש כהלכה.
עיצוב אתרי אינטרנט הוא תחום שמערב בתוכו לא רק יופי, אלא גם תכנים איכותיים. דאגו שכל התכנים שלכם יעברו הגהה מדוקדקת. כמו כן, שימו לב, האם התכנים רובוטיים, משעממים ו"יבשים"? טקסט מושקע ומהוקצע הוא חלק בלתי נפרד בתחום עיצוב אתרי אינטרנט מלא השראה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב