דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה ארומתרפית פתרון בטוח להרזיה והנאה מעור בריא 

מאת    [ 22/09/2007 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3837 פעמים ]

GOLDSPA היא מערכת סאונה לשימוש ביתי ואישי. ייחודה הוא בשילוב של טיפולי הרזיה ואנטי אייג'יניג ארומתרפיים יחד עם הפינוק והרווחים הבריאותיים האחרים של הסאונה. מימד חשוב נוסף של הסאונה האישית הוא בעצם היכולת להנות מהחוויה בפרטיות של ביתנו וללא צורך בהשקעה כספית גבוהה .

לאורך ההיסטוריה כולה ידוע על שימוש נרחב בסאונת אדים, ואצל תרבויות מסוימות אפילו הפכה סאונת האדים לפולחן של ממש. השבטים האינדיאנים מקיימים עד עצם היום הזה ישיבה פולחנית באוהל סגור עם מדורה וקערת מים גדולה במרכז.
הפרעונים במצרים והסינים השתמשו בסאונות באופן קבוע כאמצעי יעיל לטיפוח העור,ניקוי רעלים והרזיה. גם בתקופות מאוחרות יותר, בזמן הקיסרות הרומית ובתקופת המצביא נפוליאון, השתמשו בסאונות אדים כחלק בלתי נפרד משגרת החיים היום יומית. כיום סאונות אדים נפוצות מאד הן במזרח והן במערב ובמיוחד בארצות סקנדינביה ומערב אירופה.

הסאונה הארומתרפית משלבת את כל היתרונות והתועלות של סאונת אדים וטיפול בארומתרפיה במוצר אחד קומפקטי, בטוח ונוח לשימוש. ארומתרפיה כמה כן היא טיפול באמצאות תמציות המפיקות ריח ואדים המשפיעים על תהליכים בגוף האדם כגון פירוק חומרים, מיצוק העור ועוד. הסאונה הביתית הינה מכשיר נפוץ ברחבי העולם והינו בטוח, נוח וחסכוני.

הרזיה ומיצוק רקמות הוא אחד התפקידים המרכזיים של הסאונה הארומתרפית תהליך ההזעה המוגברת בשילוב פעילותה של התמצית להרזיה וחיטוב הגוף , מסייעים יחד בסילוק עודפי נוזלים ומסת רקמות השומן המיותרות. ספורטאים מקצוענים משתמשים בסאונה על-מנת להגיע למשקל הרצוי לפני תחרויות. שימוש יומי של כ-15 דקות יעזור בירידת משקל של לפחות קילוגרם אחד בשבוע.

סילוק רעלים וטיפוח העור - במשך היום אנו נחשפים לגורמים רבים אשר פוגעים באיכות חיינו, מזיקים לעור וגורמים להצטברות רעלים בגוף. החל מקרינת השמש החזקה דרך זיהום האוויר ונזקי העישון, ועד לסבונים ודרגנטים ומוצרי ריח ובישום.
הסאונה הארומתרפית הינה המוצר האופטימלי לפתרון בעיות אלו.תהליך הייזוע המוגבר עוזר לגוף להיפטר מהצטברויות רעלים וחומרים מזיקים ומעניק לגוף חיוניות ולעור מראה בריא וצעיר.
תמציות האנטי אייג'ינג אשר מכילות נוגדי חמצון, ויטמינים וקולגנים, מסייעות בתהליכי סילוק הרעלים ועוזרות בניקוי נקבוביות העור ודרכי הלימפה. ואף גורמות לחידוש רקמות העור. בנושא זה השימוש ב - GOLDSPA סאונה ארומתרפית מעניק יתרון נוסף, כתוצאה מתהליך ההזעה המוגבר המשתמש צורך כמות גדולה יותר של נוזלים ועל-ידי כך מאפשר שיפור בטיהור הפנימי של הגוף ושל דרכי השתן.

כאשר אנו סובלים ממחלות, מתח וכאבים נוצרת התרחבות של כלי הדם ולכן אנו מרגישים כאבי גוף ושרירים ה - GOLD SPA הוא הפיתרון המתאים ביותר לשיפור סירקולצית הדם בגוף. שילוב של תמציות להפגת כאבים משפרת ועוזרת בהפגת כאבי שרירים ובהרפית הגוף. הדבר נכון גם לאחר יום מעייף ולחוץ או לאחר כל סוג של פעילות גופנית.
גם לסובלים מבעיות כאב כרוני כדוגמת דלקת פרקים הסאונה הארומתרפית GOLDSPA בשילוב התמציות גורמת להפחתת הכאבים והקטנת הנפיחויות.

שיפור מערכת הנשימה ותופעות אלרגיות - זיהום האוויר והחשיפה לנזקי עישון, אפילו באופן פאסיבי, גורמים לירידה בתפקודי הריאות ולהופעה של תופעות כגון, אסטמה ואלרגיות מסוגים שונים. ה - GOLD SPA בשילוב תמצית לשיפור מערכת הנשימה מאפשר תהליך אינהלציה. והאדים אשר נוצרים בפעולת הסאונה ובשילוב השמנים האתרים, מעודדים פתיחה והרחבה של דרכי הנשימה ועוזרים בשיפור תפקודי הריאות.

לסיכום, אומר כי ההיסטוריה והניסיון מוכיחים כי שימוש במרכיבים ומשאבים טבעיים כמו סאונה ארומתרפית מבטיחים הרזיה וירידה מדודה וקבועה במשקל(עד 1 ק"ג לשבוע)יחד עם שיפור מראה העור וללא צורך בשימוש במוצרים כימיים.
יריב ברקאי הינו המנכ"ל של חברת מולטימדיק המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי בריאות בטיחות ורווחה.
בעבר כיהן כמנהל שיווק ומכירות בקופ"ח מאוחדת, כמשווק בלעדי של חברת הקוסמטיקה הפרה-רפואית פרמייר מעבדות קוסמטיקה.ובעוד תפקידי מפתח בתחום הייעוץ והשיווק
יריב ברקאי מפעיל במולטיגיפט צוות יעוץ רפואי מסורתי ואלטרנטיבי וכן מומחי בטיחות ורווחה כשיחד הם מספקים פתרונות לאלפי לקוחות פרטיים ומוסדי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב