דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסלולי אימון אישי בישראל 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2019 פעמים ]

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות ענף האימון האישי על כל מסלוליו. אימון אישי ככלל, מטרתו להציב לאדם יעדים, לתכנן את הדרך ולפעול עד לביצוע היעדים שנקבעו בשלמותם. כיום, ישנם מגוון מסלולי אימון אישי המותאמים באופן ספציפי למטרות שונות בחיי האדם. במאמר זה נציג בפניכם מספר מסלולי אימון (קואצ'ינג) שונים.

אימון אישי לחיים

אימון אישי לחיים הינו מסלול אימון סטנדרטי במהלכו נפגש המאמן האישי עם המתאמן, יחד הם מגדירים את מטרתו של המתאמן, בונים תוכנית פעולה שתכלול מטרות קטנות שיקדמו אל עבר הגשמת המטרה הראשית- השאיפה של המתאמן. במסגרת קורס אימון אישי, המתאמן ירכוש כלים אימוניים שיסייעו לו להתגבר על מכשולים שונים הנקרים בדרכו ובאמצעותם להתקדם אל עבר הגשמת מטרותיו. במהלך אימון אישי לחיים מאמן אישי יאבחן את אופיו של המתאמן וימצא את הגורמים המעכבים אותו מלהגשים את מטרותיו. בנוסף, מאמן אישי לחיים יסייע למתאמן להכיר בכוחותיו הפנימיים ובפוטנציאל שבו ולשנות את דפוסי ההתנהגות המעכבים שלו לדפוסי התנהגות חיוביים, כאלה שבעזרתם יוכל להתקדם אל עבר מטרותיו ולהגשימן. אימון אישי לחיים יכלול מספר מפגשים ממוקדים, ויסתיים רק כאשר המתאמן ירכוש את הכלים המתאימים להגשמת מטרותיו בחיים.

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה מושתת על עקרונות אימון אישי בסיסי ומתמקד בהגשמת מטרות ויעדים בעולם הקריירה והעסקים. אימון אישי לקריירה, יסייע למתאמן להגדיר לעצמו יעדים בעולם העסקי ולפעול נמרצות למען השגתם וזאת תוך למידת טכניקות שיסייעו לו להשתלב בעולם הקריירה והעסקים ולהתמקצע בו. אימון אישי לקריירה יכלול בין היתר גם נושאים כמו הגדרת הגבולות שבין הקריירה למשפחה או לזוגיות, ויאפשר למתאמן למצוא את האיזון הנכון והבריא שיביא גם למיצוי עצמי של המתאמן בחיי הקריירה שלו, וגם יסייע לו להתמודד עם חייו האישיים ולא להזניח אותם. אימון אישי לקריירה כמו אימון אישי לחיים, יתרחש גם הוא בסשן של מספר מפגשים אינדיבידואלים בהתאם לצורכי המתאמן והמאמן האישי ויסתיימו רק כאשר המתאמן ירכוש את הכלים החשובים ויגשים את מטרותיו בעולם הקריירה.

אימון אישי לזוגיות

אימון אישי לזוגיות, גם הוא כמו שאר סוגי אימון אישי יתבסס על יסודותיו של האימון האישי, לפיהם המאמן האישי מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ספציפיות ומוחשיות אליהן הוא חפץ להגיע, יבנה יחד איתו את תוכנית הפעולה, יעודד אותו ויסייע לו להתגבר על מכשולי הדרך ויסתיים רק כאשר המתאמן יגשים את מטרותיו. אימון אישי לזוגיות, יתמקד בנושאי הזוגיות ומערכות היחסים ויגדיר תחילה את מושג הזוגיות והיחסים ואת הדרך על פיה המתאמן רואה את מערכות היחסים הזוגיות. לאחר מכן, אימון אישי לזוגיות ימשיך באופן בו המתאמן יגדיר לעצמו את המודל של בן/בת הזוג אליה הוא מייחל, יסמן את הדרכים להשגת מודל זה, ויפעל בדרך להגשמת המטרה. אימון אישי לזוגיות, גם הוא בדומה לשאר סוגי אימון אישי יערך במסלול של מספר מפגשים ממוקדים שיכילו את התוכנית הבסיסית של אימון אישי – הגדרת מטרות, הצבת יעדים בדרך להגשמת המטרה ופעילות מתמשכת להשגת המטרה.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב