דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא: ספא פרטי, זה אפשרי! 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2160 פעמים ]

לכולנו יצא מתישהו לבקר מישהו שמחזיק בריכה פרטית בביתו, ולמות מקנאה. ובכן, בריכה פרטית אכן נחשבת עדיין לסמל לעושר ולמעמד גבוה, וכנראה תמיד תישאר סמל כזה. אך לא הרבה אנשים יודעים כי ישנו פתרון זול יותר ואפילו מהנה יותר לדעת רבים: בריכות ספא פרטיות. תתפלאו לשמוע, אך מדובר בתופעה אשר הולכת צוברת תאוצה. התקנת בריכות ספא פרטיות בבית אמנם עדיין איננה דבר ששומעים עליו כל יום, אבל אם תערכו מחקר מעמיק יותר תגלו שזה אכן קיים, ואפילו לא מעט. אז מה, בעצם, מעניקות בריכות ספא למשתמשים בהן? מה הופך בריכות ספא לפריט מבוקש ונחשק?

אז בראש ובראשונה, בריכות ספא הן אמצעי להפחתת לחצים ולמרגוע גופני ונפשי. כולנו מודעים היטב למידת העומס והלחץ שיכולים החיים המודרניים להנחית עלינו על בסיס יומיומי. אותן בריכות ספא פרטיות מספקות מקור לרגיעה ולשלווה פנימית בסופם של ימי עבודה מפרכים ומתישים.

מעבר לתחושת המרגוע הבסיסית, בריכות ספא נותנות לנו שלל יתרונות אחרים הקשורים לבריאות הגוף על כל מערכותיו. יתרונות אלה באים לידי ביטוי במספר גורמים שונים:

ראשית, טמפרטורת המים החמימה של בריכות ספא מסייעת בהרחבת כלי הדם ובכך מאפשרת הזרמת דם טובה יותר. ראוי לציין כי הטמפרטורה ניתנת לויסות על ידי המשתמש, שכן הטמפרטורה המומלצת של בריכות ספא איננה מספר אבסולוטי לכולם, אלא טווח אופטימלי שבמסגרתו יכול כל אחד לבחור מה הכי מתאים לו.

בריכות ספא מאיצות, בנוסף, את תהליך חילוף החומרים בגוף. בכך הן למעשה גורמות לגוף לפעול באופן בריא יותר ומשפרות את תפקודי המערכות השונות.

בריכות ספא מהוות מקור להרפייה גופנית כמעט מלאה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה הפשוטה כי כאשר אנו טובלים בתוך מאגר מים גדול חלקי הגוף שלנו מאבדים משקל וישנו הרבה פחות לחץ על השרירים, העצמות והמפרקים. למעשה, כ- 90% מגופנו נמצא במים ולכן מופעלת עליו ההרפייה.

בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור כי בריכות ספא פרטיות, לעומת בריכות שחייה גדולות, יכולות להיות בשימוש בכל עונות השנה. אם דיברנו קודם על הטמפרטורה של המים, הרי זה המקום לציין כי הטמפרטורה של בריכות ספא נשארת חמימה ומרגיעה גם בחורף, דבר שלא ניתן להשיג בבריכות שחייה, בהן ניתן להשתמש אך ורק בעונת הקיץ, אלא אם כן קיימת אפשרות קירוי כלשהי.

ועוד לא הגענו אל אחד היתרונות הטכניים המשמעותיים של בריכות ספא פרטיות: הגודל. מעבר לעובדה שאתם יכולים לבחור בעצמכם את גודל הג'קוזי שאתם רוצים (ובכך מתאפשרת לכם הבחירה בין חוויית טבילה פרטית לבין משפחתית), גודלן של בריכות ספא תמיד יהיה קטן משמעותית מזה של בריכת שחייה רגילה. בריכות ספא יכולות לתפוס חלל קטן בחצר הבית וגם בתוך הבית. הגודל הקטן יחסית של בריכות ספא בהחלט מקנה להן תכונה של גמישות גדולה הרבה יותר משל בריכות שחייה רגילות. ואנשים תמיד אוהבים כשיש להם אפשרויות רבות לבחור.

בריכות ספא ביתיות פרטיות, כפי שנאמר בהתחלה, אינן עוד בגדר פנטזיה או משהו שרואים רק בטלוויזיה או אצל אנשים עשירים במיוחד. כיום, עם היווצרות הטרנד של אורח חיים בריא ומרגיע, בריכות ספא הפכו לפריט מבוקש הנמכר במחירים סבירים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב