דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית לא מתאימה לכל אחד 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2105 פעמים ]

היינו רוצים לספר לכם שמדובר במשהו שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו. היינו רוצים להלל ולשבח את העניין מפה ועד הודעה חדשה. אלא שמן הראוי להזכיר שלמרות כל היתרונות, ההנאה והפינוק שיש בה, טיסה רומנטית איננה מתאימה לכל אחד ואחת מאיתנו. הבה נציין למי היא לא מתאימה כך שכל האחרים יוכלו ליהנות ממנה בלב שלם ושליו.

בעיות טכניות

כשאנחנו מדברים על בעיות טכניות בהקשר של טיסה רומנטית איננו מתכוונים למקרה שבו המטוס איננו ממריא בגלל בעיה מכאנית או מקרים שבהם הטייס לא יכול להטיס את המטוס כי הוא לא לקח מספיק שיעורי טיסה. בעיה טכנית אחת שאותה יש לזכור היא שיש אנשים שמפחדים לטוס. לתת במתנה טיסה רומנטית למישהו שיש לו בעת טיסה לא נכלל באמת בגדר של מתנה רומנטית. ישנם גם אנשים שפשוט סובלים ממחלת טיסה והם סובלים באופן פיזי מהטיסה עצמה. לכן, חשוב לוודא לפני שנותנים למישהו במתנה טיסה רומנטית או שיעור טיסה שהוא באמת יכול ליהנות מהמתנה או שמא היא תגרום לו סבל מיותר.

בעיות כספיות

בעיה נוספת שיכולה למנוע מאנשים מסוימים ליהנות מכל מה שנכלל בתוך טיסה רומנטית או שיעורי טיסה היא הבעיה הפיננסית. הלוואי והיינו חיים בעולם שבו כל מי שרוצה טיסה רומנטית וכל מי שרוצה לקחת שיעור טיסה יכול לעשות זאת בחינם. אבל בעולם שבו אנחנו חיים צריך לשלם תמורת ההנאות שלנו ולכן המחסום הכספי עלול לעמוד בינינו ובין הגשמת החלום שלנו לעוף. כמו כוח המשיכה שמושך אותנו מטה וכובל אותנו אל האדמה כך גם חשבון הבנק שלנו מפעיל עלינו כוח וכובל אותנו אל קרקע המציאות. חשוב לכן לוודא שאנחנו יכולים לעמוד במחיר של טיסה רומנטית – גם אם הוא איננו בשמיים. לעיתים טיסה רומנטית אחת עלולה לגרום לנזק מצטבר ובלתי צפוי: היא כל-כך מהנה עד שמי שחווה אותה מתמכר לטיסה, לקוח המון שיעורי טיסה ומבזבז את כל כספו עליהם. ראו הוזהרתם.

בעיות רגשיות

יש אנשים שפשוט לא מסתדרים עם המציאות. זה לא שהם חושבים שהמציאות לא קיימת אלא להיפך: הם מודעים יותר מדי לקיומה של המציאות. הם מודעים יותר מדי לכך שלא ניתן באמת לחמוק מהמציאות. אתם יכולים לקרוא להם ריאליסטים או חסרי דמיון, להם זה לא משנה. כשמספרים להם על טיסה רומנטית הם נוחרים בבוז. הם מכירים היטב את כל ההסברים על הרצון לעוף ועל האהבה שמצמיחה לנו כנפיים ועל הקשר בין ריחוף באוויר ובין אהבה ועל הרצון האנושי לעוף שבא על סיפוקו בישיבה בתוך גוף מתכת מרעיש. זה בדיוק מה שמפריע להם: הם מבינים שאנשים לוקחים שיעורי טיסה כדי ללמוד לטוס אבל הם לא חושבים שטיסה יכולה להיות תחליף להתעופפות אמיתית. מי שרוצה להסתפק בישיבה על כיסא צר ובהייה דרך חלון זעיר על השמיים והארץ יכול בהחלט לבחור טיסה רומנטית כבילוי נחמד. אבל מי שבאמת רואה את המציאות בעיניים מפוכחות מבין ללא ספק שמדובר רק בתחליף עלוב ומוגבל למה שכל ציפור עושה בלי בעיה.

מזל שרובנו לא כבולים עד כדי כך למציאות ואנחנו עדיין יכולים ליהנות מטיסה מפנקת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב