דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים - כך תבנו ממלכה לילדים 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3935 פעמים ]

השמועה אומרת שילדים הם שמחה. ככל שהילדים שמחים גם ההורים שלהם שמחים, אך כדי לשמח את הילדים ולהפוך אותם לרגועים יותר צריך לדאוג שכל מקום בו הילדים יהיו האווירה תהיה רגועה. משום שהילדים רוב הזמן מסתגרים בחדר שלהם, חשוב שההורים יעצבו חדרי ילדים באופן שישרה על הילדים שלווה וירגישו לילדים מעין ממלכה פרטית שלהם שאין בה גבולות והכל יכול לקרות.

בעת עיצוב חדרי ילדים יש לשים לב לכמה דברים: צבע הקירות, ולמעשה כל הצבעים השולטים בחדר, וגם הצבע והסגנון של הרהיטים. חדר הילדים לא מוכרח להיות זהה בעיצוב שלו לעיצוב של שאר חדרי הבית, ואפילו כדאי שיהיה לו עיצוב אחר במידה והחדרים האחרים הם בעלי סגנון שלא מתאים לילד. הצבע שעל הקירות בחדרי ילדים יכול להיות שונה, אך גם אם רוצים לחשוב מחוץ למסגרת ולצבוע אותם בצבע מיוחד או לשלב בין כמה צבעים, יש לזכור שהצבעים צריכים להיות בהירים כדי לשמור על אווירה נעימה בחדר (הצבעים שאנו נחשפים אליהם משפיעים על מצב רוחנו).

אחרי שבוחרים את צבע הקירות יש לבחור את הרהיטים. רהיטי ילדים הם עולם ומלואו וניתן למצוא מגוון רהיטים שמגיעים בעיצוב ייחודי, כמו ספריה משולבת עם מיטה. צריך לבחור רהיטי ילדים בקפידה, כך שיתאימו לעיצוב הרצוי של החדר והם ישמשו את הילדים באופן הטוב ביותר.

בעת בחירת רהיטי ילדים צריך לשים דגש על המיטות של הילדים. מיטות ילדים צריכות להיות מהאיכות הטובה ביותר כדי לשמור על הגב של הילדים, והדבר הוא קריטי בעיקר משום שהילדים סוחבים על הגב שלהם במשך היום ילקוט מלא ספרים ומחברות במשקל לא מבוטל. ניתן למצוא מיטות ילדים שיש להן עיצובים ייחודיים שהילדים יאהבו ובמקביל המיטות יהיו נוחות ובריאות. חשוב לזכור שצריך מיטה שתהיה קצת ארוכה יותר מהגובה של הילד מפני שילדים צומחים מהר וצריך מיטה שתשמש את הילד לתקופה ארוכה יחסית.

מיטות ילדים הן רק ההתחלה ומסביב להן צריכים להיות רהיטי ילדים מסוגים אחרים, כמו ארון בגדים, ספריה ושאר חפצים שימלאו את החדר ויהפכו אותו ליפה יותר. אפשר למצוא רעיונות לעיצוב חדרי ילדים מחנויות לעיצוב הבית ולהכניס לעיצובים האלו את המגע האישי המתאים לילד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב