דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט מעניק טיפים להצלחה בעסקים וטיפים לפתיחת עסק חדש גם בלי הון התחלתי 

מאת    [ 28/06/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 3424 פעמים ]

רבים חולמים על פתיחת עסק עצמאי אבל מתקשים לקבל את ההחלטה הנכונה. אותם אנשים מתקשים לבחור דרך, הם לא יודעים האם כדאי לפתוח עסק עצמאי בבעלות מלאה שלהם או ללכת בדרך של עסק חדש המבוסס על שותפות. ובכלל הקמת עסק חדש זה לא עניין של מה בכך והוא דורש ידע, אומץ וכלים שיובילו את העסק החדש לעצמאות כלכלית ולהצלחה עסקית.

אלי שביט, יזם ומומחה להקמת עסקים חדשים גם בלי הון התחלתי, מעודד לפתיחת עסקים חדשים ושובר את כל החסמים והתפיסות השגויות.  באמצעות האתר של אלי שביט ניתן להיחשף להרבה מאד תכנים, טיפים וסודות בכל הקשור להקמת עסק חדש גם ללא כסף מהבית או הלוואות מהבנק.  ניתן להירשם לניוזלטר החינמי או להירשם לקורס סטארט אפ של אלי שביט להקמת עסק חדש גם בלי הון התחלתי ולפתוח דף חדש בחיים.

זה נכון שפתיחה של עסק עצמאי היא חלום של הרבה מאד שכירים שרובם רק חולמים וממציאים תירוצים למה לא כדאי ולמה זה לא אפשרי. פתיחה של עסק חדש אפשרית, כדאית ומשתלמת אם יודעים לעשות זאת נכון ורוכשים את הידע והכלים שיעזרו לכם לצמצם את השגיאות ולהגדיל את ההכנסות.  באמצעות קורס סטארט אפ של אלי שביט נוכל לקבל ליווי מקצועי וללמוד בדרך ייחודית את כל מה שמסתירים מכם ואת כל מה שבאמת חשוב להקמת עסק עצמאי שיהיה בעל כל הנתונים והסיכויים להצליח.

כיום, מי שמחפש מידע על הקמת עסק עצמאי מתייעץ עם רואה החשבון שלו, עורך דין או חבר קרוב.  אין כמו לקבל עצה טובה אבל כשמדובר על עתידכם חשוב להשקיע מזמנכם וללמוד את כל מה שבאמת חשוב לפתיחת עסק עצמאי ללא הון התחלתי. חשוב גם לדעת שחלק גדול מהעסקים החדשים שנפתחים מידי שנה נסגרים מהר מאד ולא זוכים להצלחה.

אותם עסקים, כנראה שלא זכו ללמוד את האמת שמאחורי הקמת עסק חדש ולא נחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט שעשוי היה להוביל אותם לעתיד טוב יותר.

חשוב להבהיר כי הקמת עסק חדש או מדריך להקמת עסק חדש זה לא רק ללמוד על הבדלים בין עוסק יחיד, עוסק פטור או עוסק מורשה או להבין מה זו חברה בע"מ, מה זו חברה ציבורית ומה דרוש כדי לפתוח תיק במע"מ, תיק במס הכנסה או תיק בביטוח הלאומי. פתיחה של עסק חדש זה לא רק לשכור מקום וציוד ולהתחיל למכור. פתיחה של עסק חדש זה לא רק להדפיס חשבוניות בבית דפוס ולפתוח חשבון בנק.

בקיצור, פתיחה של עסק חדש זה לא מה שאתם חושבים. זה לא קשה לפתוח עסק חדש אבל גם לא קל להצליח בעסקים. לכן, אם יש ברצונכם להקים חברה חדשה, לפתוח חנות, לקדם קליניקה חדשה או להקים אתר חדש, חשוב מאד שתרכשו את הידע והמיומנויות החשובות באמת להצלחה שלכם. אם עתידכם ועתיד ילדיכם חשובים לכם היכנסו לניוזלטר החינמי של אלי שביט ומשם תתחילו להיחשף לעולם העסקים האמיתי.

לאתר אלי שביט סטארט אפ  

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב