דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג תכשיטנות 

מאת    [ 28/06/2011 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 3044 פעמים ]

חוג תכשיטנות

האבזור היום הוא לא פעם חשוב יותר מהבגד עצמו. הצמידים, העגילים, השרשרת ויתר התכשיטים הפכו עם השנים לפרטי חובה ולחלק בלתי נפרד מההופעה. היום לא ניתן לזלזל בתכשיט, יש חשיבות לבחירה בין שרשרת זהב דקה צמודה לבין שרשרת זהב דקה וארוכה.

תכשיטים הם אמירה חיצונית, משהו שאת בוחרת לשדר החוצה. שלא כמו בגדי רשתות, בתכשיטים יש אפשרות נרחבת יותר למציאת דבר מה ייחודי אשר יהלום באופן מדויק את הרגשתך. וכן, שלא כמו הפקת בגד אשר דורשת מיומנות גבוהה ביותר, יצירה של תכשיט באופן עצמאי נחשבת קלה יותר. בעקבות העניין בתחום התכשיטנות והיצירה העצמית אף נפתחו חוגי תכשיטנות רבים ביותר אשר מאפשרים למידה של הטכניקות והחומרים באווירה ביתית ונעימה ויחד עם זאת מקצועית.

חוגי תכשיטנות נהפכו לחוגים מבוקשים ולכן התחרות בהם גדולה. ישנם כאלו המציעים חוגי צורפות וכאלו שמספקים מידע על טכניקות מגוונות יותר ושילוב של חומרים. המשותף לכולם הוא האופציה שהם פותחים עבור המשתתפות להכין לעצמן דבר מה ייחודי וליהנות הן מהתהליך, הן מהתוצר והן מהמחמאות.

נשים רבות מוצאות בחוג תכשיטנות תחביב שכייף להן לאמץ. העובדה כי יש בסיום התהליך תוצר ייחודי שניתן לקחת הביתה והעובדה כי ניתן להמשיך ולהתפתח גם בבית וליצור בשעות הפנאי ולא רק בחוג הינה יתרון גדול.

אם מחפשים חיסרון בחוג זה הוא יהיה העובדה כי החומרים עצמם עולים כסף והמשך עבודה בבית מצריכה רכישה הן של חומרים והן של כלי עבודה. יחד עם זאת זו לרוב רכישה חד פעמית, ניתן לקנות בסיטונאות וכן אחרי התנסות קודמת בחוג כבר יודעים אילו חומרים צריך וכיצד לא "לבזבז" אותם. אגב חוגים רבים מציעים מחיר אשר כולל שימוש בכל החומרים.

זה המקום לציין כי נשים רבות גם הפכו עם הזמן את התחביב לעסק ומצאו כי התכשיטים שבתחילה יצרו עבור עצמן מבוקשים על ידי נשים רבות אשר מוצאות אותם תואמים לטעמן. המעבר בין תחביב לעסק קטן הוא הדרגתי בדרך כלל (קודם מראים לחברות ואולי מוכרים למכרות רחוקות) וחשוב לא לאבד בדרך את הקו הייחודי ואת הרצון ליצור תכשיטים שאת היית מעוניינת לענוד.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב