דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: הלמה שמשפיע על האיך 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2286 פעמים ]

הצורה שבה אנחנו פועלים מושפעת ללא ספק מהצורה שבה אנחנו חושבים. כאשר אנחנו מחליטים להתקין מטבח כפרי יכולות להיות לכך סיבות שונות. הסיבה שמניעה אותנו וגורמת לנו לבחור מטבחים כפריים גם משפיעה על הצורה שבה נבחר את המטבח. כיוון שלעיתים אנחנו פועלים בגלל כמה מניעים הרי שהחלטה שלנו יכולה להיות מונעת על-ידי שיקולים שונים שמשתלבים זה בזה במידה משתנה של הרמוניה. מה החשיבות של כל זה? אם אנחנו מגדירים לעצמנו את הסיבות שבגללן אנחנו מחליטים לרכוש מטבחים כפריים אנחנו גם יכולים לדעת על מה עלינו לשים את הדגש כאשר ניגשים לתהליך התכנון והבחירה של מטבח מסוים אחד שנתקין בבית שלנו.

אני אדם מעשי

מטבחים כפריים הם מטבחים איכותיים. יש הרבה יתרונות מעשיים למטבחים מהסוג הזה: איכות החומרים והמלאכה, נוחות השימוש, המרחב והיעילות וכיוצא בזה. מי שבוחר מטבחים כפריים רק כי הם מעשיים – וזו בהחלט סיבה מספקת – ישים את הדגש בבחירה שלו על המעשיות של המטבח. העיצוב של המטבח חשוב אבל לא ברמה האסתטית אלא ברמה הפרקטית: נוחות העבודה והשימוש במטבח למטרה שלשמה מתקינים מטבח בבית. מטבח מעשי הוא מטבח נוח לשימוש, איכותי ובעל חיים ארוכים, בעל גישה נוחה ומקומות אחסון רבים ומותאם להתקנתם של מוצרי חשמל שונים.

היופי הוא העיקר

אחד המאפיינים המוכרים ביותר של מטבחים כפריים הוא המראה המיוחד והיפה לעין שלהם – בתנאי שהם נעשים בידי בעל מלאכה שיודע את מלאכתו. מי שבוחר מטבחים כפריים בגלל המראה שלהם יכול לבחור בחירה מאוד מוחלטת: להתעלם מכל היבט מעשי ולחפש את המטבח היפה ביותר. ייתכן והאדם הזה איננו מתכוון לבשל במטבח: הוא פשוט רוצה מטבח יפה לעין שיהווה השלמה לעיצוב הבית שלו. לכן שאלות של פרקטיקה ויעילות מפנות את הבימה לטובת שאלות של צורה, גוון והתאמה לחלל שבו יותקן המטבח היפיפה.

אין כמו בבית

מטבח כפרי יכול להיות מרכיב חשוב ביצירת תחושה ביתית מאוד מיוחדת. האופי הנוסטאלגי שלו, המאפיינים המעט רומנטיים שלו והניחוח הכפרי שלו יכולים ליצור מטבח שבו יש הרגשה ביתית יותר מכל מקום אחר. מי שמבקש ליהנות מההיבט הזה של המטבח איננו מחפש בדיוק אסתטיקה אלא יותר ניחוח מסוים שנוצר באמצעות המטבח. אולי הוא יבחר מטבח שאינו עונה על כללי האסתטיקה והעיצוב אבל זה יהיה מטבח שיעניק לו את התחושה הביתית שאליה הוא שואף.

סלט זה יותר טעים

אלא שרבים מאיתנו נוהגים לשלב בחייהם מניעים שונים מבלי להסתגר רק בהיבט אחד של המציאות. לכן אנחנו מחפשים מטבח כפרי שיענה על כמה וכמה צרכים שיש לנו. אנחנו רוצים מטבח שיהיה יעיל אבל שיהיה גם יפה. אנחנו מחפשים מטבח שיזכיר לנו איזו ילדות נשכחת אבל שיהיה מודרני לחלוטין. אנחנו רוצים מטבח מאובזר ומפנק אבל אנחנו לא רוצים לבזבז יותר מדי כסף. בסופו של דבר אנחנו רוצים הרבה וקשה לנו להכריע מה יותר חשוב לנו ומה פחות חשוב לנו. כאשר אנחנו מחפשים מטבחים כפריים עלינו לנסות לבחון אותם מכמה זוויות כדי שהם יצליחו לעמוד בציפיות שלנו ויתנה מענה מלא לצרכים שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב