דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: חדר אחד, הנאות רבות 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2979 פעמים ]

אנשים אוהבים לקשר בין דברים, שלא לדבר על לעשות הכללות. ככה אנחנו בני האדם הופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים ונוחים. קחו למשל את התחום של מטבחים כפריים. כאשר אנשים שומעים את צמד המילים הזה, מיד הם מדמיינים גינת ירק קטנה משקיפה מהחלון, ארונות עץ ורצפת עץ יחד עם אח גדולה ובוערת בפינת החדר, וכמובן סבתא מבוגרת יושבת בפינה ומקלפת תפוחי עץ עבור העוגה שהיא אוטוטו עומדת להכין.

האמת שבאופן חלקי, האסוציאציה  הזו נכונה: מטבחים כפרים באמת נותנים תחושה של פעם, של אוטנטיות וחמימות והם מזכירים לנו ריחות של עוגות ביתיות, מהאלו שהיו קיימות לפני שאסם נכנסה לתמונה...

יחד עם זאת, מטבח כפרי הוא הרבה יותר מזה. מטבחים כפרים הם מטבחים הבנויים בעזרת שיא הטכנולוגיה הקיימת, ומשלבים בתוכם אלמנטים מודרניים, במידה וזהו רצונו של הלקוח.

אלמנטים אלו כוללים עיצוב חדשני של המטבח הנותן נוחות מרבית, לדוגמא הפרדה בין היחידות השונות של המטבח. (יחידת בישול, יחידת אחסון, מקום לשולחן אוכל), וכמו כן גם מבחינה דקורטיבית ניתן להשתמש בחומרים שהם "הצעקה האחרונה". חומרים כמו ברזל, או שילוב אריחים בתוך הקירות או הרצפה ועוד.

המבחר הרב הקיים כאשר באים לעצב את מטבח חלומותיכם, הוא שמאפשר לכם בסופו של דבר מטבח פונקציונאלי ויפה כאחד.

מבחינת העץ בו משתמשים בעיצוב מטבח כפרי, המגוון הוא רחב מאוד. ניתן לבחור בעצים בהירים עם מראה קייצי כמו עץ הלבנה או עץ המייפל, וניתן גם לבחור בעצים כהים יותר וחורפיים כמו עץ אגוז כהה. אם מחליטים ללכת על עצים כהים, כדאי לזכור שצבעים כהים בדרך כלל מתאימים יותר למרחבים גדולים, כי אחרת יש להם נטייה לצמצם את חלל החדר. לעומת הצבעים הכהים, הצבעים הבהירים יוצרים אשליה של גודל ומרחב גדולים מאשר במציאות.  לאלו ביניכם, שאוהבים לבחור בשביל האמצע, ניתן לשלב בין עצים שונים וגוונים שונים. החלטות אלו, מומלץ לבצע עם המעצבים של החנות, אשר יתנו לכם עצות מקצועיות בתחום האסתטי של המטבח כמו גם בתחום הפרקטי.

אם אינכם רוצים להיות מאוד מקוריים ואתם מעדיפים ללכת על סגנון שכבר קיים, אז דעו שקיימים הרבה סגנונות שונים של מטבחים כפריים. ישנו מטבח כפרי בסגנון פרובנס היפה, או מטבחים בסגנון אנגלי ויש גם את המטבחים היותר מודרניים בסגנון אמריקאי. כל אחד מהסגנונות הללו יכול לשמש לכם כבסיס התחלתי, ובתוכו תוכלו לבצע שינויים קטנים ואינדיבידואלים. כך גם תזכו ליהנות ממטבח יפיפייה שעוצב על ידי הבכירים בתחום, ובמקביל תוכלו להוסיף למטבח אמירה משלכם.

מבחינה כלכלית, מטבח כפרי הוא השקעה כספית לא קטנה אך זו השקעה שנשארת עמכם לשנים על גבי שנים מבלי להישחק או להתקלקל; כך התמורה היא גדולה מאוד מבחינת יופי ופונקציונאליות.

במילים אחרות זוהי השקעה כדאית. היות והמטבח הוא החדר שבני הבית משתמשים בו הכי הרבה, כדאי להשקיע בו ולא להתייחס אליו בזלזול. המטבח הוא גם הרבה  פעמים חלק מהחזית של הבית- אורחים המגיעים רואים אותו ונכנסים אליו, כשם שהם נחשפים לסלון. עוד סיבה קטנה להשקיע ולבחור באותם מטבחים כפריים, אם כי הסיבות העיקריות הן היופי, הנוחות וההנאה שתפיקו מהם לשנים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב