דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: איכות בלי פשרות! 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2460 פעמים ]

מעשה באיש עני מאוד שחי עם אשתו חותניו וארבעת ילדיו בחדר קטן בבקתה מעץ. הלך האיש להתייעץ עם הרב ולבכות לו על דלותו רוע מזלו. אמר לו הרב- הכנס עז לביתך, האיש הופתע עד מאוד אך עשה כמצוות הרב והכניס לביתו עז. כעבור שבוע חזר לרב ובכה לו על שהעז הופכת את חייו ואת חיי המשפחה לבלתי נסבלים. אמר לו הרב – הוצא נא את העז מביתך. הוציא האיש את העז נשם לרווחה, נהנה מחלל הבית ולעולם לא חש צורך להתלונן לרב פעם נוספת.

סיפור מפורסם זה בא ללמד אותנו שאל לנו להתלונן על גורלנו המר ועלינו לשמוח במעט שיש  כי תמיד יכול להיות רע יותר. האומנם?

לעניות דעתי, זהו משל שנועד ללמד אותנו כמה אומלל יכול האדם להיות אם חלל ביתו מנוצל בצורה קלוקלת. מה שאצל הסינים נקרא פנג שוואי מופיע אצלנו בסיפורי חז"ל כמשל אודות עז מסכנה.

ומדוע זה קשור לדעתכם בענייננו – מטבחים כפריים? מהסיבה הפשוטה והיא שמטבחים כפרים הם למעשה פתרון אידיאלי לניצול מקסימאלי של חלל המטבח תוך שמירה על איכות ויופי בלתי מתפשרים.

הפונקציונאליות של מטבחים כפריים קשורה גם היא לחומר ממנו הם בנויים, מטבחים כפריים בנויים עץ מלא אשר נותר בעל עמידות גבוהה לאורך השנים הן מפני שאלו הן תכונותיו הפיסיקליות של העץ וגם מכיוון שחברה המתמחה בנושא מטבחים כפריים דואגת למרוח עליו ציפויים המחזקים את עמידותו.

בגלל הטכניקות המשוכללות שקיימות בשוק לשימור העץ, מטבח כפרי ישמור על צבעו הטבעי ויופיו לאורך השנים. סיבה נוספת שכדאי להשקיע קצת יותר בבניית מטבח כפרי היא שלא רק הפונקציונאליות נשארת אלא גם המראה הטבעי והנהדר לא מתכלה. מכאן שגם תחושת החמימות והנועם שהמטבח יעניק לביתכם ישמר זמן רב.

שלושת גורמים אלו- יופי, פונקציונאליות ואיכות שנשמרת לאורך שנים מתקשרים לנושא של ניצול מקסימאלי של חלל הבית. האיכות הגבוהה של המוצר אותו אתם קונים, במקרה הזה מטבח כפרי, מבטלת שיקולים כמו –לא להציב את העץ ליד מקור שמש חזק מדי כי אחרת צבע העץ יפגע, או איך לגרום לחומר זול להראות יקר יותר באמצעות סידור נכון של שאר רהיטי הבית ועוד כל מיני סודות ששמורים לאנשי מקצוע.

שיקול נוסף שכדאי להתחשב בו כאשר בוחרים מטבחים כפריים הוא שהחברה שתבחרו בה תהיה חברה מהשורה הראשונה, חברה עם ניסיון, המלצות וידע מקצועי. בדקו למשל האם החברה מעניקה לכם יחס אישי וסובלני ומפגישה אתכם עם מעצב הבית כדי שתוכלו להיוועץ עמו? בדקו גם אילו סוגי עץ חברה משתמשת – האם יש לה מבחר גדול של עצים איכותיים?

כאשר אני בחרתי מטבח כפרי, פניתי לחברה שחברה טובה המליצה לי עליה, חברה שדאגה לקבוע לי פגישה עם מעצבי הבית כאשר התעוררה בי שאלה פשוטה אודות בנייה ועיצוב של מטבחים כפריים. ידעתי שחברה שאכפת לה מהפרטים הקטנים תתייחס באותה מידה של רצינות בבניית המטבח שאבחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב