דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: השקעה משפחתית לדורות 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1328 פעמים ]

לפני כמה ימים בתי הבכורה הגיעה הביתה בהפתעה, וקראה לנו לשבת סביב שולחן המטבח. מיד ידעתי שמשהו כנראה קרה- בכל פעם שבמשפחה שלנו יש משהו לספר נשמעת קריאה להתכנס במטבח.

לפני שעברנו לבית החדש הסלון שימש אותנו בתור החדר העיקרי של הבית. שם היינו אוכלים, מעשנים מדברים, לפעמים רבים לפעמים מתבדחים. אבל מאז,  הסלון אצלנו מזמן נדחק לפינה והפך להיות חדר אירוח של "אאוטסיידרים", בעוד המטבח תפס את מקומו בתור החדר המשפחתי של הבית....

במטבח, אני ובעלי החלטנו על הטיול הגדול לסין, וכאן נשמנו לרווחה כשבתנו ספרה  לנו שהיא עומדת להתחתן עם בחיר ליבה בשש שנים האחרונות, וכאן בני סיפר לנו שהוא עומד להתגייס ליחידה קרבית. כל הבשורות האלו התקבלו סביב שולחן זה בחדר זה.

אני זוכרת שרק התחלנו לעצב את הבית, איך התרגשתי סוף כל סוף לעצב את המטבח עליו חלמתי כל השנים.

ידעתי מראש, שאני רוצה אחד מאותם מטבחים מודרניים בסגנון כפרי של פעם. מטבח מסורתי מעץ שייתן הרגשה חמימה של הבית, שיהיה לי כיף להיכנס אליו בבוקר ולשתות קפה, וגם לעמוד בו שעות ארוכות ולבשל. מקום שלכולנו יהיה נוח ונעים לשהות בו, ושלא ישמש  רק לאחסון המקרר.

להפתעתי גיליתי שבדומה לחדרי שינה, מטבחים כפריים יכולים להיות בעלי מראה מסורתי עם "טעם של פעם" ובו זמנית לשלב בתוכם אלמנטים אישיים ומודרניים. לאחר קריאה ממוקדת באינטרנט ומגזינים לעיצוב הבית גיליתי עובדה מעניינת נוספת- מטבחים כפריים יכולים להיות בנויים מסוגים שונים של עץ, ושלעץ יש כל כך הרבה צבעים וגוונים.

לכן החלטתי שעליי לפנות לחברת עיצוב המתמחה בבניית מטבחים כפריים, אשר תוכל לתת לי את הכלים והידע לעצב את המטבח שלי כרצוני.

כאן החלה בעיה נוספת, רבות הן החברות ה"מתמחות" בעיצוב מטבח כפרי, ולכן לבחור אחת בלבד לא היה פשוט. לבסוף בחרתי חברה המתמחה בעיצוב ובניית מטבחים כפריים. חברה המייבאת עצים איכותיים מאירופה, צפון אמריקה וקנדה וליוותה את הלקוח מתחילת התהליך ועד לסיומו.

בפגישה הראשונה עם מעצבת הבית של החברה בה בחרתי, דיברנו על חדרי שינה על עיצוב שולחן לסלון ועל מטבח כפרי, המעצבת הראתה לי קטלוג עב כרס של סגנונות שונים של מטבח כפרי. היו שם מטבחים כפריים בסגנון אירופי קלאסי עשויים עץ אגוז, כמו כן היו גם מטבחים כפריים עם עצים בעלי גוונים בהירים יפיפיים עשויים עץ האלון או עץ הלבנה... ועוד הרבה דוגמאות נוספות.

בסוף החלטתי ללכת על עץ מייפל בגוון שמנת, וישבתי עם המעצבת עוד שעות רבות בנושא עיצוב חלל המטבח. התוצאה הסופית, בדומה לשירות שקיבלתי מלכתחילה, היו מצוינים.

אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב