דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: מי הכי יפה בעיר? 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2464 פעמים ]

גני אירועים הם הבחירה המועדפות של זוגות שמחפשים מקום לחתונה. אלא אם כן מדובר בעונת החורף, ואז לא ממש משנה במה תבחרו, אולמות אירועים או גני אירועים.

גני אירועים מתאפיינים במדשאה עם צמחים טרופים מיוחדים, נרות ופינות ישיבה. למרות זאת, גם אולמות אירועים וגם גני אירועים תמיד עורכים את הריקודים והשולחנות בתוך אולם כלשהוא, בדרך כלל אולם זכוכית עם קירות מעוגלים שמשקיף למדשאות מטופחות. מתי יבוא האדריכל שישבור את השטנץ של עיצוב גני אירועים? באמת שמגיע לו פרס.

הכניסה לכל אותם גני אירועים היא בדרך כלל שביל ארוך, שמוביל למתחם קבלת הפנים, מוקף בצמחיה ופמוטי נרות. המוזמנות לחתונה יקללו את השביל הארוך ואת עקבי המסמר הארורים, ואם מדובר בעונת החורף, הן יקפאו מקור בעודן מהלכות, לבושות בחתיכת בד זעירה.

איך כדאי לבחור אחד מאותם המוני גני אירועים בישראל? קודם כל, קצת קשרים לא הזיקו לאף אחד. מכירים חבר שמכיר חבר שעובד בגן אירועים? נסו לסדר קומבינה, וכך מחיר המנה יכול לרדת פלאים. אז אולי המקום הנבחר לא יהיה  מקום יוקרתי כמו "וילה דה לא שמעטס" בשפלה, אלא גן אירועים בשרון, אבל עדיף לשלם פחות על מנה ולקבל יותר רווח מהאורחים.

אחרי שבחרתם אחד מתוך שפע גני אירועים, ההורים שלכם בטח עוזרים במימון החתונה. המשוואה הולכת ככה. ככל שנתח ההורים במימון החתונה הוא גדל יותר, כך הם גם דוחפים יותר את האף לתוך ענייני החתונה שלכם ושוכחים בעצם שמדובר באירוע שלכם ולא בהפקה שלהם. וכך, עניין פשוט כמו פגישה עם גני אירועים לצורך טעימות, עיצוב המקום ועוד – הופכת להיות סיוט מתמשך בחסות ההורים שעושים עניין מכל זבוב. וכך כל פגישה תהפך לסבל מתמשך וארוך, וגם ככה אחרי העבודה אין לכם כוח יותר מידי לסחבת הזאת.

חתונה באחד מתוך גני אירועים בישראל יכולה להיות יציאה מרעננת מהשגרה. אפשר גם לקצר את יום העבודה פה ושם ולצאת הרבה יותר מוקדם, כי יש "טעימות" או "מדידות" או "פגישה עם די ג'יי", והבוס לא יבוא אליכם חלילה בטענות מפחד שזה יתפרש כי הוא לא משתתף בשמחת ההכנות. נשים בהחלט יכולות להתנהג כמו פרימדונה מוכת טירוף במקום העבודה, ואיש לא יגיד דבר, כי יודעים שכלות הן בעלות נרווים רגישים במיוחד. האנשים העובדים לצידכן במקום העבודה יודעים שככל שיום החתונה מתקרב, כך הכלה נהיית רעה ונבזית יותר. וכך אין שום צל של בעיה לצאת לחופש שבע-שבועיים לפני יום החתונה, כי במקום עבודתכם יש מספיק היסטריה ולחץ, לא צריך שתוסיפו גם את ההיסטריה שלכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב