דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת תרגום 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2118 פעמים ]

חברת תרגום
ישנן לא מעט חברות תרגום המציעות סוגים שונים של תרגום בין אם מדובר בתרגום טכני, תרגום רפואי, תרגום שיווקי ועוד. על מנת לבחור חברת תרגום עלינו לבדוק מספר פרמטרים אשר יקבעו איזו חברת תרגום מתאימה לנו מבחינת הדרישות והצרכים שלנו.

סוגי תרגום
כאשר אנו ניגשים לבחור חברת תרגום עלינו ראשית לוודא כי סוגי התרגום שיש לחברה להציע תואמים לדרישות שלנו. רוב חברות התרגום מתמחות במספר תחומים של תרגום אך ישנן כאלה אשר מתמקדות בסוג אחד ואותו הן מבצעות באופן המקצועי והיעיל ביותר. סוגי התרגום כוללים בתוכם:

• תרגום משפטי - כולל תרגום מסמכים משפטיים אשר מיועד ללקוחות המבקשים להבין טוב יותר את הכתוב במסמך משפטי אותו קיבלו או לחילופין לקוחות אשר מבקשים לערוך חוזה אשר יחייב מבחינה משפטית את שני הצדדים. חברת תרגום המציעה תרגום משפטי לרוב תעסיק משפטן או אדם הבקיא בתחום.
• תרגום טכני – לרוב ייעשה כאשר חברה תידרש להציג מסמך אשר עומד בסטנדרטים שנקבעו מראש על ידי המדינה כגון חברות המבקשות לייבא מוצרים ומתבקשות לתרגם את חוברות ההפעלה של המוצרים השונים אותם הם מייבאים. מתרגם טכני יהיה בעל שליטה ברמת שפת אם בשפת המקור ובעל בקיאות בחומר הכתוב.
• תרגום שיווקי – תרגום זה ייעשה רק לאחר שהמתרגם והלקוח ניהלו פגישה בה הלקוח הביע באופן חד משמעי מהם רצונותיו ומהי המטרה שלשמה הוא מבקש את התרגום. חבר תרגום תבצע את כל הבדיקות האפשריות עם הלקוח טרם התרגום על מנת להתאים בין התוכן המקורי לבין התרגום השיווקי שלו. תרגום שיווקי יתבצע לרוב על ידי איש מקצוע אשר בקיא בתחום השיווק המדובר.

דרישות מחברת תרגום
לאחר מצאנו חברת תרגום אשר עוסקת בתרגום בתחום לו אנו זקוקים, עלינו לבדוק עוד מספר פרמטרים שיקבעו באופן סופי את חברת התרגום בה ניבחר. חשוב לתאם עם חברת תרגום את זמן העבודה אשר יידרש לה להשלים את העבודה. במקרה ויש לכם צורך דחוף במסמך אותו אתם מבקשים לתרגם, שיקול זה יהיה קריטי בבחירת חברת תרגום. במקרה ואתם זקוקים לתרגום של מסמך רפואי, חשוב מאוד לוודא כי חברת התרגום מעסיקה אנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום ויבצעו תרגום מדויק של המסמך הרפואי. לבסוף, ואולי הכי חשוב לרובנו, בדקו את העלויות של התרגום והסכימו על מחיר לפני תחילת העבודה על מנת להימנע מאי נעימויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב