דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שער בטחון | שערים חשמליים | פתרון לכל חניה 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2849 פעמים ]

שערים חשמליים הינם הדרך הטובה ביותר להגנה ולסגירה של מתחמי חנייה. ניתן לראות שערים חשמליים בעצם בכל מקום, בין אם מדובר בשערים חשמליים של מתחמי חנייה של חברות וארגונים וכלה בשערים חשמליים בבתים פרטיים. שערים חשמליים נפוצים ביותר בזכות עלויות תפעול כלכליות המאפשרות לנו להנות ממוצר אמין לאורך שנים.
במקביל היכולת להוציא לפועל פרוייקטים של התאמת שערים חשמליים לכל תוואי שטח הינו מאפיין נוסף המקל על הטמעת שער חשמלי או שער ביטחוני בכל אתר ואתר.אמצעים חדשים ושונים כיום מאפשרים להנות מרמת בטיחות גבוהה ביותר וממגוון פתרונות להתראה ומניעת אירועים בטיחותיים.

אמצעים בטיחותיים אלו יכולים לבוא בתצורת מנורות אזהרה מהבהבות, נורות לד | LED להתראה אודות שער חשמלי , מאפיין חשוב ביותר להטמעה בשער חשמלי הנראה למרחקים בעיקר בשעות הלילה. שערים חשמליים כיום נהנים גם ממגוון רחב של פתרונות פתיחת שערים חשמליים כגון, שלט חשמלי, פתיחת שערים חשמליים באמצעות מצלמות הקוראות את לוחית הרישוי של הרחב ומדווחות למנהלי החניון על התעבורה בחניון. פתיחת שערים חשמליים קוראי כרטיסים אלקטרוניים, פתיחת שערים חשמליים על ידי שלטים רחוקים , פתיחת שערים על ידי גלאי נפח ועוד.

שערים בטחוניים נפוצים במיוחד באתרים כגון ישובים המעוניינים להגן על רכוש וגניבת רכבים, שערים נגררים הינם שערים מאסיביים במיוחד ומאפשרים הגנה מקסימלית ומניעת מעבר כלי רכב לא מורשים דרך המחסום החשמלי. שערים קורה חשמליים או מחסום זרוע מתאימים יותר לחניות פרטיות וחניות של בתים משותפים אשר חולקים מתחמי חנייה יחדיו.
עמודי חניה או עמודי חניה חשמליים הינם פתרונות מקצועיים במיוחד למניעת התפרצות או גניבת רכבים. עמוד חניה בטחוני הינו עמוד אשר מתוכנן לעמוד בעומסים גדולים במיוחד ומסוגל לבלום רכבים במהלך נסיעה מהירה ולהביאם לעמידה מוחלטת בעת התנגשות או ניסיון התפרצות. עמוד חניה על ידי שלט חשמלי עולה ויורד מתוך הקרקע ובכל מהווה פתרון מאוד אלגנטי ואסתטי לסגירת מתחמי חניה.

בזכות פתרונות אלו אשר מהווים את הדרך הטובה הקלה והכלכלית ביותר להגן על רכוש שערים חשמליים מאפשרים לנו למדר לשמור ולהגן על סביבתינו בתינו ומקומות העבודה. פתרונות השערים החשמליים מהווים עבורינו את הדרך היעילה ביותר למיגון ושמירה תוך כדי שמירה על בטיחות הפועלים בסביבתם.

עדי בידרמן | מנהל פיתוח שערים חשמליים | שער חשמלי לחניה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב