דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ליום הולדת בבית 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 5028 פעמים ]

 

 

 

 

 

 

כל ילד וילדה מצפים בכיליון עיניים ליום הולדתם. תקופה ארוכה לפני האירוע ההורים עסוקים בתכנונים ורעיונות של הפעלות ימי הולדת . ואז עולות להן הדילמות הקבועות כמו את מי להזמין? רק את הבנות או גם את הבנים? איזה תפריט יהיה? המבורגרים או פיצה, ומה עם הממתקים? מה עם שקיות הפתעה מפנקות?ומה עם העוגה שחייבת להיות הכי מקורית שיש,איזה צורה ואיזה עיצוב? ומה עם רשימת המתנות? אשר אפשר לבקש אותן מההורים ומשאר קרובי המשפחה.

.

ופה נכנסת השאלה כמה ימי הולדת יש לערוך, כיוון שלא עושים אירוע מעורב של משפחה וחברים ביחד, ישנו צורך בשתי מסיבות האחת לחברים והשניה למשפחה, הסיבות הן לשתי המסיבות הן שחברי הילד והילד עצמו יהיו מובכים וירגישו לא בנוח בחברת אנשים מבוגרים ו"זקנים", והסיבה השנייה קשורה לכמות המתנות שיש בשתי המסיבות. בשנים האחרונות , צומחת תופעה חדשה כאשר הפעלות ימי הולדת אינה נערכת בבית כפי שהיה בדורות הקודמים, היום מקיימים הפעלות ימי הולדת בחוץ כמו בפארקים או במשחקיה, באולינג(תלוי בגיל), ועוד... ישנם הרבה בעיות שהורים נתקלים בהם במהלך תכנון האירוע: כיום להורים אין את הזמן או את הכוח לבלגאן ולרעש בבית ולתכנן הפעלות מאתגרות וכיפיות כדי שהילדים לא ישתעממו והכי חשוב להם שילדם ירגיש כוכב הערב וייהנה ממסיבה בלתי נשכחת. לאור סיבות אלו הרבה הורים פונים לתעשייה של מפעילים לימי הולדת המורכבים מליצנים, קוסמים ואטרקציות רבות, וכך כאב הראש אינו מוטל על ההורים. אבל ישנו הצד שלילי לעניין והוא עבור ילדים להורים מעוטי יכות אשר אינם יכולים לממן הפקה יוקרתית כזו, ולכן הם יערכו לילדם המאוכזב יומהולדת פשוטה בבית .

באוכל, ניתן להזמין לילדים פיצה עם שתייה קלה(פיצה אומנם זה לא בדיוק אוכל מזין, אבל יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה),לחלופין אפשר לערוך שולחן ועליו פיתות וסוגים שונים של ממרחים, תוסיפו חטיפים מתוקים ומלוחים, ולקינוח קרמבואים או ארטיקים. אפשר להשקיע בעוגה ובצורתה כך שתראה מרשימה ביותר. ובסוף המסיבה מומלץ ביותר לחלק מתנה קטנה לכל הילדים המשתתפים במסיבה כגון כלי כתיבה ,מחזיק מפתחות וכו' (יש הרבה אופציות בחנויות של השקל).אפשרי לקנות לילדים משהו חינוכי ולא יקר .בכדי ליצור אווירה נעימה ושמחה ניתן לשים מוזיקה ברקע שילדים אוהבים. בנושא ההפעלות ימי הולדת לילדים הורים אשר יכולים להרשות לעצמם כדאי שיזמינו קוסם או ליצן,שירי קריוקי ועוד., כל ההפעלות תלויות בגיל הילדים. הורים אשר תקציבם לא מאפשר זאת יכולים לערוך משחקים שונים אשר אינם תלויים

כאשר שאר חבריו העורכים הפעלות ימי הולדת אטרקטיביות במיוחד.

יום הולדת הנערך בבית יכול להיות לא פחות אטרקטיבי ומהנה וכייפי מזה הנערך בחוץ. כאשר מדובר בגודל החדר. חשוב מאוד לתכנן הפעלות מעניינות ומאתגרות אשר לא ישעממו את הילדים.יום ההולדת נמשך בין שעתיים לשלוש שעות. זמן היום הולדת מתחיל כאשר הילדים מתחילים להגיע לאחר מכן משחקים, זמן אוכל ,עוגה,ושוב הפעלות.

ממש לפני שהילדים חוזרים הביתה הם מקבלים מתנה קטנה למזכרת.

וכל הילדים חוזרים לביתם עייפים אך מרוצים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב