דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק במיקור חוץ לתוכניות הייטק 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2034 פעמים ]

 

שיווק במיקור חוץ לתוכניות הייטק

מיקור חוץ הינו אחד המהלכים הנפוצים ביותר של התקופה האחרונה והשימוש בו הופך להיות יותר ויותר נרחב, כאשר חברות מבקשות להיעזר בחברות חיצוניות להן לטובת משימות כלליות ופרטניות כאחד.

תוכניות עסקיות לכאורה אינן קשורות למיקור חוץ, אך תוכניות עסקיות דורשות פעילויות רבות שאמורות לממש את הפוטנציאל שלהן. לכן מומלץ מאוד להשתמש בחברות חיצוניות שמתמחות בגזרות הללו באופן ספציפי של בנייה, שיווק, פיתוח ופרסום של תוכניות עסקיות. אכן חשוב לבחור חברת מיקור חוץ טובה ואיכותית, ובעלת ניסיון מוכח בכל הנוגע להצלחות בתחום שבו היא מציעה את שירותיה.

 ליזום תוכניות הייטק ראויות

העולם כבר מזה כמה שנים עובר לבסיס כלכלי המתפתח על בסיס של פיתוחי הייטק. המחשוב הוא המנוע החדש של העולם העסקי והכלכלי, ולכן תוכניות עסקיות בתחום ההייטק הן רק חלק ממה שמגלגל את המכונה האדירה הזו. לכל אחד יש את הרצון להצליח לשווק תוכניות עסקיות בתחום המדובר,  אך לשם כך הוא צריך לדעת בדיוק על מה מדובר ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר.

לטובת העניין צריך להתייעץ עם מומחים לדבר ויש מי שיעדיפו לשכור את שירותיה של חברה חיצונית, אשר בתהליך של מיקור חוץ תיקח את פרויקט השיווק על עצמה ותצליח למנף ולמקסם עד כמה שניתן. מדובר על מהלך מקצועי לכל דבר, ששם את אותן תוכניות עסקיות בסדר עדיפויות גבוה למימוש.

אלו מסלולים ושירותים יכולה חברה חיצונית להציע

לכל חברה יכולות להיות שיטות שונות להציע את שיווק התוכנית, אך תוכניות עסקיות לרוב מבוססות על מהלכים שצריכים להתחשב במה שיש למציאות העסקית להראות. אחד השירותים שהחברה החיצונית יכולה להציע הוא בחירת המדיות השונות לטובת השיווק. צריך להיות סקר מאוד רחב ומקיף של פעילויות קהל היעד על מנת שהשיווק יצליח, ולשם כך יש חשיבות מאוד גדולה לבסס תוכניות עסקיות על כיוון אחד מגמתי ולא תמיד לירות לכל הכיוונים.

בניית אסטרטגיה שיווקית של תוכנית עסקית היא לא עניין של מה בכך, ואנשי המקצוע יוכלו לתת את כל מה שצריך על מנת שתגובש אסטרטגיה שכזו. המטרה היא ליצור משפך שיווקי מאוד יעיל שיזין מכמה מקומות את המידע הרלוונטי, אך יגיע בסוף למקום שבו השיווק אמור להצליח.

ליהנות מהניסיון של המקצוענים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של עבודה עם חברות מיקור חוץ הוא הניסיון שיש לאנשי המקצוע שלהן. לכל חברה שכזו יש את המומחים לדבר והם אלו אשר מגבשים בסופו של דבר את האסטרטגיה השיווקית לכל תוכנית אסטרטגית, על סמך מהלכים דומים שבוצעו אל מול תוכניות אחרות. יתרון נוסף אשר נגזר מכך הוא פיתרון בעיות שיכולות לצוץ להן עקב כוחות חיצוניים לא מתוכננים או שינוי מסוים בתוכנית העסקית עצמה.

הכותב הינו איש הייטק בכיר, יזם ומנכ"ל חברת הייטק אסטרטגיות.חברת הייטק אסטרטגיות סייעה בהצלחה למאות חברות ויזמים בגיוס השקעה, הכנת תוכניות עסקיות, ייעוץ אסטרטגי, שיווק וקידום מכירות, פיתוח עסקי, ועוד.ראה אתר החברה: http://www.hitechstrategies.co.il     ליצירת קשר: contact@hitechstrategies.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב