דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: בואו נעשה עסק 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2449 פעמים ]

כל איש עסקים יודע שישנן תקופות שהעבודה מצריכה ניידות גבוה, לאו דווקא בחו"ל אלא בארץ. תקופות בהן צריך לרוץ מלקוח ללקוח, ובסוף היום לשוב לעבודה ולעבור על היום שעבר- לסכם אותו ולהסיק ממנו מסקנות. בתקופות כאלו אתה צריך רכב שיהיה צמוד אליך גם לנסיעות קצרות עירוניות וגם לנסיעות ארוכות יותר הרחק מהמשרד. מדוע שלא תפנה אל חברת השכרת רכב בארץ?

שימוש ברכב האישי שלך במצבים כאלו אינו נוח כלל וכלל. ראשית מכיוון שפעמים רבות הרכב הוא רכב משותף למשפחה ויתכן וגם אשתך צריכה אותו. שנית, בגלל  שלטווח ארוך נסיעות כאלו פוגעות ברכב האישי שלך ומאלצות אותך מאוחר יותר להוציא כסף על פעולות תחזוקה שונות במוסך. שלישית, ישנן פגישות עסקים שרוצים להגיע אליהם עם תחושת ביטחון ותחושה של כוח, עם רכב נוח ובטיחותי שנותן לך גם ביטחון עצמי . יש עוד הרבה סיבות שכדאי לפנות לחברת השכרת רכב בישראל, אבל בינינו אין סיבה ש"פעם ב.." לא תפנק את עצמך ותרשה לעצמך לנסוע ברכב חדיש עם כל היתרונות הקיימים ברכבים מסוג זה, במיוחד בתקופות בהן אתה עובד מסביב לשעון.

חברת השכרת רכב בארץ תספק לך רכב עם כל הפינוקים. רכב עם מושבים גדולים ומרווחים שאפשר למתוח בו את הרגליים ולא להרגיש כמו בקופסת סרדינים. רכב נקי עם ריח מרענן, שכאשר אתה יוצא ממנו ריח של טחב לא נשאר לבגדייך. ברכב כזה שתיקח מחברת השכרת רכב בארץ תוכל גם להניח כוס קפה שקנית בדרך, וללגום ממנה במהלך הנסיעה. ברכב כזה תוכל גם להאזין לרדיו או מוזיקה שתביא עמך. כל הדברים הקטנים האלו הם שעושים את ההבדל בנסיעה, וחשוב מאוד שכאשר בן אדם נמצא זמן רב על הכביש (בעיקר לצורך עסקים) הוא ירגיש טוב וגם יראה טוב בסוף הנסיעה ולא תשוש ועייף.

בין אם תבחר מיצובישי או פורד או אולי סובארו חדישה, חברת השכרת רכב בישראל תספק לך רכב בטיחותי. רכב אשר עובר טיפולים באופן שוטף ותחזוקה בתדירות גבוהה; רכב שיכול לעמוד לא רק בנסיעות קצרצרות אלא גם בנסיעות ארוכות; רכב שיסע באופן חלק גם בכבישים העקומים ביותר ובאזורים הנידחים ביותר. חברת השכרת רכב בארץ תוודא שתקבל רכב שלא יעשה לך בעיות בדרך ושחלילה לא תצטרך להתעכב לפגישה בגלל תקלה זו או אחרת.

מחיר שירותי השכרת רכב בישראל הוא פר יום והוא אינו זול. אך כאמור, עבור נסיעות עבודה אתה חייב רכב שהוא בטיחותי וגם איכותי. לא מתקבל על הדעת שתגיע לפגישות כשהלשון בחוץ, אתה צריך לשדר הצלחה ולכן רכב שכור אינו בגדר פינוק בלבד.... אם כי גם זו סיבה מצוינת לפנות לחברת השכרת רכב בארץ. תוכל לשכור את הרכב ליום, יומיים או שבוע או שבועיים, הכול בהתאם לצורך.

במהלך התקופה בה תשכור רכב מחברה השכרה, היא תספק עבורך את הביטוחים השונים שצריך במהלך נסיעות. המחיר של ההשכרה מכסה גם את זה. לאחר שתסיים את השימוש ברכב ששכרת, כל שעליך לעשות הוא להחזיר את המפתחות לנציג חברת ההשכרה והם כבר ידאגו להשיב אותו למצבו המקורי והמצוחצח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב