דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: חופשת שחרור 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2285 פעמים ]

רוב האנשים בסיום השירות הצבאי ממהרים לחסוך ולנסוע לחו"ל למספר חודשים. דרום אמריקה, תאילנד ואוסטרליה; אלו היעדים, שכולם נוהרים אליהם לאחר הצבא. אך לא אני. אני את הטיול לחו"ל עשיתי רק אחרי שעשיתי טיול לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל. אני וחבר שלי החלטנו שאנחנו רוצים לראות את הארץ לפני שאנחנו ממהרים לנפוש מחוץ לגבולותיה. כל כך נהנינו, ואני לא מתחרטת אפילו לרגע שקיבלנו החלטה לא שגרתית זו. לפני שנסענו תכננו את היעדים אליהם נגיע, סגרנו דילים עם צימרים בצפון, מלונות באילת ובין לבין ישנו אצל חברים ומשפחה. לכל יעד ויעד הגענו עם רכב אותו שכרנו מחברת השכרת רכב בארץ.

שכרנו רכב שמתאים לצרכים שלנו. הרכב היה ממוזג עם רדיו ודיסק און קי וכמובן היה בו פינוקים קטנים כמו מתקן לקפה, מושבים נוחים ומרווחים, ובאופן כללי הרכב היה נקי ומטופח מבפנים ומבחוץ. חברת ההשכרה גם סיפקה עבורנו את הביטוחים השונים שצריך לנסיעות ארוכות בכביש. העלות הייתה סבירה ביותר ועשינו חישוב שאם מחשיבים את הנוחות ואת הזמן שחוסכים אז למעשה ההשקעה ברכב של חברת השכרת רכב היא כדאית. את הטיול שלנו התחלנו דווקא בצפון שם נסענו להרי הגולן והסביבה. משם נסענו עם הרכב השכור לכינרת ופגשנו חברים .

שלושה ימים עשינו שם קמפינג ואת האוהל, האוכל ושאר הציוד העמסנו ברכב השכור. לאחר מכן נסענו לבלות למספר ימים לחופי תל אביב שם נשארנו אצל משפחה והמשכנו הלאה להרי יהודה ולירושלים. הרכב השכור נסע לכל היעדים האלו ללא שום תקלות או בעיות והנסיעה הייתה כל כך נוחה שהיה פשוט כיף לנהוג.

יתרון נוסף של השימוש בשירותים של חברת השכרת רכב בארץ הוא שידענו שאנחנו בידיים טובות לאורך כל הנסיעה. כיוון שהרכב השכור היה כל כך בטיחותי, אפילו בכבישים המפותלים הנסיעה הייתה חלקה והרגשנו בטוחים. לאחר הנסיעה לירושלים וסביבותיה נסענו לאילת ושם נשארנו שבוע. הנסיעה לאילת הייתה חלקה וללא תקלות אפילו שהכבישים לאילת לא תמיד מוארים, הרגשנו בטוחים בזכות הרכב שסיפקה עבורנו חברת השכרת רכב בישראל. כאשר הגענו לאילת, נחתנו במלון ואחרי מנוחה קצרה ירדנו לחוף הים וכך העברנו את היומיים הבאים. אבל לא רק בחופים בילינו כי אם גם באטרקציות השונות של אילת – איימקס , חוף האלמוגים, עיר שלמה לכל אלו הגענו עם הרכב השכור. בערבים נסענו למסעדות ובארים, וגם למקומות אלו הגענו עם הרכב השכור ולא עשינו מעשים טיפשיים כמו לתפוס טרמפים עם אנשים זרים.

לסיכום אני מאוד ממליצה לנסוע ולטייל בישראל לפני שנוסעים לחו"ל. ישראל היא מדינה עם נופים מאוד מגוונים ויפים. בצפון יש נופים שמזכירים את אירופה, בדרום יש נופים שמזכירים את יוון והמדינות הבלטיות ואילו בין לבין יש מקומות היסטוריים נדירים שאין בשום מקום אחר בעולם כמו ירושלים וים המלח, והמדבר. אל כל היעדים האלו ניתן להגיע עם רכב ששוכרים מחברת השכרת רכב בישראל. חברת ההשכרה תספק לכם רכב בטיחותי ונוח שיביא אתכם בבטחה לכל יעד שרק תרצו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב