דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המומחים של אבידור מציעים- מדרסים לנעליים הצבאיות 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 837   [ נצפה 3399 פעמים ]

היום הגדול הגיע... אתם מחבקים בהתרגשות את אמא ואבא ועולים לאוטובוס המוביל אתכם מלשכת הגיוס אל הבקו"ם. ביום הגיוס תקבלו את הציוד אשר ילווה אתכם במהלך השירות הצבאי.
יחד עם הקיטבג, המדים והמגבות, תקבלו גם נעליים צבאיות. נעליים צבאיות שונות מאוד, מטבע הגדרתן והייעוד שלהן, מאלה שנעלתם לפני כן. הנעליים הצבאיות גבוהות מאוד, בעלות משקל גבוה ובעיקר חסרות כל יכולת לבלום זעזועים.


מאחר ששימוש לא נכון בנעליים הצבאיות עלול לגרום לנזקים לרגליים, לברכיים ואף לעמוד השדרה- המומחים של אבידור ריכזו עבורכם מספר קווים מנחים שנועדו לסייע לכם להתאים לעצמכם את הנעליים לשנות השירות הצבאי.

 

לאנשים הסובלים מבעיות בכף הרגל, חשוב לידע על כך את הרופא הצבאי שיבדוק אתכם בשעות הראשונות שלכם בבקו"ם.

 

המדרס משמש כמתאם בין הנעל למבנה הייחודי של כף הרגל ועל ידי כך מייצב את הרגל במנח הגרמי הנכון. חשוב לדעת כי ליקויים תפקודיים בכף הרגל לא מתבטאים אך ורק ברגל. הכוחות והלחצים המופעלים על כף הרגל משפיעים על כל השרשרת הקינמטית- הברך, הירך, האגן ועמוד השדרה.

 

אם אתם מתכוננים להשתמש במדרסים- זכרו שקיימת אפשרות שתזדקקו לנעליים הגדולות מעט ממידתכם הרגילה, כדי שהמדרסים יוכלו להיכנס לתוכן בקלות ואף מומלץ לקבל אותם מספר שבועות לפני יום הגיוס, כדי שתוכלו להתרגל אליהם ולהגיע אל נוחות מקסימאלית.

יש אפשרות לבקש מהרופא הצבאי לספק לכם אישור לקבלת נעליים צבאיות קלות, אלו נעליים הזהות חיצונית לנעליים הרגילות אך בעלות משקל קל יותר.

 

הנעליים הצבאיות שימסרו לכם בבקו"ם יהיו קשות מאוד. מומלץ לרכך אותן כבר בימים הראשונים לגיוס. השיטה הפשוטה היא למרוח עליהן שמן אשר יספג בעור הנעליים אחת ליום במשך מספר שבועות.

 

עוד ממליצים המומחים של אבידור, למיועדים למסלול צבאי קרבי, המקבלים בבקו"ם שני זוגות נעליים, להחליף אחת לכמה ימים בין הזוגות, כך ששניהם יעברו "ריכוך".

איך נבחר את המדרס הנכון?

 

1.      לקיחת מידה – הדגימה המדויקת ביותר נעשית בחצי שכיבה ללא נשיאת משקל, ומאפשרת רמת דיוק גבוהה מאוד באמצעות מדידה תלת ממדית של כף הרגל, והיצמדות מושלמת לקימורי כף הרגל. (שיטת SPS באבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב)

2.      לקיחת המידה יכולה להתבצע גם באמצעות הטבעה בספוג, אך גם כאן חשוב להקפיד על הטבעה כאשר הלקוח יושב ולא מפעיל לחץ על תבנית הספוג (כדי לא להשפיע על מבנה כף הרגל במטבע שנלקח)

3.      חשוב מאוד מהמטפל שלוקח את המידה יהיה מיומן ובעל נסיון! לקיחת מידה באופן שגוי יכולה לגרום לייצור מדרס שאינו עונה על הדרישות ולא "מתקן" את הבעיה.

4.      אבחון – טווחי מפרקים, כפות רגליים, יציבה, תנועה.

5.      חומרים מתאימים - החומרים השונים נבדלים זה מזה במספר מדדים ובהם מידת גמישותם או קשיחותם. הם מותאמים ללקוח על פי מבנה כף הרגל שלו, משקלו, גילו, עיסוקו, פעילותו הספורטיבית וסוג הנעלים שהוא נועל.

6.      לדוגמא: כבדי משקל, אנשים שעושים ריצה או חיילים המגיעים לטירונות – לא מומלץ שישתמש במדרס מחומרים רכים מידי, שכן החומר יידחס במהירות וייאבד מתפקודו.

 

אודות:

אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב מובילה את תחום מתן פתרונות לבעיות אורטופדית, באמצעות מדרסים, אביזרים אורתופדיים, נעלי נוחות ועוד.

 

הרשת שהוקמה בשנת 1939 מונה 19 סניפים מפעילה צוות מומחים ומעבדה ביומכאנית מהמתקדמות בעולם לביצוע בדיקות ניתוח תנועה אשר הוקמה על ידי אבידור בשיתוף עם ד"ר משה איילון (מומחה  לביומכאניקה, המכללה לחינוך גופני, וינגייט) ובפיקוחם של טובי המומחים בארץ.

 

אבידור משווקת ומתאימה, מגוון רחב של מדרסים איכותיים לקהלי יעד שונים: לספורטאים מקצוענים וחובבים, לחיילים, מדרסים לחיי היום יום, מדרסים רפואיים (כגון לסוכרתיים) ועוד.

 

רשת אבידור הינה היבואנית והמשווקת של מותגי ההנעלה : Rockport, Asics, Geox, MBT, Ecco, ועוד.

 

לאתר החברה:  www.avidorhc.co.il .

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב