דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי לכולם! 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2063 פעמים ]

שילוח בינלאומי צריך להיות מוכר כזכות אנושית בסיסית של כל אדם בתבל. בעוד חבילות נהנות מהשירות הזה והוא אינו נמנע מכל מטען חוקי (ולעיתים קרובות גם ממטענים לא חוקיים) הרי שבני אדם עדיין אינם זכאים ליהנות ממנו – הפרה ברורה של עיקרון השוויון האוניברסאלי שכה יקר חכה הרבה אנשים בימינו ובעידן שבו אנחנו חיים.

שילוח בינלאומי מזמן כבר הפך למוצר נגיש לכול. הבעיה היא שהוא עדיין מוגבל לסחורות שונות ואילו אנשים בתור אנשים עדיין אינם זוכים ליהנות משירותי הובלה שכאלה. בעוד חבילה יכולה לעשות את דרכה בקלות מארץ לארץ בהתראה קצרה וללא בעיות, פלוני שמבקש להגיע מביתו לארץ אחרת עדיין נתקל בקשיים מרובים. החבילה שנשלחת בעזרת שירותי שילוח בינלאומי יכולה להגיע לכול מקום (כמעט) בעולם מבלי לדאוג לבייבי סיטר לילדים, לבקש חופשה מהעבודה, למצוא כרטיסים במבצע, לחפש מלון וכול שאר הסידורים הנדרשים מהאדם הפשוט שאינו יכול להיעזר בשירותי שילוח בינלאומי. החבילה שנשלחת באמצעות חברת הובלת מטענים בינלאומית לא צריכה לעמוד בתור לבידוק הביטחוני ובבדיקת דרכונים.

החבילה שנשלחת באמצעות חברת שילוח בינלאומי גם לא צריכה להידחף בתור לדיוטי פרי. מדוע רק האזרח הפשוט שאין ביכולתו להישלח כמו כל מטען שמכבד את עצמו – או משיהו אחר מכבד אותו – צריך לשבת בצפיפות במטוס ולאכול "אוכל" של חברות תעופה? אני בטוח שהחבילה אינה צריכה בשום שלב של ההובלה שלה לעמוד בתור לשירותים או לתת לשכנה לשורה לקום ולצאת פעם בחמש דקות כי הוא משועמם או לא החלטי או סתם רוצה לעצבן.

הגיע הזמן לדרוש השוואת זכויות בין חבילות לבני אדם. יש לחייב חברות שילוח בינלאומי לטפל גם בשינוע של אזרחים הגונים ממדינה למדינה. חברות הובלת מטענים לא יכולות להמשיך במדיניות המפלה שלהן. במידה והחברות הללו לא ישנו את דרכיהן הרעות על המדינה עצמה לטפל בכך ובמידת הצורך אפילו להשתלט בכוח על חברות שילוח בינלאומי עד שימולאו כל הדרישות שלנו מהן: שילוח בינלאומי לכולם ואם אפשר – וברור לנו שאפשר, גם אם אנחנו אולי לא ממש אובייקטיבים – אז בחינם. מצב שבו רק חבילות מכול הסוגים ומכול המינים נהנות משירותי שילוח בינלאומי אינו מצב ראוי, במיוחד כאשר ידוע לכולם שהחבילות לא משלמות על המעבר מארץ לארץ שממנו הן נהנות אלא האזרח הפשוט הוא שמשלם עבורם על הנסיעה הנכספת לחוץ לארץ. גם אנחנו רוצים להיות חבילות! גם אנחנו רוצים לנסוע לחוץ-לארץ במהירות ובנוחות ובלי לשם כסף או לבקש חופש מהעבודה!

על שילוח בינלאומי והובלה ימית: http://www.graveone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב