דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: סוגים ומחירים 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2817 פעמים ]

שילוח בינלאומי הוא שירות הניתן לאנשים שמעוניינים להעביר חפצים או מוצרים כאלו ואחרים ממקום למקום על פני כדור הארץ. שילוח בינלאומי הוא משהו שמוכר מאוד לאנשים שעוסקים בעסקי ייבוא וייצוא אך גם לאנשים שמבקשים לשלוח חפצים גדולים למקומות אחרים בעולם. דוגמה לשימוש בשירות של שילוח בינלאומי ללא קשר לעסקים הוא למשל מעבר דירה של אדם מארץ אחת לאחרת הכרוכה גם בהעברת הרכוש שלו. שילוח בינלאומי על פי רוב מתבצע באמצעות ספינות משא ענקיות אך יש גם כמובן שילוח בינלאומי שעושה שימוש במטוסים. השירות הניתן במסגרת זו הוא למעשה האפשרות לשלח אל מקום אחר בעולם חפצים מסוים, כאשר התשלום נקבע על פי משקל ונפח של חפצים אלו.

במקרים רבים כולל שילוח בינלאומי קניית זכות על מכולת משא שתינשא על ספינה המפליגה למקום כלשהו, כאשר לתוך מכולה זו יכול האדם שעושה שימוש בשירות להכניס כל מה שהוא רוצה ולעיתים תכולה של בית שלם. להלן אנו נרצה לעסוק בנושא של העברת מטענים משני היבטים עיקריים. חלקו הראשון של המאמר יוקדש לדיון בנושא של סוגים שונים של שילוח. חלקו השני של המאמר שלנו יעסוק בנושא הבלתי נמנע של מחירים ועלויות של שילוח בכך ישלים את הדיון שלנו.

סוגים של שילוח בינלאומי

שילוח בינלאומי כאמור לעיל יכול להתבצע בכמה צורות כאשר לכולן יש כמובן כמה עקרונות משותפים. ישנו שילוח בינלאומי שמתבצע באמצעות ספינות וזוהי כמובן השיטה הכי מקובלת ונפוצה של שילוח בינלאומי. סוגים אחרים של שילוח בינלאומי כוללים גם שימוש במטוסים או כלי רכב קרקעיים כמו משאיות או רכבות. הסוג של שילוח בינלאומי שמתאים לנו תלוי מאוד בצרכים שלנו ובאפשרויות השונות לבצע את המשלוח אל היעד שבו אנחנו מעוניינים. ישנם כמובן יעדים שאליהם ניתן לשלוח מטענים רק על ידי ספינה או מטוס כי אין לנו חיבור יבשתי עימם. גודל המטען שלנו והמהירות שאנו צריכים שיגיע ליעדו גם הם כמובן שיקול מכריע.

מחירים של שילוח בינלאומי

מחירים של העברת מטענים נקבעים כאמור לעיל הן על פי סוג ובעיקר נפח וכמות המטען והן על ידי השיטה שבה הוא מועבר ליעדו. המחיר של שילוח בינלאומי כמובן גם תלוי ביעד שאליו אנו מבקשים להגיע במידת המרחק והנגישות שלו. שילוח בינלאומי אל יעד רחוק כמובן יעלה הרבה יותר מאשר העברת מטענים אל יעד קרוב. כך גם שילוח בינלאומי של מטען מוגבל ומצומצם בנפח ומשקל יהיה זול יותר מאשר שליחה של מטען רב או מכולות שלמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב