דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלון אסטרל סיסייד אילת על שפת הים 

מאת    [ 25/06/2011 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 2330 פעמים ]

אילת מושכת אליה מאות אלפי אנשים, אשר מגיעים מדי שנה כדי ליהנות מנופש חלומי בעיר הדרומית בישראל. מחכים לכם הרבה דברים באילת: מחכה לכם ים כחול-כחול, שמש זורחת ומזג אוויר חם כל השנה, מחכה לכם הטיילת, מחכים לכם בתי קפה, מועדונים, מרכזי קניות, מחכות לכם שלל פעילויות, ומחכה לכם מלון אסטרל סיסייד אילת, מלון בו תוכלו לבלות חופשה חלומית, חופשה מלאה בכל מה שצריך, חופשה כמו שצריך.

כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה באילת, המלון השקיע המון משאבים ומחשבה בחדרים המוצעים לכם. כל החדרים מעוצבים ומרוהטים בקו מודרני, מושקעים בכל הפרטים, ומצליחים ליצור יוקרה המלווה בתחושה של נוחות ביתית – שילוב מנצח לחופשה. במלון חדרים בגדלים שונים: חדרים רגילים, חדרי משפחה גדולים יותר וסוויטות יוקרתיות בנות שני חדרים. בכל החדרים אתם נהנים מאבזור מלא לחופשה מוצלחת: מיזוג, טלוויזיה גדולה עם מסך פלאזמה, ערכת קפה, מיני-בר וטלפון. הריהוט בחדרים כולל מיטה גדולה במיוחד ופינת איפור. בחדרים הרגילים יש כורסא נפתחת, בחדרי המשפחה מיטה זוגית נוספת, ובסוויטות סלון עם ספה וכורסא נפתחים, וטלוויזיה נוספת בחדר השינה המפנק. בכל חדרי המלון ובכל הסוויטות פרט לאחת, ישנן גם מרפסות, מהן אתם יכולים להשקיף על הנוף המקיף את המלון.

כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה עד כמה שאפשר, מלון אסטרל סיסייד אילת, השקיע לא רק בחדרים, אלא גם בארוחות. מדי יום, אתם מוזמנים להגיע למסעדת המלון, שם מוצע לכם מזנון עמוס בכל טוב. בשעות הבוקר, כל טוב של תפריט ארוחת בוקר מפנק וממריץ, שייתן לכם את הכוחות הנחוצים להתחיל את היום. בשעות הערב, כל טוב של תפריט ארוחת ערב עשיר ומגוון, שיהווה סיום מוצלח ליום נופש מוצלח באילת. במהלך היום, מחכה לכם מגוון של חטיפים, שתייה וארטיקים בסנק-בר ליד הבריכה, ומבחר משקאות בלובי בר, משקאות מהם ניתן ליהנות בישיבה באחת מהכורסאות הנוחות והמפנקות של הלובי.

כמובן שחופשה היא לא רק חדר ואוכל, וחלק משמעותי ממנה הוא הבריכה של המלון. לכן, בריכת המלון היא מרווחת ומושקעת. היא מוקפת דק עץ מעוצב, אשר תורם למראה הכללי של הרחבה ומוסיף לאווירה השוררת בה. על הדק מחכות לכם מיטות שיזוף, עליהן נוח להשתזף תחת קרני השמש או לנוח בצל אחת השמשיות. בריכה רדודה לילדים קטנים נמצאת ליד הבריכה הגדולה, וברחבה יש גם, כאמור, סנק-בר עם מבחר שתייה וחטיפים.

במלון אסטרל סיסייד אילת משקיעים בכם, כדי שתרגישו כמו בבית, כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה עד כמה שאפשר, כדי שתדעו שהגעתם למקום הנכון. בין השירותים שמחכים לכם כאורחי המלון, תמצאו: מועדון ילדים – חדר משחקים גדול, בו הילדים שלכם יכולים ליהנות ממבחר של פעילויות, משחקים מסוגים שונים, הפעלות ועוד; שירותי אינטרנט – עמדות לשימוש באינטרנט נמצאות באזור הלובי והן בתשלום, בעוד שאינטרנט אלחוטי זמין ברחבי הלובי ללא כל תשלום נוסף; בית כנסת; אולם כנסים – מתאים לעד 120 איש כאשר הוא מסודר בצורת תיאטרון; שמירת מזוודות – חדר ייעודי בו ניתן להשאיר מזוודות (אחריות האורחים); חניה; חדר גיהוץ, ועוד.

פרט לכל מה שמחכה לכם בתוך המלון, עולם ומלואו מחכים לכם גם מחוץ לו. לא רחוק מהמלון מחכה לכם חוף הים. באילת שלל פעילויות הקשורות למים, והביקור שלכם בחוף לא חייב להיות מוגבל בשחייה, שיזוף וטיול. ניתן לעסוק בפעילויות שונות כמו צלילה, אבובים, שיט, סקי מים ועד. גם הטיילת הגדולה לא רחוקה מהמלון. בטיילת תוכלו, פרט לטיולים, לעסוק גם בקניות בדוכנים השונים, ליהנות באחת מהמסעדות, או מביקור בבית קפה או מועדון הממוקמים בקרבתה. אטרקציות שונות מחכות לכם באילת, וכוללות: שוניות אלמוגים מרהיבות, מצפה תת-ימי, מופע דולפינים בריף, מתחם עיר המלכים ועוד. ניתן לערוך גם טיולים בטבע, בהרים שסובבים את העיר.

מלון אסטרל סיסייד אילת נמצא במיקום נוח, מציע חדרים מפנקים, ארוחות טעימות, בריכה מושקעת, שירות אישי ושורה של שירותים נוספים, אשר מבטיחים לכם חוויה בלתי-נשכחת באילת.

להזמנות חדרים במלון חייגו לטלפון 077-5300093

הוטלס 777 (אילת שירותי נופש) משווקת מלונות באילת ובשאר חלקי הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב