דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלבים הדרושים לפיתוי אישה 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 1152   [ נצפה 2915 פעמים ]

השלבים הדרושים לפיתוי אישה השלבים הדרושים לפיתוי אישה: הדרך להצלחה עם נשים בנויה באופן ליניארי יחסית ודומה למדי עבור גברים שונים. הדרך מתפצלת בשלב מסוים בין גברים שרוצים קשר לטווח ארוך ובין גברים שרוצים סטוצים או קשרים מיניים, אך התפצלות זו מתרחשת רק בשלב מאוחר יחסית. בנוסף, במשך תקופה ארוכה עדיין יהיה לך מה לשפר גם בתחומים שעברת. טבעי לגמרי שגם גבר שמצליח לפתות נשים ולהביא אותן לביתו עדיין יפחד מדי פעם לגשת לבחורה. ההבדל בינו לבין גבר שרק התחיל את דרכו הוא שהראשון יתגבר על הפחד וייגש לנשים במקרים רבים יותר, ויעשה זאת בצורה מוצלחת פעמים רבות יותר מאשר הגבר האחר. 

פחד לגשת – השלב בו רוב הגברים מתחילים. בשלב זה הגבר חושש לפנות לנשים שהוא לא מכיר, בדרך כלל מתוך פחד לקבל סירוב. גבר כזה מרגיש שאין לו מה לומר לנשים וממציא לעצמו תירוצים רבים למה לא כדאי לו לעשות זאת. כתוצאה מכך, גברים רבים נשארים בשלב זה במשך כמעט כל חייהם, מפתחים דימוי עצמי נמוך וחוסר ביטחון ואף נאלצים להתפשר על הזוגיות שלהם. המדד להצלחה בשלב זה הוא כמות הפניות לנשים חדשות שהגבר מבצע.

לגשת לנשים – בשלב זה העיקר הוא לגשת לנשים ולפנות אליהן בצורה כלשהי. גבר שנמצא בשלב זה מצליח לגשת לנשים ולפנות אליהן באופן כלשהו. בתחילת שלב זה הפנייה היא פשוטה מאוד, כמו "שלום", אך מאוחר יותר הגבר מתחיל לפנות בשאלות ואף להתחיל לפתח שיחה עם הנשים אליהן הוא פונה. המדד להצלחה בשלב זה הוא בדרך כלל משך זמן השיחה ורמת הזרימה בשיחה שהגבר מנהל עם נשים.

יצירת משיכה – לאחר שהגבר מצליח לפתח ולהחזיק שיחה עם בחורה במשך מספר דקות, השלב הבא הוא ליצור משיכה – להפוך את התקשורת מתקשורת ניטראלית לתקשורת בעלת איזשהו מתח מיני. באמצעות כך הגבר גורם לאישה להתחיל להתעניין בו ולרצות את קרבתו. בהתחלת הדרך שלב זה הוא פחות ברור משלבים אחרים מפני שקשה לגבר שמתחיל את השלב לזהות משיכה כלפיו מצד האישה. לכן, גברים רבים יטו לחבר את השלב הזה לשלב הקודם. ככל שגבר יצבור יותר ויותר ניסיון, הוא יצליח לזהות סימני משיכה מצד הבחורה ולהגיב להם בהתאם. בדרך כלל רואים את התוצאות של שלב זה רק בשלב בקשת הטלפון, כך שזהו המדד להצלחה בשלב בדרך כלל.

בקשת טלפון – אחרי שהגבר מצליח להחזיק שיחה עם בחורה, ואף לגרום לה להימשך אליו ברמה כלשהי, השלב הבא הוא לבקש ממנה טלפון. גברים רבים נרתעים בהתחלה לבקש את הטלפון מהבחורה כי זה כביכול מגלה לה את כוונותיהם האמיתיות, ומסיבה זו נשארים בשלב השיחה. עם זאת, מהר מאוד גברים אלו מגלים שכשהשיחה נגמרת והבחורה הולכת, ללא טלפון אי אפשר יהיה לפגוש אותה שוב, כך שלמעשה טלפון (או אמצעי תקשורת אחר כמו מייל או פייסבוק) הוא הכרחי על מנת להמשיך את האינטראקציה בשלב מאוחר יותר. ככל שגבר מתאמן יותר בשלב זה הוא יהפוך להיות מיומן יותר בהשגת הטלפון בשלב מוקדם יותר ובאופן טבעי יותר. המדד להצלחה כאן הוא קודם כל עצם השגת הטלפון, אך לאחר מכן השגתו במהירות יחסית.

שני דברים נוספים בהקשר זה. הראשון הוא מספרי טלפון שגויים – יש בחורות שיתנו לגבר מספר טלפון שגוי כלשהו. חשוב להבין שזהו חלק מהתהליך, אשר נמצא בין סירוב לתת מספר טלפון לבין נתינת מספר טלפון אמיתי. השני הוא מקרים בהם הבחורה לוקחת ממך את מספר הטלפון שלך. מקרה כזה הוא בדרך כלל פשוט סוג מסוים של סירוב מפני שהבחורה כבר יודעת שהיא לא תשתמש במספר הטלפון שאתה נותן לה. ישנם מקרים חריגים לכלל זה, אך הם נדירים יחסית.

שיחות טלפוניות – כל השלבים הקודמים עד לשלב זה היו למעשה חלק מאינטראקציה אחת, בדרך כלל קצרה יחסית. אחרי שהגבר מצליח להשיג טלפון מהאישה והם נפרדים, הוא צריך לחזור ולהשתמש בטלפון זה כדי לקבוע פגישה עם הבחורה. לשיחת הטלפון יש מטרה ברורה ספציפית – להיפגש עם הבחורה וכך נמדדת ההצלחה בשלב זה.

באופן בולט יותר משלבים קודמים, שלב זה מתבסס על ביצועיו של הגבר באינטראקציה שהייתה עם הבחורה. לדוגמא, גבר שלא יצר מספיק משיכה בשלב הקודם יתקל בבעיות כמו סינונים טלפוניים, קבלת מספרים שגויים, בחורות עסוקות וכן הלאה. לעומת זאת, לגבר שהצליח ליצור הרבה משיכה אצל הבחורה שלב זה יהיה הרבה יותר קל כי את רוב העבודה הוא כבר עשה מוקדם יותר. 

הפגישה עצמה – אחרי שהגבר קובע פגישה עם הבחורה, המצב משתנה שוב. חלק מהבנות יבריזו (מעט לפני הפגישה או אפילו ברגע האחרון), מה שמשקף חוסר משיכה/ עניין בשלבים מוקדמים ו/או בשלב השיחה הטלפונית. גם גברים שיצליחו להיפגש עם הבחורה יתקלו בבעיות אחרות – הדייט יהיה גרוע, הגבר לא ידע מה לעשות, לאן לקחת את הבחורה, האם לשלם עליה, מה לומר, איך לסיים וכן הלאה. עם זאת, בעיות אלו מסתדרות בדרך כלל עם מעט ניסיון ולמידה מטעויות העבר.  אם כן, המדד להצלחה בשלב זה הוא המשך הפגישות עם הבחורה – אם בחורה מעוניינת להיפגש שוב, כנראה שהיית טוב יותר מאשר אם היא כבר לא מעוניינת. עם זאת, חשוב לא להקצין עם חשיבה מסוג כזה. עשרים דייטים ללא התקדמות פיזית הם לא יותר טובים משלושה דייטים כאלו. 

מגע פיזי – שלב זה מתרחש במקביל לשלב הפגישות, ולמעשה יכול להתחיל עוד בשלב ההיכרות עם הבחורה. הרעיון בשלב זה הוא לקדם את העניינים מבחינה פיזית עם הבחורה. המגע הפיזי בא לידי ביטוי בצורות שונות של מגע, ממגע ללא הקשר מיני ברור כמו נגיעה בכתף, דרך מגע פיזי עם הקשר רומנטי-מיני ברור כמו החזקת ידיים או נשיקה ועד למגע מיני. 

אינטימיות – אם השלבים הקודמים מבוצעים היטב, הגבר יגיע למצבים אינטימיים עם הבחורה. מצבים כאלו יכולים להיות בבית שלו, בבית שלה, על חוף מבודד או אפילו בשירותים של מועדון. העיקר בתחילת שלב זה הוא להביא את הבחורה למצב בו אתם נמצאים לבד ויש איזשהו סיכוי לסקס, בעוד בסוף השלב העיקר הוא עצם הסקס. בתחילת הדרך נשים רבות ייעצרו בנקודות שונות במהלך השלב. הן ידחו מגע, לא יהיו מוכנות להוריד חלק או את כל בגדיהן, יתנו תירוצים ללמה לא מתאים להן סקס עכשיו וכן הלאה. עם הניסיון, באמצעות מגע פיזי ויצירת משיכה הגבר יוכל להתקדם הלאה משלב זה לשלב הסקס עצמו.

סקס – שלב זה הוא האקט המיני עצמו, וגם בו צריך להתמודד עם מגוון של בעיות. חלק מהגברים פשוט לא יהיו מספיק טובים במיטה ויתנהגו באופן מגושם תוך כדי תסכול הבחורה, בעוד לאחרים יכולות להיות בעיות אחרות כמו שפיכה מוקדמת, חוסר יכולת לגמור, בעיות שונות בזקפה וכן הלאה. עם זאת, רוב הבעיות הללו ניתנות לשיפור באמצעות ניסיון או טיפול מיני. גבר טוב בסקס, שמביא את האישה שאיתו לאורגזמה הוא למעשה המטרה של שלב זה.

החזקת קשרים – שלב זה מתרחש במקביל לשלבים הקודמים, החל משלב הפגישות ועל שלב הסקס, ולאחר שלב הסקס. הפיצול עליו דיברתי מוקדם יותר נראה בעיקר בשלב זה, למרות שהתהליך עצמו הוא זהה ומה שמשתנה הוא המטרה. גבר שהמטרה שלו היא קשר לטווח ארוך עם בחורה יצטרך להתמודד בשלב זה עם הבעיות השונות שיש בקשר זוגי כמו סדר עדיפויות או עניין, בעוד גבר שהמטרה שלו היא קשרים מיניים יצטרך להתמודד בשלב זה עם בעיות אחרות כמו היכולת להחזיק נשים בקשרים כאלו לאורך זמן. גבר כזה אשר לא תפקד היטב בשלב הסקס לא יצליח בדרך כלל להחזיק קשרים מיניים בשלב זה, בעוד גבר אשר היה מצוין וגרם לאישה שאיתו הנאה בשלב הקודם יצליח לעשות זאת.
אם אהבתם את המאמר אנא לחצו כאן וקראו עוד:

http://getbeautifulwomen.blogspot.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב