דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על חשיבותו של ביטוח דירה 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2901 פעמים ]

שוק הביטוחים כולל במסגרתו מגוון של ביטוחים שונים, המתאימים לצרכים שונים. החל מביטוח רכב, ביטוח חיים ואף ביטוח דירה. מהו ביטוח דירה ומדוע הוא כל כך חשוב? על כך, בכתבה הבאה.

מהו ביטוח דירה

הדירה שלכם והרכוש שלכם ודאי חשובים לכם מאד. ממש כמו שרכבכם חשוב לכם ואף גם בריאותכם, תרצו לבטח גם אותם. ביטוח דירה, המוצע על ידי חברות הביטוח השונות, מספק כיסוי ביטוחי למבנה (לדירה עצמה) והן לתכולתה של הדירה, לרכוש הנמצא בה. ביטוח דירה איננו כולל באופן אוטומטי שני כיסויים אלה, ולכן, במידה ואתם מעוניינים בשניהם, חשוב לציין זאת בפני סוכן הביטוח שלכם או חברת הביטוח. במסגרת ביטוח דירה זה קיימים כמה וכמה מסלולים שונים, מהם תוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם. תוכלו לבחור ביטוח דירה הכולל רק את המבנה עצמו, או ביטוח דירה הכולל גם את התכולה. כך או כך, בטרם בחירתכם את הביטוח המתאים לכם, מומלץ לכם להתייחס בקפידה לכל אחד מהסעיפים השונים, המוזכרים במסגרתו, כדי להבטיח כי ביטוח דירה זה אכן מתאים ומקיף מספיק עבורכם.

ביטוח דירה – מדוע הוא כל כך חשוב

הדירה שלכם הינה הנכס היקר עבורכם, ודאי. סביר שהשקעתם בה לא מעט כסף וגם היוותה לכם כמקום מפלט והגנה בכל עת. בנוסף, ישנו הרכוש שברשותכם, שנאסף במשך שנים ובעל ערך רגשי וכספי. ולכן, ישנו צורך בביטוח מתאים, שיכסה הן את המבנה והן את הרכוש, במידת הצורך. לצערנו עלולות להיות סכנות שונות, היכולות לפגוע ברכוש ובמבנה ועל כן עלינו להיות מוכנים לכך מראש. במקרים של פגעי טבע למשל, כמו רעידות אדמה, סופות חזקות וכדומה, או מקרים של פריצות וגניבות, עשוי להיגרם נזק משמעותי הן למבנה והן לרכוש. ביטוח דירה, במקרים אלה, ובלבד שנבחרו הכיסויים המתאימים, עוזר להתמודד איתם ומאפשר לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

אילו כיסויים מעניק ביטוח דירה

ביטוח דירה, כאמור, כולל במסגרתו שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. במסגרתו של ביטוח זה מוענק כיסוי למקרים שונים, החל מפגעי טבע ועד נזקים כמו רטיבות, כתוצאה מנזקי צנרת או בעיות שונות בתשתית. ביטוח דירה גם מכסה במקרים של פגיעה בצד ג'. למשל, במידה ונגרמה, חלילה, בדירתכם שריפה וזו התפשטה גם לדירה סמוכה, יכסה הביטוח שלכם גם את נזקי הדירה השכנה.

כיצד בוחרים ביטוח מתאים

ניתן למצוא מסלולי ביטוח שונים ומגוונים. מכיוון שמדובר בביטוח חשוב ואף הכרחי, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום הביטוחים בטרם בוחרים את הביטוח הטוב ביותר. ניתן לפנות אל סוכן הביטוח האישי שלכם ומולו לבדוק את הפוליסות השונות המוצעות, ניתן לפנות באופן ישיר אל חברות הביטוח השונות, בין אם באמצעות אתרי האינטרנט של החברות או בין אם באמצעות שירות הלקוחות הטלפוני, וכמובן, ניתן להיעזר באתרי האינטרנט השונים המאפשרים להשוות בין הביטוחים המוצעים, לצורך בחירתו של הביטוח המשתלם והמתאים ביותר. אם ביתכם ורכושכם חשובים לכם, מומלץ לכם לבחור ביטוח, המכסה את מבנה הדירה והן את תכולתה. אמנם, ניתן לרכוש כל אחד מביטוחים אלה בנפרד ואינכם מחויבים לרכוש דווקא את שניהם, אולם, מכיוון שסביר שהדירה כולה בעלת חשיבות רבה עבורכם, כדאי שתבחרו את שניהם יחדיו. ככל שתקדימו לעשות כן, כך תוכלו להבטיח לעצמכם שקט נפשי וכיסוי מתאים ונכון עבורכם ועבור דירתכם.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב