דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכסף? 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2207 פעמים ]

יחסי אמון וכבוד -  חשוב להתייחס ללקוח בכבוד והבנה במהלך תהליך הגבייה. כדאי לצאת מתוך נקודת הנחה כי מרבית בני האדם כנים ובכוונתם לשלם לך - ולהתייחס עליהם בהתאם. לקוח המקבל פניות מזלזלות, התרסות או איומים - עלול שלא להגיב לפניות, לדחות הטיפול בהם ובמקרים מסוימים להעלם.
 
ידידות וחביבות תעזור ללקוח לרצות לשלם לך לפני היתר - תהא הסיבה לעיכוב אשר תהא.
 
בירור סיבת עיכוב התשלום - חשוב להבין מדוע לקוח אינו משלם לך. האם הוא נתון לתקופה קשה או שהמדובר בחוסר שביעות רצון מהשירות או המוצר?
 
אם היקלעות לתקופה קשה היא הסיבה - כדאי להגיע להסכמה בדבר דחיית התשלום למועד מוסכם מראש, יצירת פריסת תשלומים נוחה וכל פתרון מחייב אחר.
 
במידה והלקוח מביע מורת רוח על ידי עיכוב בתשלום, הרי שיש מקום למצוא פתרון לכל סיבה הנובעת מחוסר שביעות רצון והתלויה בנו - על הצד הטוב ביותר.
 
טיפול "שורש" במקרים הנ"ל יכול להפתיע אותך ולהוביל את הלקוח לא רק לשלם את הסכום במלואו אלא אף לבצע רכישות נוספות - במוסר תשלומים גבוה מזה שהורגלת אליו.

 

מעקב -  מומלץ לערוך מעקב על היסטוריית התשלומים של הלקוחות שלך. התנהלות וקבלת החלטות בנוגע ללקוח אשר במשך השנים הקפיד לשלם בזמן, ומתעכב באופן חד פעמי - אינה זהה להתנהלות מול לקוח בעל מוסר תשלומים בעייתי כרונית.
 
מעקב אחר היסטוריית התשלומים של הלקוחות ישמש כלי חשוב להפקת נתונים אשר יבהירו לך היטב דפוסי התנהלות - ובהתאם נקיטת פעולות.

כל עסק חדש חייב לבצע אבחון עסקי ולעבוד על פי הנחיות ברורות וחד משמעיות ולעבוד בצורת אסטרטגית בכדי להתקדם, להוביל ולהישאר עמוד בתודעת הלקוחות.                                                                        
עסקים קטנים ובינוניים ועסקים גדולים יכולים ליישם אסטרטגיה עסקית בכל רגע נתון על עסק חדש/מוצר חדש/שירות חדש וכו' ורצוי להיעזר באיש מקצוע בתחום העסקים.

במידה ויש לכם רעיון של מיזם חדש אותו תרצו להשריש בעסק, ולאחר בניית תוכנית עסקית, תוכלו לעבוד בשיטת השלבים שמנחה התוכנית הכוללת: גיוס הכספים לצורך המיזם, פרסום וקידום המיזם החדש בעסק ועוד.
חשוב מאוד לפעול בצעדים שקולים ובטוחים ולא לקפוץ מיד למים עמוקים בכל מה שקשור למיזמים חדשים, שכן, יש לתת ללקוחות הקיימים להישאר ולא להירתע ולעומת זאת ללקוחות החדשים להגיע וכמה שיותר. 
 
אם לסכם את המשותף לכל הדגשים הללו, הרי שחשוב ליצור אווירה טובה, להקשיב ללקוחות שלך ובהתאם להציע פתרון מתאים. היצמדות להבנה שרוב הלקוחות מעוניינים ומסוגלים לשלם את החובות - תסייע בגישה חיובית בפנייה אליהם וביכולת ההחזר. 

אמיר ברמלי, מנכ"ל קבוצת רוביקון, מומחה להערכת סיכוני אשראי והשקעות. בקבוצה זו עסקים שונים בחלקם אחזקות מלאות ובחלקן אחזקות חלקיות. הקבוצה מתמחה בהשבחת חברות, ניהול עסקי מתקדם וחדירה לשווקים המאפשרים הזדמנות עסקית מבטיחה וריאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב