דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודים המאפשרים תעסוקה בתחומי הייעוץ והטיפול 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 299   [ נצפה 2755 פעמים ]

 

הרצון לסייע ולעזור לאחרים גורם לסטודנטים רבים לחפש לימודים שיעניקו הכשרה מעשית בתחומי הטיפול. לרשות הסטודנטים עומד מגוון רחב של תוכניות לימוד המאפשרות תעסוקה בתחומי הטיפול האלטרנטיבי והרפואה המערבית. מועמדים יוכלו לבחור בין תוכניות של תואר ראשון בריפוי בעיסוק, לימודי תזונה וכן תואר ראשון ברפואה משלימה, ואף תואר ראשון בחינוך מאפשר לעסוק בתחומים שונים של מקצועות הטיפול והייעוץ לתלמידים.

תואר ראשון בריפוי בעיסוק עוסק בהענקת טיפולים רפואיים-שיקומיים למטופלים בעלי מוגבלויות פיזיות או נפשיות, כגון נפגעי טראומה או קטועי רגליים. לימודי ריפוי בעיסוק עוסקים בתחומי מדעי הרפואה והפסיכולוגיה, וכן במהלך תואר של לימודי ריפוי בעיסוק רוכשים הסטודנטים ידע רב על התאמת טיפולים לקבוצות אוכלוסייה שונות - דרך שיעורים עיוניים וכן הכשרות מעשיות המתקיימות בכל אחת משלוש שנות הלימודים.

לימודי תזונה מאפשרים לעסוק בתחום פופולרי במיוחד. עם המודעות הגוברת לאכילה נכונה ובריאה, תואר ראשון בתזונה מאפשר לעסוק בייעוץ תזונתי לקבוצות אוכלוסייה מיוחדות, כגון ספורטאים או אנשי גיל הזהב, ולהתאים להם תפריט מזונות המתאים את עצמו למצבם הרפואי. תואר ראשון בתזונה נמשך כשלוש שנים, ובמהלכו נרכש ידע רב על ההשפעה של המזונות שאנחנו אוכלים למצב הבריאותי שלנו.

תואר ראשון ברפואה משלימה הוא שם כולל למגוון תחמי טיפול וייעוץ בענף הרפואה האלטרנטיבית. מרבית ההכשרות בתחום מתקיימים במגרת קורסים מעמיקים של רפואה משלימה במקצועות שונים: לימודי רפואה משלימה העוסקים בצמחי מרפא ותזונה טבעית, קורס עיסוי שוודי, וכן קיים מסלול מעמיק של לימודי רפואה משלימה המקנה הכשרה רב תחומית במקצועות המגע והטיפול השונים.

אפשרות נוספת היא לבחור בתוכניות של תואר ראשון בחינוך המאפשרים לעסוק בייעוץ ועבודה אישית על תלמידים. הרצון לסייע ולעזור לאחרים גורם לסטודנטים רבים לבחור בתוכניות לימודי חינוך, ולאחר מכן להשתלב במערכת החינוך - וכך גם לעזור לתלמידים להגשים את הפוטנציאל שלהם, לצד התגברות על מכשולים שונים. בוגרים יוכלו גם להמשיך אל תואר שני במסגרת לימודי חינוך עם התמחות בייעוץ חינוכי - המאפשרת תעסוקה פרטנית ואישית יותר עם תלמידים המתקשים בלימודים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב