דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת נמלים כמו שצריך עם חומרים ביתיים 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 5891 פעמים ]

מאמר כתוב של יונתן זהבי מתאריך 25.10.2011 בנושא הדברת נמלים .

נמלים יודעים איך לשרוד

לנמלים יש יכולות לשרוד כמעט בכל התנאים והרבה פעמים הדרך היחידה למצוא פתרון אמיתי לבעייה של נמלים הוא לשלם לבעל מקצוע אשר מבצע הדברת נמלים בתשלום בעד סכום כסף. הרבה אנשים מנסים לבדוק באינטרנט האם יש דרך לבצע הדברת נמלים בעזרת חומרים ביתיים. נסיונות אלה לאחר קיראת המלצות בכל מיני אתרים שונים בדרך כלל לא עובדים והנמלים לא שמות לב אפילו שיש עלי ציפורן (צמח) מפוזרים בכל מקום.

גם קינמון בדרך כלל לא עובד. אפשר לנסות וזה זול – זה נכון, אבל זה פשוט לא משפיע בכלל על אוכלוסיית הנמלים הרעבה אשר תשרוד בכל מחיר.

נסיונות "להטביע" את קן הנמלים גם לא פועלות לרוב. הנמלים שורדות הרבה חורפים גשומים מתחת לאדמה. אז מה יכול לעשות בן אדם בכל זאת עם חומרים קלים להשגה ביתיים כדי לעזור להקטין את כמות הנמלים?

מניעה

הנמלים בסופו של דבר לא מחפשות דירה יותר יפה או חדר לישון בו ולא מחפשות דירת חוף או מרפסת עם נוף, הן מחפשות אוכל ומים. מים יש בסביבת הדירות שלנו בכל מקום הברז הדולף, השלולית במרפסת, בצמחים שמקבלים השקייה אוטומטית, בתוך הכיור ובמגוון מקומות אחרים שלא בשליטתינו. מה שאפשר לעשות בכל זאת זה לנסות ולהימנע מהיווצרות של מקורות מים שמחכים לנמלים. מה שהכי מושך אבל את הנמלים זה מזונות, מזונות מתוקים, עשירים בפחמימות וחלבונים. הן מתות על זה. מספיק לדאוג למטבח נקי ומסודר וכבר לא תצטרכו יותר לסבול מהנמלים האלה. ניקיון זה דבר יסודי בסיפור הזה.

הרחקה או השמדת הקן

יש כמה חומרים כימיכלים ביתיים אשר יעזרו –להרחיק- את הנמלים לזמן מה. אלכוהול רפואי,חומץ ואקונומיקה זה כמה מהם. גם אבקת כביסה מהולה במים. ניקיון יסודי של פתחי כניסה לבית,חלונות ומסגרות החלונות,כיור ושיש במטבח וכד' ירחיק את הנמלים מלמצוא את דרכן חזרה אל תוך הבית. זה עובד על ידי שיבוש האותות הכימיים שהנמלים משאירות אחריהן כסימון לשאר הנמלים (לכן תופעת ה"שיירת").

מציאת הקן

אפשר גם דיי בקלות להשמיד את הקן נמלים כולו ממש כמו מדביר נמלים אמיתי. הקושי הוא במציאת הקן. אם התמזל מזלכם ומצאתם את הפתח הראשי של הקן או אפילו קן במקום חשוף (אתם תזהו את זה כשתמצאו! זה בטוח) אז תוכלו להשמיד אותו בעזרת אלכוהול רפואי,אקונומיקה או חומץ. שלא כמו מים אשר אינם משפיעים כמעט כלל על הנמלים כמו שציינתי קודם, את הנמלים ואת הקן כולו אפשר אכן להטביע בחומרים האלה. עוד יותר טוב אפילו למהול את החומרים במים חמים עד רותחים אשר יגביר את האפקט. אפשר אפילו אם יש לכם גישה לכמות גדולה של מים רותחים לעבוד ללא חומץ או אקונומיקה ולעשות הדברת נמלים רק עם מים רותחים.

שופכים הכל לקן

השיטה היא לשפוך כמה שיותר מהחומר הביתי המהול (או מים רותחים) את פתח הקן או על הקן החשוף כדי להשמיד את הנמלים ואת המלכה שלהן וככה לקבל הדברת נמלים עם חומרים ביתיים ולא רעילים שמשפיע במידה ועושים בצורה טובה בדיוק כמו ריסוס נמלים רגיל מקצועי.

אפשר תמיד להזמין הבייתה מדביר נמלים מומחה שיעזור לכם עם פתרונות שמחזיקים לאורך זמן רב. מדביר נמלים שמבין עניין ויודע מנסיון מה לעשות בכל מצב של מתקפת נמלים בבית או בגינה ידע לטפל בכם בצורה הכי טובה.

 

 

 

נכתב על ידי יונתן זהבי בתאריך 25.10.2011 בנושא הדברת נמלים .


[רוצים לקרוא כתבה בנושא?  http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-889-18021-28625516,00.html כתבה מאתר ynet]


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב