ערוצי פרסום לבעלי מקצוע - מאתמול למחר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ערוצי פרסום לבעלי מקצוע - מאתמול למחר 

מאת    [ 22/06/2011 ]
מילים במאמר: 408   [ נצפה 1852 פעמים ]

 
 

עד לפני מספר שנים ערוצי הפרסום העיקריים עבור בעלי המקצוע הקטנים היו די מוגבלים להופעה בדפי זהב, מודעות מילים במקומונים ובעיתונים. במצב זה, המפרסמים גבו כמה כסף שרצו, ללא יכולת להבטיח פניות למפרסם או כמה אנשים באמת קראו את המודעות בכלל.

לעומת ערוצי הפרסום הישנים והמסורתיים, האינטרנט פתח בשנים האחרונות ערוץ פרסום חדש וחזק ביותר עבור בעלי מקצוע.

את הפרסום באינטרנט בעצמו ניתן כיום לחלק למספר רב של ערוצים כאשר מה ששונה והרבה יותר טוב באינטרנט – ניתן למדוד את התוצאות. ניתן למדוד פרסום לפי חשיפה או צפייה , ניתן למדוד פרסום לפי הקלקות, לפי מכירות, לפי לידים ועוד.

יחד עם כל היתרונות והאפשרויות של מדידת התוצאות, התחרות בתחום פרסום בעלי מקצוע היא גדולה עד מאוד מה שמייקר משמעותית את הפרסום ואת נפח העבודה שיש להשקיע בפרסום על מנת לקדם את העסק, בעיקר במנוע החיפוש העיקרי – הלא הוא גוגל.

לדוגמא ניקח חברה לזיפות גגות:

קיימות המון חברות בתחום אבל בדף הראשון בגוגל יש רק 10 מקומות. כדי להתקדם לשם, יש צורך להשקיע אלפי שקלים כל חודש, לבנות אתר אינטרנט ולהשקיע בו כדי שימיר את הגולים ללקוחות.

אנחנו כבר יודעים שהצרכן / לקוח הישראלי הוא לא פראייר כאשר מדובר בבעלי מקצוע והוא בודק מחירים אצל מספר בעלי מקצוע לפני שהוא סוגר עם בעל מקצוע כלשהו.

ערוץ פרסום אלטרנטיבי ויעיל

ערוץ פרסום אלטרנטיבי ויעיל עבור בעלי מקצוע יכול להיות הצטרפות בעל מקצוע לאתר השוואת מחירים. באתר זה יכול בעל מקצוע לקבל ישירות את הפניות אליו בכל שעות היממה מגולשים שזקוקים לשירות. ללא השקעת זמן וכסף בפרסום – התשלום עבור פרטי הלידים בלבד ובמיידי.

אבל, כדאי מאוד להיזהר בבחירת האתר איתו עובדים. כדאי מאוד להצטרף לאתר ותיק ומוכר בתחום של בעלי מקצוע. באתר כזה יש כנראה כבר מספיק בעלי מקצוע שהוא עובד איתם לאורך תקופה, מה שמראה על חוזקו וחוסנו.

חשוב לבחור את האתר הנכון

חשוב לגלוש קצת באתר ולא להתפעל רק מהעיצוב אלא להבין מי עומד מאחורי האתר, מתי הוקם האתר וכמה זמן הוא נותן שירות, איזה תוכן יש באתר. כיצד מצטרפים? האם צריך להתחייב לשירות טוב בפני בעלי האתר? התחייבות לשירות טוב, אמין ומקצועי של כל בעלי המקצוע יביא בסופו לקוחות איכותיים לבעלי המקצוע, לקוחות שיחזרו שוב ושוב לקבל בעלי מקצוע איכותיים. האם יש מספר טלפון באתר ואפשר פשוט להתקשר ולדבר עם מישהו בצד השני? מי הלקוחות שמגיעים לאתר? מי קהל הגולשים?

חשוב שכבעלי מקצוע תרגיש שבעלי האתר באמת רואים בך שותף ולא רק מישהו שאפשר לחלוב ממנו עוד ועוד כסף. יחסים כאלה לא יחזיקו לאורך זמן. הלקוחות ירגישו את זה ובעלי המקצוע ירגישו את זה.

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת המספקת בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ. המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב