דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקת קמטים יש דבר כזה 

מאת    [ 22/06/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1973 פעמים ]

מתיחת פנים? היום יש ניתוח גם לגברים! כולנו אוהבים להראות הכי טוב שאפשר. לא קיימת הרגשה מצוינת מאשר תסרוקת העשויים היטב או אפילו מבגד שנראה טוב על הגוף ומשדרג את הנכסים (או מסתיר את החלקים שאנו פחות מרוצים מהם), אך במקרים רבים מעבר הזמן והגנטיקה מושכים את מה שהיה למעלה כלפי מטה. בדיוק בנקודה זו נכנסת לסיפור הרפואה הפלסטית, שנותנת לנו כל מיני פתרונות לשיפורו של מראנו החיצוני, ואיתו גם את הבטחון העצמי, וכל זאת מבלי ששורפים חורים גדולים בכיס.

אז החלטתם לעבור טיפולי אסתטיקה, ומה קורה עכשיו? השתדלו לחשוב על צעד זה כניצול האופציה לשפר קצת את המראה, מהלך שיגרום לכך שאולי תהיו מרוצים יותר מתכונותיכם הפיזיות. דעו לכם שאין בנמצא שום ניתוח שמסוגל לשנות במידה קיצונית את המראה שלנו.

מה חשוב לבדוק אם מתכננים לעבור ניתוח פלסטי, וממה יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא החלקת קמטים? הנה מספר טיפים שבעזרתם תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב:

- לניתוח אף:
לא קיימת אפשרות לבקר את תוצאות הניתוח הפלסטי מיד אחרי הורדת התחבושת. חשוב לשמור על סבלנות, עם הזמן הנפיחות תפחת והאף יקבל את הצורה הסופית שלו.

- במקרים שבהם אתם צריכים לקנח את האף ,מומלץ מאד לעשות כן במשנה זהירות. קנחו בעדינות בעזרת מגבונים רכים והקפידו שלא ללחוץ על האף.

- ניתוח חזה: ניתן לבקש לבחון תיק עבודות של הרופא אשר בחרתן, באופן כזה אפשר להתוודע לנסיונו ולהתרשם מתוצאות טיפולים שביצע בעבר.

- לשבועות הראשונים שלאחר הניתוח כדאי להשתמש בחזיית-ספורט הנסגרת מחלקה הקדמי. לרוב הנשים סגירה מסוג זה נוחה יותר לאחר הניתוח כי אינה מצריכה כל מאמץ מצד הזרועות.

- טיפול פנים: ככל שתעברו טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים, כך גם תתארך השפעתם השרירים שמפעילים את הקמט מוחלשים ולכן התוצאה נשארת יותר זמן.

- בבתי-המרקחת קיימים מבחר גדול של תכשירים וכדורים הומאופתיים אשר נועדו לעזור בהורדת שטפי דם אחרי מתיחת פנים. בקשו מהרופא אינפורמציה בנוגע לנושא.

תחום הרפואה הפלסטית הוא תחום מורכב ומעניין, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על נושא עיצוב שפתיים או טיפול בוטוקס, ישתלם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו באתר המעולה http://www.zaadimcenter.co.il/. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בידיים טובות ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב