לפני כמה שנים דרך מרכזית לפרסום משרות ותפקידים דרושים בחברות השונות הייתה בעיתון המקומי או אפילו בפרסומות ופלאיירים, כיום נהוג יותר ויותר לחפש ולמצוא משרות באמצעות מודעות דרושים ברשת.
פרסום מודעות דרושים ברשת מאפשר גישה לקהל הרחב ביותר ובדרך הנוחה ביותר. בצורה זו אדם יכול לחפש במנועי החיפוש בקלות את המשרה המתאימה לו ולבדוק את אפשרויותיו מבלי לבזבז זמן יקר ואמצעים כלכליים. מבחינת המפרסמים, נשאלת השאלה אם לפרסם בחינם או שאולי עדיף לשלם. במאמר זה ננסה לתת לכם מידע בנושא זה כדי לאפשר לכם להחליט מהי צורת הפרסום המועדפת עליכם.
פרסום מודעות דרושים בחינם
אם אתם בעלי עסק קטן יחסית, בקשיים כלכליים או פשוט יודעים ואוהבים לחסוך, זוהי דרך מצוינת עבורכם לחפש עובדים. ניתן פשוט להקליד את חיפושכם ברשת ומיד יעלו אפשרויות רבות לפרסום מודעות חינם. מומלץ להשוות בין האתרים השונים שמציעים שירות זה כדי להבין אילו אתרים הם הפופולאריים ביותר ואילו מתאימים ביותר לעסק שלכם.
היתרון הגדול של פרסום מודעות דרושים בצורה זו הוא כמובן בכך שאינו כרוך בתשלום. עם זאת, בחלק מהמקרים פרסום מסוג זה משמעותו שפחות אנשים יראו את המודעה שלכם באתר, אלא אם כן ישלמו לאתר דמי מנוי. עם זאת, עסקים רבים זוכים למצוא את העובד שהם מחפשים באופן זה.
פרסום מודעות דרושים בתשלום
אם אתם חברה גדולה ומצליחה הרואה חשיבות גדולה בהשקעה בחיפוש עובדים עתידיים, וגם אם הנכם פשוט מחפשים עובדים למשרות שחשוב לכם מאוד לבחור בקפידה, זו דרך פרסום שעלולה להתאים לכם. גם במקרה זה ניתן לפנות לאתרים רבים העולים בחיפוש ברשת המציעים פרסום באתר שלהם במחירים מגוונים.
היתרון בצורת פרסום זו הוא בכך שמודעות דרושים אלו מגיעות לקהל יעד רחב יותר ולכן אתם זוכים למספר מועמדים רב יותר בחיפוש שלכם. כמובן שהחיסרון במקרה זה הוא בתקציב שצריך להקדיש לחיפוש עובדים על פני דברים אחרים אולי. עם זאת, המחירים אינם יקרים כל כך בהרבה מהמקרים ולקוחות רבים מביעים את שביעות רצונם לאחר שמצאו את העובד האידיאלי עבורם.
לסיכום: מהי צורת הפרסום הטובה ביותר?
נקודה חשובה לסיכום היא שיש להתייחס לחיפוש מנקודת מבטם של מחפשי המשרות. כלומר, טוב לדעת כי השקעה בלוח מודעות בתשלום משמעותה פעמים רבות כי גם מחפשי משרות שאינם מנויים לאתר משרות יכולים לקרוא את המודעה שלכם.
אם כן, חשוב גם להתחשב בגורם זה כשאתם בוחרים בדרך הפרסום בה תשתמשו. אם, למשל, אתם מעסיקים בני נוער או סטודנטים, יש להניח כי אוכלוסיה זאת תפנה יותר למודעות בחינם לפני הכול. לעומת זאת, אם אתם מאמינים כי המתאימים למשרה שאתם מאיישים הם דווקא אנשים אשר משלמים לאתרים עבור שירותי החיפוש, ייתכן ואין צורך שתשקיעו בפרסום בתשלום.
*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .
מאיה