דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית מרקחת הומאופתי 

מאת    [ 22/06/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3469 פעמים ]

בכל משפחה ממוצעת מגיע הפרק שבו הילד ממחזר מחלות פעם אחר פעם. חום, נזלת שיעול, מספר ימים בבית ומספר ימים אחר כך זה חוזר חלילה. רופאי הילדים מפצירים בנו שכך ילדים גדלים וזוהי הדרך לבנות מערכת חיסון להרבה שנים. אך למרבית הפליאה התופעה חוזרת גם אצל מבוגרים ובמיוחד אצל קשישים. מספר סימפטומים, לא מאד קשים, אשר מלווים אותנו לאורך מספר חודשים או במהלך עונת החורף.

במקרים כאלה חברים, זה הזמן שלכם לחשוב מחוץ לקופסא. גם אם מבחינה טכנית ריבוי נגיפים ווירוסים מחזק את מערכת החיסון, אין הצדקה, לא לילד ולא למבוגרים למחזר מחלות אלא להתעקש ולמצוא דרכים שונות ויעילות לצמצום היקף התופעה ולהעלאת יכולת ההתמודדות של הגוף.

ההצעה שלנו לחורף בריא יותר - בית מרקחת הומאופתי. בית מרקחת הומאופתי מעניק ללקוחותיו מעבר לשירותי רוקחות רגילים, גם שירותי מעבדה הומאופתית, הכנות הומיאופתיות ותרופות הומיאופתיות , כחלק מסל מוצרים מותאם אישית ללקוח.

 

ההיגיון מאחורי הטיפול האישי ברור לכל בר דעת, לא די בכך שהטיפול הציבורי גוזל זמן יקר, עמידה בתור ארוך, לרוב במצבי חולי וחוסר נוחות, התוצאה הסופית אינה יעילה מספיק. אנו מסיימים מחזורים של אנטיביוטיקה, נוטלים משככי כאבים ומורידי חום ולבסוף כעבור שבועיים הכל חוזר. כמובן שהתופעה אינה גורפת ורבים וטובים מצליחים להתגבר על מחלותיהם בפעם אחת, אך אנו פונים למי שהמחלות החוזרות ודרך הטיפול בהן אינם נראים לו הגיוניים מספיק.

 

הטיפול ההומיאופתי יודע לתת מענה אישי לכל אחד, במהותה ההומיאופתיה הינה שיטת טיפול מותאמת אישית ומבוססת על תשאול ולמידה של המטופל. בדרך זו ניתן להתאים למטופל תרופה הומאופתית ייחודית לצרכיו האישיים.

 

בבית מרקחת מרכז הצפון אנו רוצים לתת לכם את המענה הטוב ביותר, אם אתם חשים שעוד סבב של אנטיביוטיקה לא בהכרח יעזור. אנו נתשאל אתכם וננסה ללמוד מהי הבעיה? כמה זמן נמשכת התופעה? מעט רקע רפואי של המטופל וכו...על סמך מידע זה נוכל להכין עבורך רמדי (תרופה הומאופתית).

 

זה המקום לציין שתרופה הומאופתית, בדרך כלל נטולת תופעות לוואי, ניתן לתת מענה למספר רב של תסמינים בתרופה אחת. כך ניתן להתמודד טוב יותר עם "סרבני התרופות" הקטנים או עם מספר רב של תרופות לכל בעיה. התרופות ההומאופתיות נטולות טעם וריח, מתאימות לתינוקות וקלות מאד למבוגרים או קשישים.

 

נזלת ושיעול כרוני בילדים, דלקות אוזניים אצל תינוקות, חום, שלשולים וכאבי בטן, מדי יום צובאים מטופלים על חדרי קופות החולים, בכדי לשמוע את מה שנאמר למטופל שהיה לפניך או לקבל את התרופה שקיבלת בחודש שעבר.

 

לתת הזדמנות לגישה קצת שונה, זה אומר לתת לעצמך ולמשפחתך הזדמנות חדשה לשבור את המעגל, לצאת לדרך חדשה ומעניינת.

 

 

צחי אשרוב - רוקח מוסמך


http://www.zafonpharmacy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב