דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי מומלץ לבצע החלפת מנעול? 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2778 פעמים ]

מתי לבצע החלפת מנעול?

יש כמה וכמה סיבות לבצע החלפת מנעול: כשאבדו או נגנבו לכם המפתחות,נכנסתם לדירה חדשה, או אולי המנעול הישן כבר חורק.אולם כדאי מאוד לפני שתמהרו לבצע החלפת מנעול שתלמדו מעט על הנושא על מנת לבחור בחירה חכמה ומושכלת יותר. בראש ובראשונה צריך לדעת שלא כל תקלה במנעול מחייבת החלפת מנעול מידית.יתרה מזו ישנן תקלות פשוטות שאפילו אתם בעצמכם תוכלו לתקן ומנעולן טוב ואמין יוכל לתת לכם את ההדרכה הזו בחינם ובמאור פנים.מנעולן טוב גם ייתן לכם טיפים והנחיות להמשך ויעזור לכם להימנע מטעויות אשר עלולות לגרום נזק למנעול,כגון שימון המנעול בשמן לא מתאים. 
הדרכה נכונה יכולה לעזור לכם לשמור על חיי המנעול מבלי להזדקק להחלפת מנעולים מיותרת ויקרה וכן לחסוך לכם את אי הנעימות הנגרמת כתוצאה מקלקול במנעול. לפעמים כדאי לא לבצע החלפת מנעול אלא פשוט להוסיף עוד מנעול לדלת, החלפת מנעול מרתוק משדרגת את דלת הפלדה שלכם ומאריכה את חייה בשנים רבות. מראה דלת שיש בה כמה מנעולים,אפילו אם חלקם לא בשימוש מהווה גורם הרתעה משמעותי כנגד הפורץ הפוטנציאלי.
ייצור מנעולים

כאשר כבר אין ברירה וצריך להחליף את המנעול עדיף לא להתפשר על מנעול זול כדי לחסוך כמה שקלים,חסכון זה עלול לעלות ביוקר מאוחר יותר.אך כיצד לבחור את המנעול הטוב ביותר?ובכן בימינו כאשר ייצור מנעולים הפך לתחום טכנולוגי מורכב ומתקדם הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לקנות את אחד המנעולים מהסדרות האחרונות של המותגים המובילים המתמחים בייצור מנעולים. חברות האבטחה והמיגון מציעות מבחר גדול של אמצעי נעילה חדשניים ומתמחות בייצור מנעולים ופתרונות אבטחה לסוגיהם השונים הנותנים מענה לכל צורך בטיחותי שעלול להתעורר.כיום קיימים בשוק מבחר גדול של דגמים העובדים על עקרונות המנעול הרב בריח י,דלתות פלדה,רתקים,פינים טלסקופיים,מנעולי קידוד ועוד.בעזרת חיפוש נכון וייעוץ של מנעולן מומחה,תוכלו בוודאי גם אתם למצוא מנעול העונה לצרכיכם במחיר משתלם. עוד המלצה, שיקלו הוספת מנעול מרתוק לדלת הפלדה שלכם ותמנעו מעוגמת הנפש שפריצה לביתכם גורמת.
התקנת מנעולים 
  התקנת מנעולים צריכה להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מומחים אשר התקנת מנעולים היא לחם חוקם היום יומי.עבודה לא מקצועית או מרושלת עלולה לגרום לנזקים בהמשך.יש חשיבות רבה לוודא שהמנעולן שאתו תעבדו הוא מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל וכמו כן עליכם לוודא שהחלקים שהוא ייתן לכם הם מקוריים וסגורים באריזה.התקנת מנעולים אינה צריכה לקחת זמן ארוך,מנעולן מיומן יוכל לפרוץ את דלת הדירה במינימום של נזקים ולבצע החלפת מנעול בזמן קצר.במידה ותזמינו מנעול מתקדם יותר יתכן שהעבודה תארך זמן נוסף,אבל עדיין המנעולן שלכם יוכל לבצע אותה בקלות ובמומחיות וללא נזקים.

אם באמת החלטתם להחליף מנעול למנעול חדש ואמין יותר,אנו ממליצים לכם בכל פה להחליף או לשדרג למרתוק,מרתוק פרי המצאתו של משה דולב האיש אשר המציא ופיתח את אבני הפינה בתחום המנעולנות, הרב בריח, הפלדלת ועוד, הוא הפתרון האולטימטיבי להגנת הבית.מנעול מסוג מרתוק מרתק את הדלת למשקוף בצורה שהופכת את הפריצה לבלתי מעשית בעליל,הוא עמיד בפני לחץ , קידוח , ניסור , דיגדוג , הולם ועוד שיטות פריצה שונות לפרקי זמן וללחצים גבוהים בהרבה מדרישות התקנים המחמירים ביותר.  בנוסף,המרתוק נוח מאוד להפעלה ושימוש,אפשר במפתח אחד לנעול הן את המנעול הרגיל והן את המרתוק ופעולת הנעילה אינה דורשת מאמץ מיוחד.מרתוק הוא המלצתם של מיטב המנעולנים בארץ. אם אתם מחפשים משהוא שבאמת עובד ויוכל לתת לכם שקט נפשי לשנים רבות, מרתוק הוא המנעול בשבילכם.     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב