דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק אתרים 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2108 פעמים ]

 

הקמתם אתר והעלתם אותו לאוויר? עכשיו נשאר לעשות את העבודה החשובה של מלאכת שיווק וקידום אתרים, עבודה אשר תביא בסופו של דבר את הלקוחות ותגדיל את הכנסות העסק.

קידום ושיווק אתר יכול להיעשות על ידי מקדם אתרים שיגבה עבור התענוג 1500 ש"ח לפחות לחודש עם התחייבות מינימאלית ל-6 חודשים, לא כולל את עלויות הפרסום בגוגל או באינדקסים (פחות מסכום זה יעיד בדרך כלל על מקדם אתרים מתחיל ובמקרה זה הסיכוי להצלחה עימו הוא 50:50), או שאתם יכולים להיעזר ביועץ שיווק שיכתוב עבורכם תוכנית לשיווק אתר ו/או תכנים לאתר וכן ילמד אתכם את כל הכללים והחוקים שעליכם לדעת על מנת להצליח בקידום ושיווק אתר ולהגיע בסופו של דבר ללקוחות הקצה של העסק- כלומר האנשים שבסופו של דבר ירכשו את שירותיכם או מוצריכם.

לפניכם כמה דרכים מרכזיות לקידום ושיווק אתרים:

1-      רישום אתרכם למנועי החיפוש וקידום אתר בצורה אורגאנית (ללא תשלום)- קידום זה ייעשה על ידי כללי גוגל עליהם ניתן לקרוא כאן.

2-      פתיחת דף פייסבוק וקידום תכנים מהאתר בדף זה. בשיווק אתרכם על ידי דף עסקי בפייסבוק, תוכלו הן ליהנות מפרסום חינמי(במידה ואינכם משקיעים בעיצוב הדף ובקידום במודעות גוגל) והן מהקלקות לאתרכם שנחשבות מבחינת גוגל, נכון להיום, כמשמעותיות יותר מהקלקות רבות אחרות.

3-      רישום לאינדקסים רלוונטיים, לדוגמא, אינדקס עליו אני ממליצה מאוד בתחום עריכת הדין הינו www.lawguide.co.il שהינו אינדקס שמקודם בגוגל בתוצאות החיפוש הראשונות בתחומי עיסוק משפטיים רבים ואשר שומר על יחס המרה של עלות תועלת גבוה במיוחד! על מנת למצוא ולבחור את האינדקסים הרלוונטיים לתחום עיסוקכם, תוכלו לכתוב את תחום עיסוקכם בגוגל, לדוגמא רפואה טבעית, ולבדוק אילו אינדקסים עולים בעמוד הראשון, כאשר העדיפות היא לחמשת התוצאות הראשונות. בכל מקרה, אם ההרשמה לאינדקס הינה חינמית, כדאי להירשם גם לאינדקסים שנמצאים בעמודים אחוריים, כיוון שאלו מקדמים עצמם בדרך כלל על ידי דיוורים, באנרים ושיתופי פעולה ויחס ההמרה של עלות תועלת יהיה בכל מקרה חיובי.

4-      קידום במודעות ממומנות בגוגל ובפייסבוק- מודעות אלו תוכלו להעלות בעזרת חברות ייעודיות לנושא או בעצמכם על ידי פתיחת חשבון בגוגל אדווארדס, הגדרת מסעות פרסום, מילות חיפוש ותקציב יומי. טיפים לפרסום מוצלח בגוגל אדווארדס תוכלו למצוא כאן.

5-      דיוור ללקוחות ומכרים- דיוור ניוזלטר אחת לחודש הינו דרך מצוינת לשווק את אתרכם. את הניוזלטר תוכלו לעצב באמצעות האופיס על מחשבכם או בעזרת אתרים המתמחים בכך כגון אתר מסר עשר המומלץ מאוד. באתרים אלו תוכלו ליהנות בדרך כלל מ-30 ימי ניסיון בהם תוכלו לעצב ניוזלטר, לשלוח אותו למספר רב של נמענים ולבדוק את מערכת האתר אשר מדווחת בכל קמפיין דיוור על כמות ופירוט האנשים שפתחו את הדיוור, כמות המיילים שהועברו לנמענים נוספים או נפתחו יותר מפעם אחת, כמות ופירוט האנשים שהסירו עצמם מרשימת התפוצה ועוד. בכל דיוור תוכלו לקדם תכנים מהאתר, לעניין במבצעים וסיפורי מקרה ולקשר לדף הפייסבוק שלכם או לקישור אחר. טיפים לדיוור מוצלח תוכלו לקרוא כאן

6-      באנרים באתרי נישה או פורטלים בהם נמצא קהל היעד- תקציב זה יכול לנוע מ-1000 ש"ח לחודש ועד למאות אלפי שקלים, תלוי בגודל האתר. על מנת להבין את סדרי הגודל באתרים הרלוונטיים לכם, פנו לאתרים (בכל אתר יש קישור הנקרא צור קשר או פרסם אצלנו), הציגו את התקציב הרצוי ובקשו שישלחו לכם הצעות מחיר הכוללות: מיקום הבאנר, רוטציה (כמה מפרסמים/ באנרים מופיעים באותו מיקום), כמות חשיפות (כמות האנשים שיצפו בבאנר) וזמן הופעת הבאנר. על מנת לבדוק את אפקטיביות הכלים, תוכלו לבקש ממוצע הקלקות של מפרסמים מתחום עיסוקכם שפרסמו בכלים המוצעים בשנה האחרונה.

7-      פרסום מאמרים באתרי מאמרים- בכל אתר מאמרים חינמי תוכלו להעלות אין ספור מאמרים, אשר בסיום כל אחד מהמאמרים יופיעו פרטי התקשרות עמכם והקישור לאתרכם. שיווק אתרים בדרך זו הינו מצוין מכיוון שהוא מסתמך על עבודת קידום האתרים החזקה מאוד שמפעילים אתרים אלו, כך שסביר מאוד להניח שהמאמר שכתבתם יופיע מהר מאוד בעמוד הראשון של גוגל ובכך יגיע ללקוחות היעד שלכם בצורה עקיפה אך מהירה. 

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב