דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להזרים גולשים לאתר האינטרנט שלנו? 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 2260 פעמים ]

כיצד להזרים גולשים לאתר האינטרנט שלנו?

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה ברצוני להרחיב על העקרונות הבסיסיים עליהם עלינו להקפיד, לפני שאנו מתחילים לבנות אתר אינטרנט. כאשר מטרתנו היא למקסם את כמות הגולשים הנכנסים אל האתר שלנו.

חברות רבות המקדמות אתרים יגידו לכם שקידום אורגני (קידום אתרים) זהו עסק מורכב ביותר, והאמת שהם צודקים. ישנה עבודה רבה המשתרעת על פרקי זמן ממושכים. בקידום אתרים אין מעשי קסם בין לילה.העבודה במרבית המקרים לוקחת בין ארבעה חודשים לחצי שנה, בהתאם לתחרות על המילים אותם אתם רוצים לקדם.

ניגש לעבודה, מהם העקרונות עלינו לבדוק?

בחרו את הדומיין שלכם בקפידה:

עוד לפני שאתם מתחילים בכלל לחשוב על שיווק האתר שלכם באינטרנט עליכם לרכוש שם לאתר- דומיין- אשר משקף את המוצרים  או השירות של העסק שלכם. השם אמור להתאים למילות החיפוש של קהל היעד שלכם בבואו לרכוש את השירות שלכם. למשל: אם החברה שלכם עוסקת בהפקת סרטי תדמית, כלומר אנשים המחפשים שירות מהסוג אותו אתם נותנים יקישו את צירוף המילים סרטי תדמית עדיף ששם הדומיין יהיה קשור להפקת סרטי תדמית, למשל: “רני הפקות סרטים”, אם שם הדומיין יהיה www.sublet.com , הדבר לא יעזור לקידום האתר שלכם, השם: ranisrteytadmit.com יוכל לשרת טוב יותר את האתר שלכם.

השתמשו במקפים ולא ברווח או מקף תחתון:

מנוע החיפוש יסרוק את הדומיין שלכם ביעילות רבה יותר כאשר תחלקו את השם של הדומיין למספר שמות, למשל: rani-sirtey-tadmit, יהפוך לrany וsirtey tadmit, כאשר מקישים את השם במנועי החיפוש. אם נשתמש במקף תחתון בין המילים עבור כתובת האתר שלנו, הכתובת לא תחולק למספר מילים ואנו נשאר רק עם רני_סרטי_תדמית, שזו מילה אשר אנשים אינם מקלידים במנוע החיפוש ולכן אינה אפקטיבית עבורנו.

השתמשו לכל היותר בשני מקפים בלבד

נדיר ביותר ששם האתר שלכם יכיל יותר משלוש מילים נפרדות, כך שאם הדומיין המיועד שלכם ארוך מכך נסו למצוא שם אחר.

נצלו את מלא הפרמטרים של ה URL    -

פרמטר הוא ההפרדה בין תיקיות האתר שלכם, אם למשל שם החברה שלכם היא וידאו הד, והפרמטר הוא הבלוג של וידאו אז הכתובת תהיה: http://videohead.co.il/blog/

אם אנו מעוניינים להציג את תיק העבודות של וידאו הד, אזי הכתובת תהיה:  http://www.videohead.co.il/category/portfolio/ , מעצבי אתרים רבים אינם מבינים את היתרונות שבהפרדה בין השמות שבתיקיות, ההפרדה גורמת למנוע החיפוש לדעת מה יש בדף הזה, וכך הוא יכול לשלוח את הגולשים המחפשים עסק ספציפי ישירות אליו.

הקפידו שמספר הפרמטרים לא יעלה על שלוש

אם תוסיפו מעבר  לשלוש מילים תצרו מבנה אתר מורכב יותר, עם מספר רבדים שונים,  שמנועי החיפוש לא תמיד יוכלו להגיע אליהם. כך שאם אתם רוצים שגוגל תסרוק את האתר שלכם, אל תעלו מעבר לשלוש תיקיות.

השתמשו במילים לכותרות שלכם התואמות את מילות החיפוש של הלקוחות    הפונטציאלים שלכם:

מנוע החיפוש משתמש בתגיות כדי לאסוף מידע על הכותרת של הדף שלכם וכך להחליט האם היא רלוונטית עבור מחפש המילה בחיפוש הספציפי. אם הכותרת שלך מכילה תגיות הקשורות למילה אותה מחפש הגולש, ישנה סבירות גבוהה יותר שהוא יגיע אליך.

כתבו כותרות שאינן יותר ארוכות מ65  אותיות וכתבו כותרות מיוחדות

רוב מנועי החיפוש אינם מראים כותרות שארוכות מ65 אותיות, בנוסף, כל דף באתר שלכם צריך להכיל כותרת כך שאם למשל בכל דף שאתם פותחים אתם רואים רק את שם החברה שלכם, עליכם לשנות זאת.

בנו את הכותרת של הדף בצורה חכמה

ישנן דרכים רבות לבנות את הכותרת שלכם, בד”כ הדרך הנפוצה היא : מילת חיפוש אחת/ מילת חיפוש שניה. בד”כ מילת החיפוש השנייה מכילה תיאור, עלינו לגרום לכך שהכותרת תהיה נגישה לקורא ומכילה הגיון מסוים.

השתמשו בתגיות h1, h2, h3

שימוש בתגיות אלו הינו הכרחי החלט, שימוש בתגיות אלו לפני הטקסט המרכזי. הכותרות נסרקות ע”י גוגל והוא מחליט את מידת הרלוונטיות שלהם לגוף הטקסט, תגיות אלו עוזרות לו להבין את ההיררכיה של הכותר לפני הטקסט. אם הדף אינו מצליח להוכיח למנוע החיפוש שהוא רלוונטי  למילים אותם מקיש הגולש, סבירות נמוכה היא שהוא יראה את הדף לגולש.

 

לטיפים נוספים ניתן להיכנס לאתרנו, שם גם תוכלו לצפות בסרטי תדמית על הנושא.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב